Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2011 09:39 - Ох, как ми дреме, какви цици харесвате!!!
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 19106 Коментари: 65 Гласове:
69

Последна промяна: 12.01.2017 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
До  platttonnn , cefulesteven и всеки имащ отношение по въпроса!

Аз, а мисля,че и всички останали дами сме безкрайно облекчени да разберем, какви цици харесвате!!! Сън не ни хваща, да знаете, да се притесняваме, дали циците ни са достатъчно добри за вас!Големи, малки - всичко за да сте доволни!
Що не си гледате работата, вие и неосъществените ви фантазии!!!
А - и очаквайте да ви опишем подробно ние какви пениси харесваме, да видим колко от вас ще ни се понравят - останалите, в канала! 



Гласувай:
69



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Гоби , тези който са зле в леглото ,
23.08.2011 09:46
само за цици бълнуват , та барем станат мъже !
Ха ха , мъж е призвание , а не притежание на определени атрибути !
цитирай
2. cecka1504 - Да поискаме и снимков материал, ако ...
23.08.2011 09:46
Да поискаме и снимков материал, ако трябва :)
цитирай
3. goby3 - Видните познавачи на женска кра...
23.08.2011 09:53
Видните познавачи на женска красота,одобрявали жени без цици!Що ли не взема да си ги отрежа!?
цитирай
4. mitkaloto - Мечтите са без пари. . . . Харесвайте ...
23.08.2011 10:11
Мечтите са без пари....Харесвайте каквото си искате.
цитирай
5. goby3 - 5. mitkaloto
23.08.2011 10:13
Ама естествено,всеки да харесва каквото си иска,но да не си позволява да коментира жените,сякаш са картини,а той е виден художествен критик!
цитирай
6. анонимен - Брей, че си пък важна! :-))))))))))
23.08.2011 10:18
Нищо няма да режеш! :-)))) Пък и си кажи какво харесваш, все ще се съчетаят вкусове и дадености. :-))))))))))
цитирай
7. goby3 - 7. katana
23.08.2011 10:24
Съчетала съм се вече,благодаря!
цитирай
8. анонимен - Че по-хубаво от това няма! :-))))))))
23.08.2011 10:45
goby3 написа:
Съчетала съм се вече,благодаря!

цитирай
9. furiika - цици кЪт мекици:))))))))
23.08.2011 11:03
в главите им само 'ляб и манджа, така де - цици:))))))))))
цитирай
10. cefulesteven - Прочете ли изобщо какво съм писал? И ...
23.08.2011 11:06
Прочете ли изобщо какво съм писал? И дали не е в подкрепа на изложената в постинга ти позиция:) Реакцията на Платон беше по повод, селяшкия девиз, асимилиран от мутро-барока, че "жена без големи бомби не е жена", а моето отношение е, че независимо какви са, щом са част от нея, която и да е било, те са част от нейното очарование.

Та, тъй, де:) Поздрави и гордо вирнати напред.
цитирай
11. blagovestie - Ахахахах,
23.08.2011 11:17
явно блогът поне едно полезно свойство има - да уточни стандартите за всичко стойностно, ахаххаха :)))))
цитирай
12. анонимен - Готин постинг.
23.08.2011 11:35
Готин постинг.
цитирай
13. cefulesteven - явно блогът поне едно полезно св...
23.08.2011 11:43
blagovestie написа:
явно блогът поне едно полезно свойство има - да уточни стандартите за всичко стойностно, ахаххаха :)))))



Точно, за това и писах онзи постинг. След като оправиха политиката, морала, спорта, продължиха с поезията и прозаха, след като оправиха и тях, започнаха да вкарват в рамки и циците. Е, не издържах и написах онези думи. Ето и точно кои, за да не остане погрешно впечатление:

http://cefulesteven.blog.bg/tq-i-toi/2011/08/22/i-pak-za-cicite-edno-stanovishte-koeto-si-zaslujava-da-se-pr.806296

