Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2017 20:20 - Обещаната Изненада!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5098 Коментари: 33 Гласове:
13

Последна промяна: 23.06.2017 20:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За всички, които участваха в Играта миналата неделя с определения за истинския мъж/жена, и които в следствие на дадените определения бяха обявени за Покровители, обещах изненада в петък вечер и ето я:
Да видим дали ще се познаете в образите, които съм визуализирала. И дали всеки ще намери скрития си подарък. Oт съществено значение е дали подаръците биха съответствали на вкуса и предпочитанията на Покровителите?
Освен подаръците в "образите", има още няколко подаръка, скрити по "магически" начин, Интересно ми е някой ще успее ли да ги открие. ))) Ето това е идея за нова игра-предизвикателство, за търсачи!
Пожелавам ви да се забавлявате, Приятели!
image Покровителката на Романтиката image Покровителят на Интелекта и Психологията image Покровителката на Свободата
image
Покровителката на Земята
image image

Покровителката на Етиката
image
Покровителката на Хармонията
image
Покровителката на Планината
image
Покровителката на Рицарите
пhttps://www.youtube.com/watch?v=k4hKnKOfXsI
Мъж ли си, или жена,
Аз Ти желая  да откриеш Любовта!

 
image
Покровителката на Ураганите

https://www.youtube.com/watch?v=liW0Va0_yqg
Не се плаши от трудностите и проблеми,
Най-доброто пожелавам Ти в ръце да вземеш!



https://www.youtube.com/watch?v=VF4cVKdgBV4
Който може и невидимото тука да съзре
Орисвам го за сбъднати Мечти и радост от Сърце!




Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anin - Весинка,
23.06.2017 20:34
Кой е моя отговор, или ме няма?
Иначе на всяка картинка има видео, на земното кълбо има текст, и отдолу пак текст-пожелания и линкове. Мерси :)

цитирай
2. vesever - Как да те няма, Анич, ти си Покров...
23.06.2017 20:37
Как да те няма, Анич, ти си Покровителката на Свободата!
Я се виж, одобряваш ли се, и видеото по вкуса ли ти е?
Брей, как бързо откри скритото...
<3
цитирай
3. anin - Верно бе,
23.06.2017 20:46
Най-пасва това за мен, но и твоя танц също избирам, плюс хубавото пожелание за Любовта ;)
цитирай
4. vesever - Само така, Ани! Какво сме без Люб...
23.06.2017 20:51
Само така, Ани! Какво сме без Любовта! Тази вечер ми е философско ;)
А моя танц го сложих като екстра, за да не е празна Земята...:)
цитирай
5. to4icata111 - Приятелко, ти си
23.06.2017 21:11
Царица на изненадите! :)
Трябва да ме "светнеш", как ги правиш тези фокуси, че аз нали съм от "рицарско време", такива неща нямаше тогава..:)))
Сега, Веси, тъй като съм в движение и с телефона, ще вляза по-късно от компютъра, за да намеря "себе си" - "Покровителката на рицарството".
Хубава вечер, Вес и до скоро! :)

Благодаря ти за изненадите, пожеланията и настроението, което създават!
цитирай
6. vesever - Крис, много се кефя да става весело и ...
23.06.2017 21:41
Крис, много се кефя да става весело и приятно всичко!
Надявам се да ти допадне изборът ми - като за Рицарка :)

Ако искаш, ще те светна, за всичко си има начини и източници, на мен ми е вълнуващо, въпреки, че съм от "индианско" време и племе, почнах да се впечатлявам от "техниките"....;))
До скоро!
цитирай
7. zax - Аз приемам наградата си, между д...
23.06.2017 22:28
Аз приемам наградата си, между другото това е една от първите песни заедно с blue night shadow която по времето на ламповите магнетофони съм записал на портативен батериен. Не си виждала такова нещо, марката е Жалузи или нещо подобно. Но ако искаш мога да ти го покажа. За него също съм сигурен че българин не го е виждал.
;)
цитирай
8. vesever - Закс, радвам се, че ти е харесала ...
23.06.2017 23:51
Закс, радвам се, че ти е харесала наградата и че съм улучила вкуса ти за музика :)
Не съм виждала такова чудо, за което говориш.
Да, ще ми е интересно ако може да се види...имаш ли фотографии?
Познавам човек, който преди години беше направил радио в кибритена кутия...


цитирай
9. donchevav - https://www.youtube.com/watch?v=RMebfLw1VDw
24.06.2017 00:22
Любима песен - като звучене, изпълнение, текст! Благодаря ти за подаръка, мила Веси! Твоят танц в снега също ми е сред любимите видеа.
За твоята всеотдайност към нас - за да бъде в неделната вечер весело и забавно на всички - един поздрав на планинска тематика с интересно видео - исландската група със странното име "Of Monsters and Men."
Сбъднати мечти и радост от сърце и за тебе!
https://www/watch?v=RMebfLw1VDw
Хубава вечер!
цитирай
10. to4icata111 - Nightwish- Sleeping Sun!
24.06.2017 04:32
Много подходяща за мен! Право в десятката! Хареса ми много, Веси! Благодаря ти за това!

