Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2011 10:43 - Нямаме право да бъдем щастливи!
Автор: goby3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15859 Коментари: 49 Гласове:
49

Последна промяна: 30.01.2016 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Право - нещо задължително и осигурено.

Право на щастие няма. Щастието не е задължително - въздухът е задължителен, щастието не!
Така че, щастието си е кражба. Получаване на нещо, което не ти се полага, нещо което не заслужаваш, което не е твое!

Но все пак понякога сме щастливи!
На пук на световният ред,
излъгваш "живота, вселената и всичко останало",
оставаш скрит от окото на справедливостта
и си незаконно,
порочно,
срамно,
безбожно,
безумно щастлив!

Срамно ... а защо не те е срам тогава!?
Защо, въпреки потресаващата ти наглост
да вдигнеш пред света непозволено щастливите си очи,
вместо тежест, гузна съвест или угризения,
ти се чувстваш по - чист и по - свят от всякога?
Чист и свят и с огън в сърцето!
И толкова крехък и беззащитен - всеки миг можеш да изгубиш шепата си щастие!
И толкова силен и непоклатим - за тези кратички мигове, капчици откраднат рай
си готов да пребориш целият свят!
И ти разкъсваш ризата си на гърдите,
стоиш изправен гордо,
въпреки, че стискаш до болка зъби
и брадичката ти трепери,
казваш в лицето на разгневеният свят:
-Ето ме, аз крада!
Аз откраднах щастие!
Ето ме!
Тук вляво е сърцето ми - пронижете го!
Стреляйте по мен,
накажете ме,
убийте ме с камъни!
Аз откраднах щастие
и след като веднъж го вкусих,
ще го направя пак!

Нямаме право да бъдем щастливи,
не получаваме ваучер за щастие заедно с акта си за ражане!
Щастието си е грях,
кражба
и борба...
и е за смелите и готовите....






Гласувай:
51



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lovemaster - Много красиво казано.
14.05.2011 11:05
Да откраднеш щастие! Понякога идва само, друг път трябва да го вземеш. Това е целта на всеки човек. Само пътищата към него са различни.
цитирай
2. goby3 - 1. lovemaster
14.05.2011 11:09
Понякога изглежда,сякаш на хората не им е писано да бъдат щастливи и всяко отклонение от това правило е престъпление!
цитирай
3. gkowachew - Знаеш ли,
14.05.2011 11:27
разбирам те, но не споделям напълно, написаното от теб! Мисля, че смесваш понятия! Но...както и да е.
цитирай
4. goby3 - 3. gkowachew
14.05.2011 11:29
Може и да смесвам,а може и да не смесвам...
цитирай
5. ketidoseva - Забелязала съм,
14.05.2011 11:39
че някои хора наистина обвиняват щастливите. Завист ли е, злоба ли, не знам. Аз няма да се срамувам.
цитирай
6. goby3 - 5. ketidoseva
14.05.2011 11:40
Браво на теб,значи можеш да бъдеш истински щастлива!
цитирай
7. dorichela - Hoy за песента! Hoy за поста! Всеки ...
14.05.2011 14:08
Hoy за песента! Hoy за поста! Всеки може да бъде щастлив, стига да поиска! :)
цитирай
8. bven - Аз мисля, че човек се ражда щастлив!
14.05.2011 14:26
Ако е нещастен, то това означава, че трябва да промени нещо в себе си - първо в себе си и след това да се огледа и да потърси друг път!
цитирай
9. vmir - Май съм те вдъхновил нещо.
14.05.2011 15:02
Да, в много случаи щастието изглежда като кражба, в някои от тях наистина е, но най-чудното е, че когато свикнеш с подобни кражби и ти станат навик, понякога се превръщаш в почтен човек за пример на околните, и тогава щастието те напуска...
цитирай
10. ivana59 - И аз съм крадла... на щастливи мигове:)))
14.05.2011 15:02
Така го разбирам и усещам - като миг - осъзнат, наситен, преживян. Останалото са празни приказки и семеен живот.;)
цитирай
11. goby3 - 8. bven
14.05.2011 18:56
Да не си нещастен и да си щастлив са различни неща!Обратното на щастието не винаги е нещастие,понякога е просто живуркане,мижитуркане!
цитирай
12. goby3 - 10. ivana59
14.05.2011 18:57
:) Само ще се подсмихна! :)
цитирай
13. goby3 - 9. vmir :)
14.05.2011 18:57
Защо мислиш,че ти си ме вдъхновил? :)
цитирай
14. анонимен - И как ти дойдоха тия мъдри мисли?
14.05.2011 19:33
Всъщност няма щастие. Имам стих за това и утре ще ти го подаря.
Има представа за щастие, както и за смисъл на живота, любов и пр.
Само фикция, а не понятията като такива.
цитирай
15. goby3 - 14. poligor - И как ти дойдоха тия мъдри мисли?
14.05.2011 19:38
Ами - на,объркаха пътя и се спряха при мен!
Колкото до представите за щастие....нямам нищо против да са и само представи,то това е целият живот!
цитирай
16. mt46 - Щастието е
14.05.2011 20:14
... трудно нещо... Временно, преходно...
цитирай
17. letisi - лесно е да сме тъжни...
14.05.2011 22:08
а щастието днес трябва да е с характер на сървайвър...родено на принципа въпреки:)))
поздрави за постинга...и много усмивки:))
цитирай
18. goby3 - 17. letisi
14.05.2011 22:15
"щастието днес трябва да е с характер на сървайвър...родено на принципа въпреки"
...колко точно казано-хареса ми! :)
цитирай
19. dianav340 - Bravo!
14.05.2011 22:52
Много конкретни истини, облечени в точни фрази.Красиво!
цитирай
20. dolsineq - Щастието идвало само при смелите и ...
14.05.2011 23:04
Щастието идвало само при смелите и храбрите....:)
цитирай
21. vmir - 13. goby3,
15.05.2011 00:47
goby3 написа:
Защо мислиш,че ти си ме вдъхновил? :)