Циците са нещо божествено, но в своето естество. Няма значение размерите им. Те си имат характер, уникални са като усмивката. В крайна сметка, това е символа на вечнораждащата, на майчиното начало. Брутална е модата, част от мутро-барока, която налага за еталон на красота, големите цици, като единствено красивите. Да, красиви са, но за някои тела. Много често жени без никакви цици са по-изкусителни от много с големи цици и от всички с изкуствени цици. Да не говорим, че поговорката, която цитира, разглежда жената, като една самка, единствено като сексуален обект, като собственост на циците си.
цитирай
14. virtu - Това ли е философската тема на деня?
23.08.2011 11:55
Върхът на познанието! Стремежът към съвършенство !
Стефчо , нищо лично , просто на нас не ни пука , какво харесвате , защото темата не заслужава внимание !
И ние , гордите амазонки , в частност блатната вещица го каза в прав текст !
Нас мутро-барока не ни интересува , защото той ще пропадне от собствените си язви. Нас не ни интересуват ничии мнения .
Защото циците имат едно природно предназначение и щастлива е тази майка , която може сама да си кърми детето . Циците са създадени за децата ни и не са играчка . А каква им е формата и големината не е от значение за лактацията.
И млякото , което дават има стойностни характеристики , които се виждат по растежа на малкото същество . Това е вторият случай след носенето на плода , когато един индивид толкова обича друг индивид , че му дава кръвта си , защото млякото е кръв без червени кръвни телца . Дава му всички антитела , имунитет за да може малкият човек да съществува ! Това е висша форма на жертвоготовност . И да се прави сравнение е просто нелепо.
А вашите спорове са безполезни .
цитирай
15. blagovestie - Стеф, ама и ти как се вдъхнови :)))
23.08.2011 12:04
С най-добри чувства, просто се смея с глас от цялата тема и всичко, което стои зад / под нея. Има толкова много психология, че непременно трябва да се погледне точно от този ъгъл :))))

Вирту - много точно. Но мъжете са едни (не)пораснали дечица и трудно се откъсват от ... това, което ги храни. Първоначално - поддържа животът им, после - въображението, което е почти същото :))))
цитирай
16. анонимен - Благовестие, баш в 10-та.
23.08.2011 12:11
:-))))))))) Нали знаеш, че за мъжете е характерен резкия скок от пубертета в климакса?
цитирай
17. virtu - Ха ха , Благовестие ,
23.08.2011 12:12
забравих , че са недорасли .
Простено им е ! Искат отново да изживеят детството си ! Ха ха !
цитирай
18. goby3 - Момичета,
23.08.2011 12:17
никъде не съм казвала,че гърдите са само за кърмене!
Не сте ме разбрали! :)
цитирай
19. blagovestie - А, Гоби,
23.08.2011 12:19
аз също не твърдя подобно нещо!

:)))

Катана, оценявам подкрепата! :))) Поздрави!

Вирту, така е по-лесно да ги приемем, каквито са, ахахааха
цитирай
20. cefulesteven - Върхът на познанието! Стремежът ...
23.08.2011 12:59
virtu написа:
Върхът на познанието! Стремежът към съвършенство !
Стефчо , нищо лично , просто на нас не ни пука , какво харесвате , защото темата не заслужава внимание !
И ние , гордите амазонки , в частност блатната вещица го каза в прав текст !
Нас мутро-барока не ни интересува , защото той ще пропадне от собствените си язви. Нас не ни интересуват ничии мнения .
Защото циците имат едно природно предназначение и щастлива е тази майка , която може сама да си кърми детето . Циците са създадени за децата ни и не са играчка . А каква им е формата и големината не е от значение за лактацията.
И млякото , което дават има стойностни характеристики , които се виждат по растежа на малкото същество . Това е вторият случай след носенето на плода , когато един индивид толкова обича друг индивид , че му дава кръвта си , защото млякото е кръв без червени кръвни телца . Дава му всички антитела , имунитет за да може малкият човек да съществува ! Това е висша форма на жертвоготовност . И да се прави сравнение е просто нелепо.
А вашите спорове са безполезни .