До скоро, приятелко!
цитирай
11. to4icata111 - А твоето изпълнение в снега
24.06.2017 04:35
е върхът!
цитирай
12. rosiela - Още как видях
24.06.2017 08:02
Покровителката на Планината, се познах на мига! И подаръкът "Притури се планината" много ми хареса. Истинско удоволствие, Веси! Благодарности.
цитирай
13. rosiela - А за танца в снега,
24.06.2017 08:05
който се отваря като кликнеш върху земното кълбо, аз го схващам така: и на екватора да те пуснат, и на Антрактида, и на някой друг паралел или меридиан, все ще омаеш туземците с танци на босо. Сигурна съм.
цитирай
14. vesever - Вени, много е сладурско, благодаря ...
24.06.2017 09:49
Вени, много е сладурско, благодаря ти!
Пуснах си го няколко пъти :)
Не бях чувала тази група.
Често ми се е случвало да се обогатявам от приятели в блога с прекрасни изпълнители, обожавам музиката/е, кой не я обожава :)
Пожелавам на теб и семейството ти здраве и щастие!
Честит Еньовден!
<3
цитирай
15. vesever - Крис, много се радвам, че ти хареса ...
24.06.2017 09:50
Крис, много се радвам, че ти хареса изборът ми, не знаех каква музика би харесала, значи интуитивно се е получило добре...
Благодаря за комплимента за танца, имам още идеи, за танци...само ми е нужно време да съчиня някаква хореография, обикновено това ми куца...
<3
цитирай
16. vesever - Роси, благодаря ти!Хм, аз те бях ...
24.06.2017 09:55
Роси, благодаря ти!
Хм, аз те бях определила за Покровителка на Етиката, но добре, при това положение ще трябва да си поделиш титлата за Покровителка на Планината с Вени.
Вярвам, че няма да има нищо против :)
Кой където се познае, дори хора, които не са участвали в играта, ако се познаят, независимо дали биха го написали тук или не, бих се радвала!
Знаеш ли, мечтая да танцувам с индианци, естествено, това е само мечта, неосъществима...
Преди време се сънувах като индианка, може да съм споделяла за този сън...
С дълга бяла рокля на ресни, танцувах с едно дайре в много тъмно място, а роклята ми светеше и се открояваше в тъмнината...после бях при една река и имаше няколко индианци край мен...може да е някакво дежавю или спомен от минал живот, не знам...но беше невероятно усещане на еуфория...
<3
цитирай
17. hloris - О,Веси,аз имах малък проблем при откриването на изненадата,
24.06.2017 10:57
но...останах трогната..защото точно тя описва моя темперамент,и стил на живот!
Наистина си Царица на изненадите,щом толкова прекрасно започва деня ми,с една толкова хубава,и емоционално зареждаща песен.Благодаря ти за затрогващо прекрасния подарък,Слънчево момиче!
При теб винаги е интересно и вълнуващо,зареждаш с положителни изживявания и емоции!
Какво стана с билките?!
Ходихте ли?
С нетърпение ще очаквам следващия ти пост!
Аз пък тази сутрин се успах много!:D
цитирай
18. rosiela - Виж сега, две трети взимам от първата титла и една трета от втората,
24.06.2017 11:32
vesever написа:
Роси, благодаря ти!
Хм, аз те бях определила за Покровителка на Етиката, но добре, при това положение ще трябва да си поделиш титлата за Покровителка на Планината с Вени.
Вярвам, че няма да има нищо против :)
Кой където се познае, дори хора, които не са участвали в играта, ако се познаят, независимо дали биха го написали тук или не, бих се радвала!
Знаеш ли, мечтая да танцувам с индианци, естествено, това е само мечта, неосъществима...
Преди време се сънувах като индианка, може да съм споделяла за този сън...
С дълга бяла рокля на ресни, танцувах с едно дайре в много тъмно място, а роклята ми светеше и се открояваше в тъмнината...после бях при една река и имаше няколко индианци край мен...може да е някакво дежавю или спомен от минал живот, не знам...но беше невероятно усещане на еуфория...
<3



другите идеални части отстъпвам на Вени. Тя, втората титла, е за по-кротки жени, като Вени. Не че не съм етична, ама там не ме търси много, ако ме ядоса някой. Така мисля. Сърдечни поздрави за хубавите изненади.
цитирай
19. vesever - Тони, много се радвам, че си открила ...
24.06.2017 11:33
Тони, много се радвам, че си открила подаръка си и че ти е допаднал :)
Мисля и занапред да намирам поводи да ви правя такива изненади...

