Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 15:52 - Holding Out For A Hero by Bonnie Tyler-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.06.2012 19:52


СПЕЦИАЛЕН ПОЗДРАВ ЗА ВСИЧКИ МОМИЧЕТА!(момчета-нищо лично)




В ОЧАКВАНЕ НА ГЕРОЯ

Къде изчезнаха всички свестни мъже
и къде отидоха всички кумири?
Къде е онзи,израснал на улицата,Херкулес,
да пребори надигащата се неправда?
Не съществува ли белият рицар,
яхнал огнен жребец?
Късно нощем се мятам в леглото
и мечтая,за този от когото се нуждая!

НУЖЕН МИ Е ГЕРОЙ!
Цяла нощ съм в очакване да се появи Героят!
Той трябва да е силен,
той трябва да е бърз
и да идва направо от битка!
НУЖЕН МИ Е ГЕРОЙ!
Цяла нощ съм в очакване да се появи Героят!
Той трябва да е уверен
и трябва да се случи скоро!
Той трябва да е по-голям от Живота!
(трябва да закрива слънцето!)

Малко след полунощ,
във моите най-диви фантазии,
някъде,на една ръка разстояние,
някой протяга ръце към мен-
яхнал гръмотевица,
надбягващ се с опасността!
Ще е нужен Супермен,
за да накара коленете ми да треперят!

НУЖЕН МИ Е ГЕРОЙ!
Цяла нощ съм в очакване да се появи Героят!
Той трябва да е силен,
той трябва да е бърз
и да идва направо от битка!
НУЖЕН МИ Е ГЕРОЙ!
Цяла нощ съм в очакване да се появи Героят!
Той трябва да е уверен
и трябва да се случи скоро!
Той трябва да е по-голям от Живота!

Високо,където планините целуват небесата...
далеко,където светкавици разсичат морето...
кълна се,там има някой,
който не сваля очи от мен!
През всичкият вятър...и студ...и дъжд...
дори през бедствия и урагани...
мога да усетя,как се е устремил към мен
и това чувство подпалва кръвта ми!!!

НУЖЕН МИ Е ГЕРОЙ!
Цяла нощ съм в очакване да се появи Героят!
Той трябва да е силен,
той трябва да е бърз
и да идва направо от битка!
НУЖЕН МИ Е ГЕРОЙ!
Цяла нощ съм в очакване да се появи Героят!
Той трябва да е уверен
и трябва да се случи скоро!
Той трябва да е по-голям от Живота!!

 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389648
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930