Разбира се, че не трябва да ви интересува, какво харесва, този, онзи, трети, четвърти. Важното е да се харесвате сами и каквито сте. Това е и тезата ми. Писанието ми беше адресирано не към вас, тези които се харесвате, а към тези, които се опитват да насадят чувство за лично нехаресване у тези жени, които ги интересува. И ако беше прочела внимателно, какво точно съм писал, щеше да го разбереш.
Дали е основния философски въпрос, не знам. За Кант, този въпрос е колко са категориите на духа, според множество други трепетни умове, дали вселената има три или повече измерения, според Албер Камю - въпроса за самоубийството. Според мен в блог се обсъждат и други неща, освен основните философски въпроси. :)
Едно категорично не съм съгласен, че циците са само за кърмене.
цитирай
21. cefulesteven - С най-добри чувства, просто се смея ...
23.08.2011 13:05
blagovestie написа:
С най-добри чувства, просто се смея с глас от цялата тема и всичко, което стои зад / под нея. Има толкова много психология, че непременно трябва да се погледне точно от този ъгъл :))))

Вирту - много точно. Но мъжете са едни (не)пораснали дечица и трудно се откъсват от ... това, което ги храни. Първоначално - поддържа животът им, после - въображението, което е почти същото :))))



Темата си има и веселата страна, не отричам. Даже ме и усмихва. Но си я има и другата. Тъжната, тежката и трагичната. Когато някой селянин започне да тормози момичето си, че "разбира ли тя", не била жена, защото нямала цици, а той благородния й обръщал внимание, трябва да му е благодарна, а не да гледа страшно, когато той се заглежда по други жени. И т.н. И т.н. Битови случаи много. Но те не са най-страшни, най-страшно е когато тялото се затваря в тесни еталони, защото се е превърнало в обществен вкус, подобно поведение. На някой може да не му се струва основен философски въпрос, но колко са жертвите на анорексията, например, заради подобна публична бруталност по отношение на тялото, колко са пострадалите от пластични операции, колко мечти се избиха от главите на подрастващите, за да бъдат изместена от една: пестене за силикони.
И да, недорасъл съм, обръщам внимание на циците и ги харесвам във всичките им визии, доста по-важно е онова, което е под тях.
цитирай
22. furiika - :)))))
23.08.2011 13:13
virtu "...Защото циците имат едно природно предназначение и щастлива е тази майка , която може сама да си кърми детето ...."

то и дупето си има едно природно предназначение, ама... Ние, по-скоро мъжете вървят срещу природата
:))))))))))
цитирай
23. mikino - Оффффф...
23.08.2011 13:31
Цици, нацицници, цицки, цицини, цицинки, циценца и т.н. производни може да се намерят навсякъде в нета... Май не е тук мястото... Има едни такива сайтове в розовко са обикновено, там ще ги намерят в изобилие.
Хахаххахахааха, леле ко написах Цицерон го забравих, ма той е на друто интелектуално ниво...
Веселко да ви е на всичките!
цитирай
24. анонимен - Че аз ли не познавам мъжете? :-)))))))) От 56 години правим щуротии всякакви
23.08.2011 14:36
blagovestie написа:
аз също не твърдя подобно нещо!

:)))

Катана, оценявам подкрепата! :))) Поздрави!