Ходих за билки самичка, децата искаха да поспят...довечера ще покажа, много приятно беше, обичам да си лежа под слънцето, след като набера билките, а тревите да ме скриват, птиците и щурчетата да ми пеят...вълшебно е!
Сега, за съжаление, се налага да довърша една поръчка, а никак не ми се работи, искаше ми се да слезем до реката, но утре вечер трябва да предам, и паля с мръзна газ ))

цитирай
20. rosiela - А за другото,
24.06.2017 11:34
била си индианка в някой или някои предишни животи, оттам иде. Няма случайни неща във Вселената.
цитирай
21. vesever - Роси, така е, Вени е добра душа, със ...
24.06.2017 11:38
Роси, така е, Вени е добра душа, със сигурност ще се договорите, така че и двете да сте доволни :)
Да сме здрави, да се забавляваме още, с повод и без повод, викам аз ;))
Не съм сигурна дали има прераждане, възможно е...
Ако има, със сигурност съм била индианка. И сега ме влече индианският начин на живот, ала заради децата оставам в "цивилизацията"...
и казвам за себе си, че съм индианка под прикритие ;)
цитирай
22. ysmivka - Открих ги магическите подаръци,
24.06.2017 11:52
голяма веселба падна :).
https://www.youtube/watch?v=VF4cVKdgBV4
https://www.youtube/watch?v=liW0Va0_yqg
https://www.youtube/watch?v=k4hKnKOfXsI
цитирай
23. vesever - Къде се изгуби, усмивке :))) З...
24.06.2017 12:32
Къде се изгуби, усмивке :)))
Значи, когато се отварят линковете, в адреса се дописва .com след утюб, предполагам знаеш, де. Инак няма да се отворят.
А стихчетата ми, с които ви орисвам за щастие и любов и добрини, намери ли, я да видя, постни ако си открила някое, общо 3 са и те!
Радвам се, че открихте невидимото с Ани!
А позна ли се в някоя от Покровителките - нищо, че не си участвала в играта, ако ти е харесал някой от образите, кажи си ;))
цитирай
24. zabavnata - Прекрасно, Веси!
24.06.2017 17:49
Романтика, музика, анимирани картинки... Съвършената хармония!
Поздрави и прегръдки!

цитирай
25. vesever - Ани, и аз те прегръщам, благодаря ...
24.06.2017 18:38
Ани, и аз те прегръщам, благодаря ти!
<3
цитирай
26. ysmivka - vesever - Къде се изгуби, усмивке
24.06.2017 21:44
Не съм се губила, в паралелната страна на тестовете съм, чакам помилване :). При мен този път всичко се отваря без да дописвам нищо. Не съм намерила стихчетата и нямам желание да се припознавам в никой от образите.
цитирай
27. vesever - Е как, намери линковете, а стихч...
24.06.2017 21:54
Е как, намери линковете, а стихчетата - не, а те са ти под носа ;))
Нищо де, колкото-толкова.
Успехи!
цитирай
28. hloris - Веси,рових се,рових се,и накрая открих две от твоите наричания!
24.06.2017 22:25
Много са хубави,особено...пшът ще си замълча,и другите да се потрудят малко!
А третото не ми се отдава засега!
Голяма хитруша си,да знаеш,най-хубавите неща като орисница,си ги скътала най-надълбоко!
Личи си,че детето в теб още е живо,и му се играе.
То не че на мен не ми се прави същото!:)))
цитирай
29. ysmivka - Упс,
25.06.2017 00:38
vesever написа:
Е как, намери линковете, а стихчетата - не, а те са ти под носа ;))
Нищо де, колкото-толкова.
Успехи!

ако текста под линковете е стихчета, значи съм ги намерила.
цитирай
30. vesever - Тони, ако искаш порови и на белия ...
25.06.2017 07:08
Тони, ако искаш порови и на белия фон, да видим какво ше изскочи ;)
Мда, много обичам игри и забавления ;)
Кой не обича..
цитирай
31. vesever - Усмивка, да, точно! А за линко...
25.06.2017 07:09
Усмивка, да, точно!
А за линковете, имах предвид, че от комента ти не се отварят, ако някой тръгне да ги отваря оттам, няма да успее. Щото има рестрикция в блога, когато напишеш линк в коментар, го орязва и затова трябва да се допише...
цитирай
32. flymore - Добро утро!:)
25.06.2017 07:32
Веси, всеки път, влизайки в блога ти, се натъквам на приятни за душата нещица!
Изненадата беше пълна-любима музика. Слушайки я, виждам себе си...
Прегръщам те, миличка и се пази в тези жеги!<3
цитирай
33. vesever - Флай, много ме зарадва с коментара ...
25.06.2017 08:08
Флай, много ме зарадва с коментара си!
И аз ти благодаря и те прегръщам!
Пазя се, гледам да съм на сянка в най-големия пек, тъй като работя на компютър, от вкъщи, сядам под дървото пред къщата ми и там е работното ми място, птичките ми пеят, хем удоволствие, хем работата върви...
<3
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4042626
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол