Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2015 22:43 - Защото ме докосва ...
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 6816 Коментари: 16 Гласове:
46

Последна промяна: 14.10.2015 18:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                   ... и всеки път е хубаво,
                                                    и всеки път настръхвам ...
                                                                        ***

               Locked Away - превод
                                                            ДОЖИВОТ

"Принцесо, аз тръгвам."

"Погледни всички тези сметки!
Как ще бъдат платени!"

"Имате право да мълчите.
Всичко което кажете може 
и ще бъде използвано срещу Вас в съда."

Ако ме вкарат в затвора
и днес изгубим всичко,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?
Ако ти покажа недостатъците си
и се окаже, че не съм бил силен,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?

Ако ме осъдят доживот
би ли останала до мен
или ще кажеш "сбогом"?
Можеш ли да отговориш веднага?
Ако не мога да ти купя хубави неща,
ще бъде ли ОК?
Хаде, покажи ми, че си недоволна!

Сега кажи ми, би ли се втурнала за мен?
Скъпа, кажи ми, би ли умряла за мен?
Би ли живяла целия си живот с мен?
Ще бъдеш ли винаги насреща да ме възпираш?
Кажи ми, наистина ли би плакала за мен?
Мила, не  ме лъжи,
ако си нямах нищо,
пак ли би била до мен?

Ако ме вкарат в затвора
и днес изгубим всичко,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?
Ако ти покажа недостатъците си
и се окаже, че не съм бил силен,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?

" - Не се мотая по цял ден да играя видео игри!
Обикалям улиците и се опитвам да оправя нещата,
а ти ми викаш!
Не се дръж така с мен!
- Как ще бъдат платени сметките?
Какъв ти е плана?
- Опитвам се! Имам план! Просто ми се довери!"

Трябва ми някой който не се нуждае от много,
момиче на което да се доверя,
че ще остане, когато парите свършат.
Ако нямам нищо друго да ти дам освен любов,
би ли било достатъчно?
Кажи - аз трябва да знам -
сега кажи ми, би ли се втурнала за мен?
Скъпа, кажи ми, би ли умряла за мен?
Би ли живяла целия си живот с мен?
Ще бъдеш ли винаги насреща да ме възпираш?
Кажи ми, наистина ли би плакала за мен?
Мила, не  ме лъжи,
ако си нямах нищо,
пак ли би била до мен?

Ако ме вкарат в затвора
и днес изгубим всичко,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?
Ако ти покажа недостатъците си
и се окаже, че не съм бил силен,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?

Кажи ми, кажи ми би ли ме искала?
Кажи ми, кажи ми би ли ми се обадила,
ако знаеше, че нямам нищо,
трябва ми момиче, винаги да е до мен!
Кажи ми, кажи ми нуждаеш ли се от мен?
Кажи ми, кажи ми обичаш ли ме??
Или се опитваш да ме баламосаш,
защото ми трябва момиче, с мен доживот!

Ако ме вкарат в затвора
и днес изгубим всичко,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?
Ако ти покажа недостатъците си
и се окаже, че не съм бил силен,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?

Ако ме вкарат в затвора
и днес изгубим всичко,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?
Ако ти покажа недостатъците си
и се окаже, че не съм бил силен,
кажи ми честно-
би ли ме обичала все така?
                 ***
Дано докосне и вас!
Обичайте се! :)






Гласувай:
46



1. f873 - Липсваха ми преводите и доживях. ...
13.10.2015 22:52
Липсваха ми преводите и доживях.
:)
цитирай
2. hloris - Липсваше...добре дошла отново тук! :)
14.10.2015 09:22
Може би това е истинската любов,да стоиш до човек,който има само себе си,
който е загубил всичко!
Дай боже всекиму такава любов!

Хубав превод,Гоби! :)
цитирай
3. solinvictus - кажи ми честно-би ли ме обичала все ...
15.10.2015 16:42
кажи ми честно-би ли ме обичала все така?                 ***

... не!
цитирай
4. goby3 - 3. solinvictus
15.10.2015 18:07
И мен вчера ме питаха това :)
Честно - мога да обичам все така мъж, който няма нищо в ръцете си и да го последвам до края на света! НО за съжаление съм много алчна и той задължително трябва да има много в главата и много в сърцето - иначе не става! :)
цитирай
5. shveik5 - Да, въпрос на ценности е.
15.10.2015 22:01
Ако ти кажа, че ми хареса,
ти би ли ми повярвала, че не те лъжа
Ако ти кажа, че ми хареса.

цитирай
6. solinvictus - И мен вчера ме питаха това :) Че...
17.10.2015 00:15
goby3 написа:
И мен вчера ме питаха това :)
Честно - мога да обичам все така, мъж който няма нищо в ръцете си и да го последвам до края на света!НО за съжаление съм много алчна и той задължително трябва да има много в главата и много в сърцето - иначе не става! :)


много си алчна ...:) ако му вземеш сърцето ,значи вече няма нищо в главата :) ))))
цитирай
7. goby3 - 5. shveik5
17.10.2015 09:11
Вярвам! И аз я харесвам - затова я пуснах :)
цитирай
8. goby3 - 6. solinvictus
17.10.2015 09:15
Говорех хипотетично - на никого нищо не взимам, живея си миролюбиво :)
Но, само за протокола - повечето нямат нищо в главата и без да им взимаш сърцата ...
цитирай
9. nikikm - Аз харесвам
18.10.2015 23:00
"алчни" жени,като теб!Те са основа,начало,сигурност,достойнство.. любов! НЕ СЕКС, ЛЮБОВ! ОСНОВАТА НА ВСИЧКО! Такива днес няма, има търговки на "любов" и бол са! Те унижават и унищожават ЗА ПАРИ! Само че,пари и човек са антагонистични понятия,това се крие от хората и малко го знаят!
Та! И да имаш технически недостатъци,това не е важно, имаш друго, което 99% днес нямат.Имаш ценностната система на най-старата цивилизация на света,нашата Българската!Това топли,създава чувство за единност и дано не съм сбъркал! Бог да е с теб!
цитирай
10. solinvictus - да ,примери да искаш! :)
19.10.2015 00:17
да ,примери да искаш! :)

p.p.миролюбиво,ама колко да е ? - колкото за една блатна вещица ли ? :)
цитирай
11. goby3 - nikikm
19.10.2015 19:30
! Коментарът ти много ме засрами !
Дано Бог да е с всички нас!
цитирай
12. goby3 - solinvictus
19.10.2015 19:31
Миролюбива и кротка - нещо ми става :)
цитирай
13. solinvictus - https://www. youtube/watch?v...
02.11.2015 14:18
https://www.youtube/watch?v=jFCtJa7XACE
цитирай
14. goby3 - 13. solinvictus
04.11.2015 21:54
?
цитирай
15. solinvictus - nada ... nada, de nada! :)
13.11.2015 20:18
nada ... nada, de nada! :)
цитирай
16. flymore - И мен
25.11.2016 11:05
докосна...
До живот...
:)<3
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2378952
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031