Вирту, така е по-лесно да ги приемем, каквито са, ахахааха

Интересното е, че ... още сме в пубертета и продължаваме... :-))))))))))
цитирай
25. apostapostoloff - Готините цици само
23.08.2011 16:57
разсейват ебача!
цитирай
26. orlinpetkov - хахаха евала :)))))))))))))))
23.08.2011 20:18
хахаха евала :)))))))))))))))
цитирай
27. goby3 - Стеф,не ми се сърди,
23.08.2011 23:56
в този блог съм зади един твой разказ"Блатната" - почетох го и помислих,че си го писал за мен,ти си ми като кръстник тук,но не мога да не си кажа мнението.
Разбирам,че на вас мъжете,това да коментирате и оценявате женската красота,ви дава някакво чувство на контрол и владеене на положението....но е смешно!То е все едно да коментираш и оценяваш една река!
Реката си тече и помита всичко по пътя си,моделира ландшафта или пък кротичко си лъкатуши,но и в двата случая ,те я божествена!Напоява и дарява с живот всичко по пътя си!Създава хармония и благодат за всичко край себе си - прекалено малки сте,за да я оценавате!
Да ми обясняваш,че малките гърди са по-добри от големите,е същото което пави простакът,убеждаващ гаджето си да сложи силикон,'щото големите гърди били по-добри от малките!
Спрете да ни оценявате и се чувствайте благословени,ако имате в леглото си,някакви гърди изобщо и едно момиче,което ви обича!
Казах!
цитирай
28. cefulesteven - Не само, че не ти се сърдя, а и пози...
24.08.2011 00:11
Не само, че не ти се сърдя, а и позицията ти ме радва. Много ме радва. Тя е и моя. Вземам отношение, само да изясня, което вече съм писал.
Постингите бяха в контра на едно много грубо заглавие: "Постинг без коментари, по-лошо от жена без цици".
Самият аз, никъде не съм обобщил, че малките цици са по-добри от големите. Благославям женствеността, а тя е многообразие, което е над всичките критерии. И ме е яд, когато някои се опитат да я стягат в такива. Точно твоята позиция.
И да:) Чувствам се благословен, че имам в леглото си жена, която обичам и ме обича. И е с доста внушителен бюст. И го обожавам. Не бих го критикувал:)
Поздрави.
цитирай
29. blagovestie - :))
24.08.2011 08:38
"... доста по-важно е онова, което е под тях."

Именно!
И колкото повече ... хора го схванат, толкова повече шансове за истинско удовлетворение (не само сексуално) би имало в света. Между другото, това важи и за жените, тъй като много от тях в някакъв момент също започват да мислят с циците си, смятайки, че света се върти около тях...


Хубав ден на всички! :)))

ПП: Катана, бе аз ли не знам ;))) :РР
цитирай
30. kamosutrov - Че смееш ли да критикуваш? :-))))))))))))))))
24.08.2011 09:44
cefulesteven написа:
Не само, че не ти се сърдя, а и позицията ти ме радва. Много ме радва. Тя е и моя. Вземам отношение, само да изясня, което вече съм писал.
Постингите бяха в контра на едно много грубо заглавие: "Постинг без коментари, по-лошо от жена без цици".
Самият аз, никъде не съм обобщил, че малките цици са по-добри от големите. Благославям женствеността, а тя е многообразие, което е над всичките критерии. И ме е яд, когато някои се опитат да я стягат в такива. Точно твоята позиция.
И да:) Чувствам се благословен, че имам в леглото си жена, която обичам и ме обича. И е с доста внушителен бюст. И го обожавам. Не бих го критикувал:)
Поздрави.

цитирай
31. pontis - Наистина ли?
24.08.2011 09:46
blagovestie написа:
"... доста по-важно е онова, което е под тях."

Именно!
И колкото повече ... хора го схванат, толкова повече шансове за истинско удовлетворение (не само сексуално) би имало в света. Между другото, това важи и за жените, тъй като много от тях в някакъв момент също започват да мислят с циците си, смятайки, че света се върти около тях...