Защото съм не просто кандидат - вещер, но съм и много вещ по тези въпроси и няма начин да не си го забелязяла. Така ли е?
цитирай
22. goby3 - 21. vmir
15.05.2011 09:12
:) Само че,сега грешиш - сори :)
цитирай
23. vmir - 23. goby3,
15.05.2011 09:31
goby3 написа:
:) Само че,сега грешиш - сори :)


Ти пък защо съжаляваш, щом грешката е в мен???
цитирай
24. goby3 - :)
15.05.2011 09:33
Защото днес,по изключение,съм мила вещица! :)
цитирай
25. vmir - 25. goby3 - :)
15.05.2011 10:00
goby3 написа:
Защото днес,по изключение,съм мила вещица! :)


Мислех, че обучението ми във вещерство предполага избягване на мекушавости.
цитирай
26. goby3 - 26. vmir-Мислех, че обучението ми във вещерство предполага избягване на мекушавости.
15.05.2011 10:13
НЕ
цитирай
27. goby3 - 26. vmir ....Преди време бях писала това за вещижците...
15.05.2011 10:33
Какво е да си вещица:

Първо-така се раждаш,вещица не се става!

2.То е състояние на духа.

3.То е сила на волята.

4.То е сила на чувствата.

5.То е висока степен на осъзнаване на нещата.

6.Вещицата има силна връзка с вселената и всеки неин елемент.

7.Вещицата е в хармония с природата и земята,защото е част от нея.Животните винаги я обичат,може да опитоми и звяр,просто стоейки до него.

8.Вещицата често е самотна и неразбрана,защото е различна!Понякога единствените с които може да си поговори са звездите!А те я слушат с велик интерес,защото всяка дума,която излиза от сърцето и,е балсам за раните на човечеството.

9.Вещицата си остава дете,способна е да плаче за парцалена кукла,за розата на малкият принц и за невъзможната любов,дори когато не е нейна!

10.Всеки път,когато вещицата плаче(за нейните си глупости),някой там горе се усмихва и си казва"Ок,ще им дам още един шанс,явно още имало хора сред тях!"

11.Вещицата ще направи всичко,за да докаже,че света трябва да е какъвто тя го вижда,би гонила баровец в скъпа кола,за дето не си е платил сметката,защото вярва в справедливостта.

цитирай
28. vmir - 28. goby3,
15.05.2011 14:13
Мили Боже, с какви критерии съм тръгнал да се меря... а те били дадени по рождение. :(

Никакъв шанс ли нямам?
цитирай
29. goby3 - :)
15.05.2011 14:20
Нали знаеш,че изобщо не те познавам :) , но шанс ВИНАГИ има!
Първо,това са само мои теории
и второ,да живеят изключенията(вещиците знаят,че на тях трябва да се разчита и могат да преобърнат всичко,както им харесва )
:)
цитирай
30. vmir - 29. goby3,
15.05.2011 16:56
goby3 написа:
Нали знаеш,че изобщо не те познавам :) , но шанс ВИНАГИ има!
Първо,това са само мои теории
и второ,да живеят изключенията(вещиците знаят,че на тях трябва да се разчита и могат да преобърнат всичко,както им харесва )
:)


