Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 15:46 - First Cut is the Deepest - by Rod Stewart-с превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 2255 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.06.2009 08:00


(хей-не можете да започвате без мен!задръжте!)

ПЪРВОТО ПОРЯЗВАНЕ Е НАЙ-ДЪЛБОКО(първият път е най-силно)

Да-аз бих ти дал цялото си сърце...
но има някой,който вече го разкъса на парчета!
И тя просто отнесе всичко,което някога съм имал!
Но ако ти го искаш,аз бих опитал да обичам отново!
Бейби,бих опитал да обичам отново,
но зная:

-Първото порязване е най-дълбоко(първият път е най-силно)!
Бейби,аз зная:
-Първото порязване е най-дълбоко,
защото,ако си говорим за липса на късмет-
тя беше проклятие,
и когато става дума за начин да бъда обичан,
нейният беше,възможно най-лошият!

Аз все пак те искам до себе си,
просто да ми помогнеш да изсуша изплаканите сълзи!
и със сигурност бих опитал със теб(бих те пробвал),
и ако ти го искаш,ще опитам да обичам отново!
Бейби,аз ще опитам да обичам отново,
но зная:

-Първото порязване е най-дълбоко!
Бейби,аз зная:
-Първото порязване е най-дълбоко,
защото,ако си говорим за липса на късмет-
тя беше проклятие,
и когато става дума за начин да бъда обичан,
нейният беше,възможно най-лошият!

Аз все пак те искам до себе си,
просто да ми помогнеш да изсуша изплаканите сълзи!
и със сигурност бих опитал със теб(бих те пробвал),
и ако ти го искаш,ще опитам да обичам отново!
Бейби,аз ще опитам да обичам отново,
но зная:

-Първото порязване е най-дълбоко!
Бейби,аз зная:
-Първото порязване е най-дълбоко,
защото,ако си говорим за липса на късмет-
тя беше проклятие,
и когато става дума за начин да бъда обичан,
нейният беше,възможно най-лошият!
 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2380279
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031