Хубав ден на всички! :)))

ПП: Катана, бе аз ли не знам ;))) :РР

цитирай
32. goby3 - 32. pontis - Наистина ли?
24.08.2011 09:48
Това коментар ли е???
цитирай
33. idealist - Циците
24.08.2011 10:02
са много важно нещо, факт. И затова не ме учудва така силно разгорялата се дискусия :) Ето още един аспект - към дамите го отправям: Скъпи дами, жени и девойки - не ни съдете, когато зяпаме "чужди" цици. Или дори когато казваме, че ги харесваме. И не се комплексирайте от това. Нали сме избрали вас? Значи вашите са най-красиви! :)
цитирай
34. goby3 - 34. idealist
24.08.2011 10:05
idealist написа:
Скъпи дами, жени и девойки - не ни съдете, когато зяпаме "чужди" цици. Или дори когато казваме, че ги харесваме. И не се комплексирайте от това. Нали сме избрали вас? Значи вашите са най-красиви! :)


Да се комплексираме!?
Да се сърдим!?
Ние не се сърдим,даже се радваме - просто ви отрязваме достъпа до нашите - чужди си зяпайте колкото искате,даже може заедно да ги позяпаме! :)
цитирай
35. teslata - Ехе!
24.08.2011 10:06
Тук е станал дуел по един стар спор:)))
цитирай
36. idealist - goby3
24.08.2011 10:08
Хахахаха, ето това имах предвид, да :))))) Точно така реагират често жените - а не бива!
цитирай
37. goby3 - 37. idealist
24.08.2011 10:11
Ба!Ти ли ще ми кажеш,как трябва да реагирам - циците са си мои,ще реагирам както си искам!
Не знаеш ли онзи американски надпис на фланелка: "Аз съм тази с вагината,аз определям правилата!" :))))))))
цитирай
38. goby3 - ;)
24.08.2011 10:25
Това последното беше гаден шамар - очаквам сега да ме разкъсат!!! :)) :р
цитирай
39. idealist - Хаххаха
24.08.2011 10:28
goby3 написа:
Това последното беше гаден шамар - очаквам сега да ме разкъсат!!! :)) :р

Няма, бе - хората тук ценим чувството ти за хумор :)
цитирай
40. goby3 - 40. idealist - Хаххаха
24.08.2011 10:40
Не беше чувство за хумор :р
цитирай
41. goby3 - 42. kaktuscho
24.08.2011 10:51
Не ме наричай "мила" ,нека започнем с това!
цитирай
42. goby3 - Аааааа, не става да си променяш к...
24.08.2011 10:53
Аааааа,не става да си променяш коментара! МИЛИ
цитирай
43. bizcocho - :)))))))))))) otdavna ne bqh se ...
24.08.2011 11:43
:)))))))))))) otdavna ne bqh se smqla taka :)))))))))) s glas se smqh :))))))))) brvo!:)))))))
цитирай
44. diamant1965 - бхахххахх...
24.08.2011 12:47
10. cefulesteven - "Прочете ли изобщо какво съм писал? И ...
23.08 11:06 Прочете ли изобщо какво съм писал? И дали не е в подкрепа на изложената в постинга ти позиция:) Реакцията на Платон беше по повод, селяшкия девиз, асимилиран от мутро-барока, че "жена без големи бомби не е жена", а моето отношение е, че независимо какви са, щом са част от нея, която и да е било, те са част от нейното очарование.

Та, тъй, де:) Поздрави и гордо вирнати напред."
...а представяте ли си някоя дама, ако напише постинг за мъжките атрибути, и най-отдолу да цапне едно - "Поздрави и гордо вирнати напред!" :DDD
цитирай
45. goby3 - 44. bizcocho
24.08.2011 13:43
Хубаво е да се смеем - смеха разширява ..... гръдния кош! ;)
цитирай
46. анонимен - Според мен
24.08.2011 18:28
само жена с грамадни цици може да претендира за мъж с масивен хуй. Жените с малки цици не могат да претендират за голям хуй.
цитирай
47. goby3 - 47. clubmate
24.08.2011 18:40
Ха!Допълзя и някой интелигентен!
Да претендира!?
И къде точно трябва да си предяви претенциите?
Да няма специална комисия, разглеждаща подобни претенции???
Я,ти да не си от тая комисия???
цитирай
48. goby3 - ЕДИН КОМЕНТАР,
24.08.2011 18:45
КОЙТО НЯМА ОБЩО С ТЕМАТА,НО МИ СЕ ИСКА ДА ГО ИЗКРЕЩЯ:

ОХ

КАК

МИ ПИСНА

ОТ К А Р Т И Ч К И ! ! !

