Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.06.2011 10:23 - Вече ще ме набият...
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 10103 Коментари: 34 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
...ама ще си  го кажа....лицемерни са ми тия дни на национален траур - да ме извинят близките на загиналите(моите съболезнования),но това ми се вижда като фарс и цирк!
Хората го правят за да се почувстват важни и значими,да покажат ,че и те са категорично против да се случват ПОДОБНИ НЕЩА.....какви точно неща,моля....прецеденти ли някакви?
Знаете ли колко хора умират по нелеп начин в родината ни на ден?
Аз не знам,но не са малко!
ВСЕКИ ДЕН!
ВСЕКИ ДЕН умират хора в автомобилни катастрофи!
ВСЕКИ ДЕН умират хора поради лекарски грешки!
ВСЕКИ ДЕН деца страдат или дори умират в домовете за сираци и в домовете за деца с увреждания....от ГЛАД!
ВСЕКИ ДЕН!
Всеки ден трагедии...
Всеки ден близки с разбити сърца...
Всеки ден безнаказаност...
България трябва да е в траур ВСЕКИ ДЕН!....ама не е!

И щото не ни се ще да мислим за всичко това ВСЕКИ ДЕН,си правим от време на време дни на всеобщ траур,палим виртуални свещи и се молим за душите...
ДЕН на национален траур - за да можем на следващият ДЕН да забравим и да не мислим повече за това.....



