Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2009 00:33 - Stevie Wonder - I Just Called To Say I Love You (Live in London, 1995)-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 1581 Коментари: 2 Гласове:
1



Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам!


Не е новогодишен ден,

за отпразнуване!

Нямам покрити с шоколад,сладки сърца за подаряване!

Не е първа пролет,

Нито имам песен са изпяване-

ВСЪЩНОСТ,ТОВА Е ЕДИН СЪВСЕМ ОБИКНОВЕН ДЕН!!!

Няма априлски дъжд,

нито е цъфтежа на цветята!!!

Не е и сватбена събота,в средата на месец юни!

Но това което е,

е нещо истинско,

Сътворено от трите думи,които просто ТРЯБВА да ти кажа!!!



Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам!

Обаждам се просто,да ти кажа,колко ме е грижа!

Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам -

и наистина го мисля,от дъното на сърцето си!!!


Не е лятното слънцестоене!

Не е топлият юли!

Не е и пълнолуние,огряващо нежна августовска нощ!

Не е есенен бриз!

Не е времето на листопада!

Дори не е време за птиците да отлитат на юг!

Не е слънце във "Везни"!

Не е Хелуин!

Не е ден на благодарността,за всичката коледна радост,която носиш!

Но това което е,

е толкова старо,колкото и ново-

за да изпълни сърцето ти,както никои други три думи,не могат да го няправят!!!


Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам!

Обаждам се просто,да ти кажа,колко ме е грижа!

Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам -

и наистина го мисля,от дъното на сърцето си!!!


Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам!

Обаждам се просто,да ти кажа,колко ме е грижа!

Обаждам се просто,да ти кажа,че те обичам -

и наистина го мисля,от дъното на сърцето си!!!






 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pegas08 - Стиви наистина е чудо!
19.06.2009 15:37
Поклон.
цитирай
2. goby3 - :)Конче,
19.06.2009 19:35
едно се чудя-тези,дето не те харесват,какво точно не ти харесват!?
Винаги подаваш ръка за подкрепа,винаги казваш точните неща,винаги перфектен джентълмен!
Едва ли аз съм привилегирована,защото с нищо не съм го заслужила.
Лошотията на хората не спира да ме учудва!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388592
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930