Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2013 00:42 - За момичето със счупената усмивка
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 6407 Коментари: 2 Гласове:
28

Последна промяна: 22.09.2018 00:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Истинскалюбовбилотогавакогатощастиетонадругияеповажно
оттоваколкомногосенуждаешотнего

 Maroon 5 - She Will Be Loved - превод

ТЯ ЩЕ БЪДЕ ОБИЧАНА

Още на осемнайсет - кралица на красотата,тя
си е имала проблеми със себе си,
той винаги е бил там да и помага,тя
винаги е принадлежала на някой друг.

Шофирам километри и километри и се озовавам пред вратата ти,
имал съм те толкова много пъти,но някак искам повече!

Не възразявам да прекарам дните си
на ъгъла на къщата ти под падащият дъжд,
да чакам момичето със счупената усмивка,
да я попитам не иска ли да си постоим
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана!

Похлопай на прозореца ми,почукай на вратата,аз
искам да те карам да се чувстваш красива.
Знам,че склонността ми да ставам неуверен,
няма вече никакво значение!

Не всичко е дъга и пеперуди,
компромисът е това,което ни води напред
Сърцето ми прелива и вратата ми е винаги отворена-
идвай винаги когато поискаш!

Не възразявам да прекарам дните си
на ъгъла на къщата ти под падащият дъжд,
да чакам момичето със счупената усмивка,
да я попитам не иска ли да си постоим
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана!

Аз знам къде се криеш
самичка в колата си,
познавам всички малки неща,
които те правят която си,
аз знам,че сбогуванията ни
не значат абсолютно нищо!
Връща се и аз я хващам
при всяко нейно падане!

Похлопай на прозореца ми,почукай на вратата,аз
искам да те карам да се чувстваш красива.
Не възразявам да прекарам дните си
на ъгъла на къщата ти под падащият дъжд,
да чакам момичето със счупената усмивка,
да я попитам не иска ли да си постоим
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана,
и тя ще бъде обичана!

Моля те,не се опитвай така упорито да ми кажеш "сбогом"!






Гласувай:
28



1. kostas - * Още на осемнайсет - кралица на красотата,тя си е имала проблеми със себе си, * - и се сетих за една принцеса ..:)))))))
27.04.2013 12:10
Чакай пак да ти я припомня : http://www.tialoto.bg/forum/showthread.php?t=12005

И един виц за да няма " сбогом"

Две бландинки си говорили и едната казала:
- Имаш ли телефон?
- Да.
- Какъв ти е телефона?
- Нокия.
- Не бе номера!
- А, на Глобул.
- Не ма, цифрите!
- Ами, арабски...

Хубава събота )))))))) и неделя...
цитирай
2. goby3 - 1. kostas
27.04.2013 23:02
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2391393
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930