Гласувай:
52



1. dalida - И на мен ми се струва, че този траур е някак гузен
16.06.2011 10:35
но, просто не може премиера да предложи нещо и НС да не го приеме. Ще бъде грозно. Аи така правителството си измива ръцете пред роднините на загиналите.
Обаче, не виждам защо едно правителство се чувства гузно, заради катастрофите в България и всичките смъртни случаи - с какво е виновно правителството, сегашното а и миналото и по-миналото? Изобщо - нашите правителство с какво са виновни, че в България стават катастрофи на сушата, във въздуха и морето?
--------
Правилно си прецинила - този траур е някак лицемерен.
Поздрави за смелия постинг!
цитирай
2. goby3 - 2. dalida
16.06.2011 10:38
Ъ...кое му е смелото...все едно
друг е въпроса,човешкият живот в бройки ли го измерваме?Смъртта на сто човека по - лоша ли е от смъртта на един човек?Според мен е еднакво и близките ги боли еднакво.....
цитирай
3. blackpredator - сагласен съм с теб
16.06.2011 12:02
всеки ден умират, прегазени от държавата...
цитирай
4. alexs - Аз в моя блог го разглеждам проблема
16.06.2011 13:10
а не траура Да това е лицемерие от управниците... Не че ми са им мили много хората и тъгуват за тях ....... а всичко е за рейтинг имидж
цитирай
5. valsodar - Траурът няма да помогне на близките ...
16.06.2011 13:47
Траурът няма да помогне на близките им.
Той е по-скоро да помогне на нас, да се замислим над ценноста на човешкият живот и неговата уязвимост. Ден за размисъл в мълчание по-скоро. Защото съболезнованията никой не са върнали от оня свят.
цитирай
6. bizcocho - Не си права. Много хора по света у...
16.06.2011 16:01
Не си права. Много хора по света умират, но накуп и неочаквано... нещата са по-различни. може някои да лицемерничат но ми се ще да вярвам, че е съпричастност, поне в повечето случаи, защото от всичкото най-страшно е бездушието. Не можеш да поемеш чужда болка, не може да те заболи така, както близките, но... някои потръпват, а други не пред нечия трагедия. Започнах да избягвам да чета коментарите по електронните медии - там е кошмар от простотия и бездушие, от напълно изкривено мислене, от липса на всякакви човешки качества.
Стресова е колективната смърт. Там винаги има нещо нередно! Разликата е огромна.
цитирай
7. goby3 - 6. bizcocho
16.06.2011 16:22
Ако разликата е огромна,точно там е лицемерието!Значи болката на близките на загиналите в катастрофи предишните дни не е толкова силна и важна,понеже техните роднини са умирали един по един през няколко часа,а не на куп и за тяхната смърт няма какво толкова да се замисляме!? "Стресова е колективната смърт." - ето в това е лицемерието,не е проблема толкова,че хората мрат,проблема е,като вземат,че ни стреснат......карат ни да се замислим,че и на нас може да се случи.....
цитирай
8. reg - има нещо вярно. . . ако се погледнат ...
16.06.2011 16:41
има нещо вярно...ако се погледнат нещата от този ъгъл - всеки ден трябва да е траурен, предвид жертвите на битието въобще...
но особено тежко е да се приеме безмислената смърт на големи групи хора, та затова сигурно...
цитирай
9. babaelenica - Толкова се радвам, че попаднах на тази публикация!
16.06.2011 16:46
Снощи написах съкратена версия на изложеното от теб.
А преди мен и след мен се лееха крокодилски сълзи, казваше се поклон и амин, а бе да ти се додрайфа.
След думите ми за лицемерието, сякаш почувствах че около мен се е образувал вакуум.
Какво ли си мислят - тази не може да изпитва емпатия.
Да, ама не.
За разлика от много закърнели от неупотреба емоции, моите са си налице.
Каква скръб изпитват лицемерите, като изобщо не познават загиналите?
Ха, да ми обяснят.
И виртуални свещи да палят, а когато се призоват на протест - от 5000 подкрепили протеста - да се явяват само 100.
На това ли му казват съпричастие?
Или гражданска позиция?
Ама много съм бясна и съжалявам, че така се излях, но наистина вече не се търпи!!!!
цитирай
10. goby3 - 9. babaelenica
16.06.2011 17:34
Не се притеснявай,човек трябва да си излива емоциите и да казва какво чувства,а не да го прикрива и само да кима в тон с останалите!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - България трябва да е в траур ВСЕКИ ДЕН!....
16.06.2011 18:48
Това бяха думите на дъщеря ми днес... Не е лицемерие траура, лицемерие е, ако имаме национален траур и след това продължим по старому. С износените автобуси - 23 години!!!???, с разбитите пътища, с беззаконието, със забавения рефлекс и в изковаването на закона и в спазването му. Това е. Просто и ясно. Но няма държавност, няма ред, има география, географско понятие България... Все още!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - ps Извинявай!
16.06.2011 18:56
Поздрави за позицията! Много сме зле. Просто ми се насъбра нещо. Но това бяха и думите на моето дете днес. Ние нямаме адекватни закони, а това е голям проблем. Тогава да видим, как ще вървят подкупи, ако имаме нормални, съвременни закони. В Канада, представители на най-войнствено настроени секти стават тихи и покорни като послушници пред закона. Нации на по сто години отдавна ни задминаха в това отношение. Лека вечер, Goby3... Всичко хубаво на теб!
цитирай
13. goby3 - 12. malchaniaotnadejda7
16.06.2011 19:02
" Просто ми се насъбра нещо" - много добре те разбирам!
цитирай
14. lisichka - Пискалка Пискова е Рустам и Секи...
16.06.2011 19:23
Пискалка Пискова е Рустам и Секирата!
цитирай
15. goby3 - 14. lisichka
16.06.2011 19:27
КВО???
цитирай
16. lisichka - исках да съобщя че пишкова има истинска пишка но това вече не е толкова важно
16.06.2011 19:48
goby3 написа:
КВО???

По темата, аз съм съм против националните траури, защото в нашата неуредена държава твърде много причини за национален траур има., трябва все почернени да ходим.
цитирай
17. goby3 - 16. lisichka
16.06.2011 19:52
Ш'ма извиняваш,ама даже не знам коя е пишкова и не ме интерва!
Така че,пишката и ,си я дръж за себе си...или за когото е там! ;)
цитирай
18. lisichka - Разбира се извинявай че те обидих с пишковата пишка , за мен също е убида и онижения да се занимавам с това
16.06.2011 20:08
goby3 написа:
Ш'ма извиняваш,ама даже не знам коя е пишкова и не ме интерва!
Така че,пишката и ,си я дръж за себе си...или за когото е там! ;)

аз се гнуся да я задържа
цитирай
19. goby3 - 18. lisichka :)
16.06.2011 20:11
Виж,започва да ми се струва,че само ти си разбираш за какво иде реч!
Не искаш ли да звъннеш на някого (на лекаря си) .... шегичка ;)
цитирай
20. vmir - За статистиката си напълно права, точно така си е.
17.06.2011 22:25
Траурът обаче е израз на колективно отношение, а у нас страдаме от дефицит на такова. Затова, дори и недостатъчно, пак е за предпочитане пред никакво. Усещането за недостатъчност е час от поуката, която ще носим главно ние, които сме имали предвид трагичната статистика, която посочваш.
цитирай
21. goby3 - "колективно отношение, а у нас страдаме от дефицит на такова."
18.06.2011 09:33
Напротив,у нас страдаме от лавинообразно и празноглаво колективно отношение....на думи!
цитирай
22. vmir - 21. goby3,
18.06.2011 17:35
goby3 написа:
Напротив,у нас страдаме от лавинообразно и празноглаво колективно отношение....на думи!