а по принцип ги харесвам
цитирай
49. rustam - Според мене
24.08.2011 18:54
блогърът клубмате правеше внушение, че постингът ти...как да кажа, е един вид...алюзия към онези, на които им дреме.
цитирай
50. goby3 - 50. rustam
24.08.2011 18:58
Според мен,не е клубмате,а е клубмейт.
Все така според мен,въпросният блогер,хабер си няма да прави внушения,камо ли,какво е алюзия! :)
Надценяваш! :)
цитирай
51. анонимен - К5
24.08.2011 20:14
goby, щом rustam и особенно clubmate /последния няма как да го подчертая/ както и други подобни ти обърнаха внимание - ще се радваш на популярност. освен лоша слава, сервилничене и яки забивки друго не очаквай в тук. ако това търсиш .... ок !!!

цитирай
52. badapple - Лелей..
24.08.2011 20:40
..голяма битка тук, бе : )))
цитирай
53. pontis - Прекрасни са...
24.08.2011 21:23
ако са това, за което си мисля.
цитирай
54. goby3 - 52. анонимен - К5
24.08.2011 22:50
Реши как се наричаш най-после! :)
цитирай
55. goby3 - :)
24.08.2011 22:51
ОХ,КАК МИ ДРЕМЕ,КАКВО МИСЛИТЕ! :)
цитирай
56. анонимен - Гоби,
24.08.2011 23:32
това че си с малки сухи цици не ти дава право да обиждаш непознати. Напротив, ако беше с големи сочни цици, би могла да обиждаш непознати. Капиш?
цитирай
57. goby3 - 58. clubmate
24.08.2011 23:36
incompreso-
аз познавам всички,така че,мога да обиждам когото си искам!
Капиш? :)
цитирай
58. анонимен - Мене не ме познаваш.
24.08.2011 23:38
Аз не общувам със сухоцицести блогерки.
цитирай
59. goby3 - 60. clubmate
24.08.2011 23:41
В момента общуваш с мен - пръждосвай се! :)
цитирай
60. анонимен - gerne
24.08.2011 23:47
цитирай
61. kite333 - Мисля,че заглавието, цитирам по памет :
25.08.2011 08:49
"едно мнение,което ТРЯБВА да прочетете " леко дразни.
А самия пост,четейки коментарите е смислен.
Но да не се намесват циците ни :))))
Не искаме :))
цитирай
62. urilozev - Много
25.08.2011 09:47
добре формулирано и то още в заглавието.На времето имахме приказка, че големите цици разсейват при секс, а за още трябват и много други работи.Хубав ден .
цитирай
63. merlin68 - Хехе, радвам се да разбера, че има ...
25.08.2011 23:59
Хехе, радвам се да разбера, че има хора които се интересуват и от истинските неща в живота, а не само от "произхода на българите".
От позицията на своя житейски опит, ще кажа на дамите, че каквито и цици да имат, все някой няма да ги хареса, но със сигурност повечето мъже ще ги харесат:) Просто мъжът и жената са създадени да се харесват, така че сексът продължава:) Но не е лошо да правите и деца, че както е тръгнало, след 20-30 години, няма да има кой да спори за "произхода на българите".
цитирай
64. moliv67 - това око
26.08.2011 00:40
сякаш търси. има в него и други състояния- харесва ми
цитирай
65. goby3 - :)))))))
26.08.2011 08:25
merlin68 написа:
Но не е лошо да правите и деца, че както е тръгнало, след 20-30 години, няма да има кой да спори за "произхода на българите".


ХА-ХА-ХА-ХА! :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389562
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930