Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2019 22:48 - Не е лесно да растеш през третата световна война!
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 1440 Коментари: 3 Гласове:
39

Последна промяна: 15.06.2019 19:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Pink - Family Portrait - превод
Семеен портрет
  (Тази песен ме задавя)


Мамо, моля те, не плачи,
не мога да понеса звука!
Болката ти е болезнена
и ме разкъсва отвътре!
Чувам как се чупи стъкло
както си стоя в леглото!
Казах на татко, че не мислиш
гадните неща, които каза!
Карате се за пари,
за мен и за брат ми,
и при това се прибирам,
това е убежището ми!
Не е лесно да растеш през третата световна война!
Никога да не разбереш,
какво би било любов!
Ще видиш ...
Не искам любовта да ме разруши,
както го направи семейството ми!

Не можем ли да го поправим,
не можем ли да бъдем семейство!
Обещавам, ще съм по - добра,
мамо, ще направя всичко!
Не можем ли да го поправим,
не можем ли да бъдем семейство!
Обещавам, ще съм по - добра,
татко, моля те, не си тръгвай!

Татко, моля  те, не викай,
не мога да понеса звука!
Накарай мама да спре да плаче,
защото си ми нужен!
Мама те обича,
все едно какво казва - истина е!
Знам, че тя те наранява,
но не забравяй - 
аз те обичам също!

Ще избягам днес,
ще избягам от шума - ще избягам!
Не искам да се връщам на това място,
но нямам избор, нямам начин!

Не е лесно да растеш през третата световна война!
Никога да не разбереш,
какво би било любов!
Ще видиш ...
Не искам любовта да ме разруши,
както го направи семейството ми!

Не можем ли да го поправим,
не можем ли да бъдем семейство!
Обещавам, ще съм по - добра,
мамо, ще направя всичко!
Не можем ли да го поправим,
не можем ли да бъдем семейство!
Обещавам, ще съм по - добра,
татко, моля те, не си тръгвай!

На семейната снимка
изглеждаме доста щастливи,
нека се престорим,
да се държим сякаш е истина!

Не искам да поделям ваканциите,
не искам два адреса,
не искам доведен брат в никакъв случай
и не искам мама да си сменя фамилията!


На семейната снимка
изглеждаме доста щастливи,
изглеждаме доста нормални,
нека се върнем към това!
На семейната снимка
изглеждаме доста щастливи,
нека се престорим,
да се държим сякаш е истина!

***








Гласувай:
39



1. zaw12929 - НЕЩАТА ИЗГЛЕЖДАТ ЗЛЕ...
15.06.2019 19:22
На семейната снимка
изглеждаме доста щастливи,
нека се престорим,
да се държим сякаш е истина!
цитирай
2. zaw12929 - Аз пак: трудно е, а градушката ст...
17.06.2019 17:25
Аз пак: трудно е, а градушката стигна и до нас- неч нищо не я спира!
Трябва да оцеляваме, да израстваме, да прощаваме и да недопускаме! А как?!
цитирай
3. panazea - Здравей , Гоби !
30.04.2020 21:57
Поздрав сърдечен !Продължавай да пишеш , момиче ! Чакам те ! Панацея
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2391322
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930