Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 15:35 - Aerosmith - Crazy-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 4102 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 08.04.2015 00:03


Ела тук,мила!
Знаеш ли,направо ме разбиваш,
с начина по който ти се разминават
всички гадни номерца,които ми въртиш!
Сякаш прекарваме повече време в това да си оправяме отношенията,
отколкото в това,да правим любов!
Изглежда,в главата ти винаги има нещо различно,
от това което е в моята!
Момиче,трябва да промениш шантавите си методи-чуваш ли!
Казваш,че заминаваш с влака в 7 и 30,
и че хващаш пътя за Холивуд.
Момиче,излизала си ми с това изречение толкова много пъти,
че вече ,да се чувствам зле,
взе да ми се вижда добър знак!
Любов като тази
превръща мъжа в роб!
Любов като нашата
може да те прати направо в гроба!

Полудявам...полудявам...мила-полудявам!
Ти ме разпалваш,
после изчезваш!
Да-направо ме побъркваш!
Луд съм...луд съм...луд съм по теб,мила!
Какво мога да направя?
Сладка(захарче),покрит съм с тъга по теб!

Опаковаш нещата си
и говориш,сякаш е истина,
сякаш се опитваш да ми кажеш,
че е време да тръгваш!
Аз обаче знам,
че под това палто, не си облечена с нищо
и правиш това
само за да ме предизвикаш !
Любов като тази
ме кара да искам да се гръмна!
След любов,като нашата,
никога вече...
никога,никога...никога няма да бъда същият!

Полудявам...полудявам...мила-полудявам!
Ти ме разпалваш,
после изчезваш!
Да-направо ме побъркваш!
Луд съм...луд съм...луд съм по теб,мила!
Какво мога да направя?
Сладка,покрит съм с тъга по теб!

Губя ума си,момиче,
защото полудявам по теб!

 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vminev - Здрасти, Гоби. :-) Гледам, че си 3 ...
25.05.2009 11:40
Здрасти, Гоби . :-)
Гледам, че си 3 - 1 и 2 къде са ? :-). Майтапя се....

То, като гледам текста и като си спомня какво кофти влияние има по принцип музиката им на Еъръ-то...нищо чудно, че като чета текста след толкова години ми идва да се смея и плача в едно.

Ама че шантава история! Нищо чудно, че живота на момчетата от групата е пълен отврат....

Гледах филм за Холивуд, веднъж- там родените вече не знаят кой им е точният баща...и така не е "проблем" да го "направиш" с полусестра си, или полубрат си- това е идиотско, не смяташ ли? :-)

Владо.
цитирай
2. goby3 - ;)
25.05.2009 11:49
Здравей, Владо!!!

Разсмя ме!
Смятам,че е идиотско,да го правиш с полу-брат си,а с брат си, даже по-идиотско!!!
Личният живот е едно,изкуството е друго нещо!
Така мисля аз!
Момчетата от групата,да спят с когото искат,не ми пречат,музиката им,обаче,я обожавам!

;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389210
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930