О, да! Пояснението ти е от критична важност...
цитирай
23. bovari - :(
19.06.2011 00:55
Като една стара и мъдра жена/или само стара:), аз имам теория за почти всяко нещо. Когато преди дни се нахвърлиха и набиха мъжа в джамията в София, това беше извънредно вандалско!на кого е нужно това поругаване на нечия вяра и чест. В подобни случаи си казвам, че ще се случи нещо лошо, нелепа смърт ще застигне някого. Може би съм особена параноичка или просто луда жена, но споделям помисли.
Бог да прости мъртвите.
Милост за живите.

цитирай
24. goby3 - 23. bovari
19.06.2011 07:53
Кой знае,може и да си права...
цитирай
25. razkazvachka - Точно това е -
19.06.2011 09:34
измиване на ръцете
и после пак...
цитирай
26. monaliza121 - Не е лицемерие траура, лицемерие е, ...
19.06.2011 11:26
Не е лицемерие траура, лицемерие е, ако имаме национален траур и след това продължим по старому. - malchaniaotnadejda7

Още по- лошо, че сме приели лицемерието за единствен изход. Съпричастност, недоволство, вина, омраза... а после?? До следващия път.
Не искам да съм съпричастна, искам да няма повод за това.
цитирай
27. cornflower - рейтинг и имидж
19.06.2011 14:01
всичко се прави с такава цел, дори и дните за траур за жалост...
много е важно да се почувстват "важни и значими" организаторите.
веднъж една такава важна организаторка ме покани да открия изложба в нейния град /без откупка, как мога дори да си помисля!/, за да представи не мен, а себе си...
цитирай
28. vmir - 23. bovari,
19.06.2011 22:07
bovari написа:
Като една стара и мъдра жена/или само стара:), аз имам теория за почти всяко нещо. Когато преди дни се нахвърлиха и набиха мъжа в джамията в София, това беше извънредно вандалско!на кого е нужно това поругаване на нечия вяра и чест. В подобни случаи си казвам, че ще се случи нещо лошо, нелепа смърт ще застигне някого. Може би съм особена параноичка или просто луда жена, но споделям помисли.
Бог да прости мъртвите.
Милост за живите.



Аз пък като видях патоса, с който представяха паленето на молитвените черджета за патриотизъм, си помислих, че ако християнската вяра е нодостатъчна да спре такова вандалство, нищо чудно част от несъгласните с него да удовлетворят съпричастността си с обръщане към ислямската вяра. Като потвърждение на предположението ми се оказа, че новонабитият мюсюлмански богомолец се казва Георги Димитров - низависимо, че и двете му имена са на християнски светии. Ето това ще ни донесат подобни глупави юначества, но най-трагчното е, че причинителите на това отвръщане от християнството ще сочат сменилите религията си за предатели. Ето така малко по малко се ликвидира държава...
цитирай
29. mt46 - ...
19.06.2011 22:30
Трябва да правим разлика между официалния, показния /лицемерния/ траур и траура, съпричастността в душите ни... Аз всеки ден състрадавам на жертвите на нелепите трагедии в милата ни родина...
цитирай
30. goby3 - 29. mt46
20.06.2011 07:22
Похвално :(
цитирай
31. goby3 - 28. vmir
20.06.2011 07:23
Нека не коментираме вярванията и религиите на хората
цитирай
32. анонимен - Но 77777
20.06.2011 09:34
носи много здраве .... и успехи като бонус ...:)
цитирай
33. vmir - 31. goby3,
20.06.2011 12:11
goby3 написа:
Нека не коментираме вярванията и религиите на хората


Пробвах да покажа последствията от лицемерието.
цитирай
34. goby3 - 32. andreshko - Но 77777
20.06.2011 20:08
:) Аз ли бях? :) Дано да ти е на късмет!!! :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2379948
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031