Че то и аз не те познавам изобщо.
А вещерски ли е подходът да окуражаваш и да шашкаш с изисквания в един и същ момент?
цитирай
31. goby3 - 30. vmir
15.05.2011 18:20
Не ме познаваш,но и аз не ти задавам въпроси,за какво имам шанс и за какво не!
Като разбираш толкова от вещерски и не вещерски подходи - спасявай се сам(ето това вече е вещерски подход!)
цитирай
32. sparotok - щастие
15.05.2011 18:36
Така е, щастието е за силните, смелите и готовите!
Пожелавам ти от сърце да си силна, смела и готова да грабнеш своето щастие!
цитирай
33. goby3 - 32. sparotok
15.05.2011 18:47
:)
цитирай
34. tutankhamon661 - goby3
15.05.2011 19:41
За да бъде щастлив човек, много важна е настройката. Ако гледаш позитивно на живота, щастието няма да те напуска. От личен опит знам, че човек може сам да се възпита така.
Заключение: всичко е само и единствено в твоите ръце!
цитирай
35. goby3 - 34. tutankhamon661
15.05.2011 19:44
Има разлика между щастията....ежедневната жизнерадостност е едно.....щастие за което би умрял....друго е
цитирай
36. vmir - 31. goby3,
15.05.2011 22:47
goby3 написа:
Не ме познаваш,но и аз не ти задавам въпроси,за какво имам шанс и за какво не!
Като разбираш толкова от вещерски и не вещерски подходи - спасявай се сам(ето това вече е вещерски подход!)


Отрастнах с моя братовчедка и вярвах, че ми е най-любимият и близък човек на света. После реши да стане вещица и изчезна.
цитирай
37. ddiaries - разкошно
15.05.2011 22:55
си го написала!!

Поздрави!
цитирай
38. goby3 - 37. ddiaries
15.05.2011 23:13
10Х Поздрав и на теб! :)
цитирай
39. goby3 - 36. vmir
15.05.2011 23:18
Явно те е наранила и ти сега се заяждаш с мен,това го разбирам,свикнала съм!
Това което никога не съм разбирала е,как за някого,братовчедка му може да е " най-любимият" човек,нооо.....това си е мой проблем!
Не разбрах какво точно е станало с нея и какво имаш предвид под "реши да стане вещица"...но явно си страдал от това...
Сега ще ти издам една тайна........................не съм никаква вещица-аз съм само една глупачка....
цитирай
40. vmir - 39. goby3,
16.05.2011 07:17
goby3 написа:
Явно те е наранила и ти сега се заяждаш с мен,това го разбирам,свикнала съм!
Това което никога не съм разбирала е,как за някого,братовчедка му може да е " най-любимият" човек,нооо.....това си е мой проблем!
Не разбрах какво точно е станало с нея и какво имаш предвид под "реши да стане вещица"...но явно си страдал от това...
Сега ще ти издам една тайна........................не съм никаква вещица-аз съм само една глупачка....


Да, ужасно бях привързан към нея и почти я боготворях. Без сексуален подтекст, защото бяхме хлапета и хлапешкото се запази и след като порастнахме и всеки си тръгна по свои си сърдечни увлечения. Дори тогава обаче, изкарвахме всички ученически ваканции заедно на село и по цял ден се щурахме из чудни местности, пълни с легенди и история. Как още да го кажа, освен, че беше най-важният човек за мен, заради когото бях готов да вляза (и съм влизал) във война с всеки, където и да е било, при каквито и обстоятелства, май бях готов да умра за нея, стига тя да пожелаеше. Благоговейното ми отношение се запази и след като тя се омъжи, и аз харесвах много избраникът й. Беше голяма любов, пламнала и разгоряла се далеч от родния град. Но майка й започна кампания срещу него и въпреки старанията му и старанията на роднините му, успя да ги смрази и разведе, а бравчедката го удари на нощен живот и странни компании.

