Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 21:57 - m
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 2608 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 15.01.2016 22:26


Bon Jovi - This Ain"t A Love Song
"ТОВА НЕ Е ЛЮБОВНА ПЕСЕН!"
Трябваше да го предвидя,когато розите умираха,
трябваше да видя краят на лятото в очите ти,
трябваше да слушам-когато каза "лека нощ",
всъщност си казвала"сбогом"!
Мила,не е ли смешно,как никога не се научаваме да падаме
и как всъщност сме на колене,когато си мислим,че сме изправени!
Но само глупаците са всезнайковци
и аз изиграх глупака за теб!

Аз плаках и плаках,имаше нощи,в които умирах за теб,мила,
аз опитвах и опитвах ден и нощ-любовта ме побърка,мила!

Ако любовта ми към теб е отминала
и ако реката която изплаках не е огромна,
то аз греша,
да-аз греша
и това не е любовна песен!

Мила,мислех,че с теб ще устоим на времето,
че ще се измъкнем с перфектното престъпление,
но това е било само легенда в ума ми,
предполагам,че съм бил сляп!
Помниш ли нощните танци на карнавала,
клоуните носеха усмивки,които не се разпадат,
ти и аз бяхме ренегати,
някои неща никога не се променят!

Това ме вбесява,защото го исках толкова силно за нас,мила,
и сега е тъжно,че каквото сме имали,не си струва да го запазим!
Ако любовта ми към теб е отминала
и ако реката която изплаках не е огромна,
то аз греша,
да-аз греша
и това не е любовна песен!
Ако болката,която чувствам така силно,
е причината още да се държа,
значи аз греша,
да,аз греша
и това не е любовна песен!

Аз плаках и плаках,имаше нощи,в които умирах за теб,мила,
аз опитвах и опитвах ден и нощ-любовта ме побърка,мила!

Ако любовта ми към теб е отминала
и ако реката която изплаках не е огромна,
то аз греша,да-аз греша
и това не е любовна песен!
Ако болката,която чувствам така силно,
е причината още да се държа,
значи аз греша,да,аз греша
и това не е любовна песен!
Тогава аз греша,
да-аз греша-това не е любовна песен!
Тогава аз греша,
да-аз греша-това не е любовна песен!

 





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - .....
09.10.2010 22:05
де се губиш бе
цитирай
2. goby3 - :)
25.11.2010 21:57
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2380144
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031