Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2013 13:51 - Не си лице,не си име,не си число
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 2402 Коментари: 2 Гласове:
25

Последна промяна: 21.01.2013 14:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сънувах я,а аз със сънищата си не споря :)

 No Face No Name No Number - превод

НЕ СИ ЛИЦЕ,НЕ СИ ИМЕ,НЕ СИ ЧИСЛО

Любовта е като океан,
пламтящ от копнеж,
когато ти си тръгваш,тръгваш,тръгваш ... от мен
Чувствам,че сърцето ми изгаря,
когато нощта се спуска
и аз си тръгвам,тръгвам,тръгвам ... от теб

Мила,аз те обичам
всяка нощ и ден,
мила,ще те целуна,
но трябва да ти кажа и това:

Не си лице,не си име,не си число,
любовта ти е като мълния,
а аз танцувам върху огъня,
с който изгаряш сърцето ми!
Не си лице,не си име,не си число,
момиче,знаеш,че не търся поредната,
любовта ни е като копнеж,
който прогаря душата ми!
Не си лице,не си име,не си число,
любовта ни е като мълния,
любовта ни е като Рай,
не е лесна за откриване!
Не си лице,не си име,не си число,
мила,знаеш,че не си ми поредната,
любовта ти е като река
и протича през съзнанието ми!

Сънуваните мечти летят,
а мечтите никога не умират
и аз не тръгвам,тръгвам,тръгвам наистина ... от теб
Опитай да усетиш историята ни,
мила,не тъгувай
когато си тръгваш,тръгваш тръгваш... от мен
Мила,защото те обичам
завинаги и днес,
мила,ще те целуна,
но ще ти кажа и това:

Не си лице,не си име,не си число,
любовта ти е като мълния,
а аз танцувам върху огъня,
с който изгаряш сърцето ми!

Не си лице,не си име,не си число,
момиче,знаеш,че не търся поредната,
любовта ни е като копнеж,
който прогаря душата ми!
Не си лице,не си име,не си число,
любовта ни е като мълния,
любовта ни е като Раят,
не е лесна за откриване!
Не си лице,не си име,не си число,
мила,знаеш,че не си ми поредната,
любовта ти е като река
и протича през съзнанието ми!


Не си лице,не си име,не си число,
любовта ти е като мълния,
а аз танцувам върху огъня,
с който изгаряш сърцето ми!

Не си лице,не си име,не си число,
момиче,знаеш,че не търся поредната,
любовта ни е като копнеж,
който прогаря душата ми!
Не си лице,не си име,не си число,
любовта ни е като мълния,
любовта ни е като Раят,
не е лесна за откриване!
Не си лице,не си име,не си число,
мила,знаеш,че не си ми поредната,
любовта ти е като река
и протича през съзнанието ми!
***
Красиви думи,
думите са хубаво нещо :)



 





Гласувай:
25



1. pcelata - За много години мила.
21.01.2013 20:05
Прекрсно парче,прекрсни думи.Да ти е влюбено и готино.
цитирай
2. kostas - За много години .)) Като вникнах в съдържанието на поста се сетих за това :
22.01.2013 11:08
http://www.maniata.net/vitzove-i-aforizmi/romskutu-printzesa.html

Хубава година ..:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389207
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930