Накрая тя лудна по вещерството, но позитивизмът, на който й се възхищавах от малка, се превърна в сплетничество, преструвки и не знам какво още. Въпреки това, обещах да й съдействам с изработването на апаратура за вещерските й занимания, но се оказа, че не това й е трябвало от мен. Започна да се крие, и отначало аз не разбирах защо. После стана ясно, че разиграва доста мащабни роднински спектакли заради имотни домогвания. За целта беше готова да сблъска всеки с всеки, и не се спираше пред нищо, за да го постигне. Накрая се добра до парите и с тях изчезна в Холандия. Каквото знам за там, е жалка история, и не си заслужава да се разказва. Ако човек не е в състояние да се оправи тук, в чужбина също няма шанс.
Успех на теб!
цитирай
41. goby3 - 40. vmir
16.05.2011 08:29
Ох!Това няма да го коментирам-прекалено лично е,а и не си ме молил(не че нямам мнение)!
Ще кажа само,че аз говоря за съвсем друг(противоположен)вид вещерство,което явно не е станало ясно,щом ме сравняваш с нещо такова....
цитирай
42. vmir - 41. goby3,
16.05.2011 08:58
goby3 написа:
Ох!Това няма да го коментирам-прекалено лично е,а и не си ме молил(не че нямам мнение)!
Ще кажа само,че аз говоря за съвсем друг(противоположен)вид вещерство,което явно не е станало ясно,щом ме сравняваш с нещо такова....


Не съм те сравнявал, само ти казах какво се случи. Тя беше събрала почти библиотечка с вещерска литература. От малка изглеждаше много информирана по въпроси извън сивото рутинно ежедневие.

Изкоментирай моля те, ако не те затруднява, защото ми се струва, че и най-добрите намерения понякога могат да доведат до напълно нежелани ситуации. Това не е опит за опровержение на постинга ти, а за уточняването му.
цитирай
43. goby3 - 42. vmir
16.05.2011 09:06
:) :) :)

Не ме затруднява,не коментирах,защото това което мисля,няма да ти хареса!
:) Ти си бил влюбен в братовчедка си :)
И не ми обяснявай,че нямало сексуален подтекст!
Нещата които разказа,за това как си се чувствал относно нея....съвършено любовно обяснение,нищо,че ти е братовчедка - ако ги беше написал за някое куче,щях да ти кажа същото-влюбен си в това куче!

Споменах,че ни сравняваш,понеже се е смятала за вещица-аз също смятам себе си за такава!
Разликата е там.....аз нямам книги за вещерство-нито една,не се информирам за нищо.......аз не правя магии,приятелю - МАГИЯТА СЪМ АЗ ;)
цитирай
44. goby3 - 43. goby3 - 42. vmir
16.05.2011 09:44
Извини ме за глупостите и никога не ме слушай какво говоря
цитирай
45. bovari - Родени сме да бъдем щастливи.
16.05.2011 14:23
Трябва да се научиш да даваш и получаваш здравословната доза човешко доволство:)
Следващата стъпка е да знаеш какво те прави щастлив.
За мен първото е по-трудно постижимо, отколкото второто.

:)
цитирай
46. goby3 - 45. bovari
16.05.2011 14:32
:) Първото не ми е проблем,повярвай,толкова съм празноглава,че съм способна да бъда неистово щастлива! Второто също не ме затруднява - знам какво искам! :)
Проблемът идва с изпълнението - както всеки знае- НЕ ВИНАГИ ПОЛУЧАВАМЕ ТОВА КОЕТО ИСКАМЕ :)
цитирай
47. vmir - 44. goby3,
17.05.2011 01:00
goby3 написа:
Извини ме за глупостите и никога не ме слушай какво говоря


Ти и без това така ме омагьоса, че забравих какво исках да ти кажа.
цитирай
48. kundalini - :)))
17.05.2011 15:55
goby3 написа:

Проблемът идва с изпълнението - както всеки знае- НЕ ВИНАГИ ПОЛУЧАВАМЕ ТОВА КОЕТО ИСКАМЕ :)


....от които думи проличава разликата във възрастта ни:))))
ти си още много млада, аз достатъчно стара и простила се с илюзията, че щастието може да бъде извън мен:)
което съвсем не означава, че съм си самодостатъчна, но съм намерила свои малки нещица, които ме правят щастлива, по свой начин:)



цитирай
49. vmir - 50. kundalini - :)))
18.05.2011 09:31
kundalini написа:
goby3 написа:

Проблемът идва с изпълнението - както всеки знае- НЕ ВИНАГИ ПОЛУЧАВАМЕ ТОВА КОЕТО ИСКАМЕ :)


....от които думи проличава разликата във възрастта ни:))))
ти си още много млада, аз достатъчно стара и простила се с илюзията, че щастието може да бъде извън мен:)
което съвсем не означава, че съм си самодостатъчна, но съм намерила свои малки нещица, които ме правят щастлива, по свой начин:)





Не, че си стара, но на момичето наистина му е рано да се задоволява с наличното. Писано е: "Чукай, за да ти се отвори, искай, за да ти се даде". Да си открадне, ако си струва, то и кражбата може да е оправдана, в повечето случаи така става, стига да не я хванат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2391272
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930