Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 11:44 - Gloria estefan - Heaven's what i feel-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 1904 Коментари: 3 Гласове:
1




Поздрав за всеки,който няма нищо против,да бъде поздравен!!! :)

РАЙ Е ТОВА,КОЕТО ЧУВСТВАМ


Любовта понякога,може да е като съдба-

няма начин да кажеш"за винаги",

тя може да не сбъдне мечтите ти!

И любовта понякога,може да е като подухващият вятър-

може да ни запрати,където и хрумне,

носеща ни на безшумните си криле!


Но аз разруших всички правила в любовта!

Никога не съм мечтала,да стигна толкова далеч!

И сега аз съм изгубена насред своите емоции,

ти се превръщаш в моята привързаност,

Няма нещо,което да мога да направя,

за да спра тази любов към теб!!!


Не беше предвидено да се влюбвам в теб!!!

Аз си имах някой друг...

някой друг обича теб!

Не беше предвидено,

да позволя на тази любов да се случи

така че,нека го кажа наяве:

РАЙ Е ТОВА,КОЕТО ЧУВСТВАМ,КОГАТО СЪМ С ТЕБ!!!

Това чувство е за винаги(за винаги!)

Караш ме да се чувствам,като в рая(чувствам се в рая!)

Любовта ми е истина,когато съм с теб!!!


Как бих могла да знам,че точно в твоите очи(в твоите очи),

ще намеря най-дълбокият отговор,на въпросите на моето сърце!

И как бих могла да знам,че точно до теб(до теб),

се намира светлината,която ще разпръсне мрака в сянката на моя живот!


Но аз разруших всички правила в любовта!

Никога не съм мечтала,да стигна толкова далеч!

И сега аз съм изгубена насред своите емоции,

ти се превръщаш в моята привързаност,

Няма нещо,което да мога да направя,

за да спра тази любов към теб!!!


Не беше предвидено да се влюбвам в теб!!!

Аз си имах някой друг...

някой друг обича теб!

Не беше предвидено,

да позволя на тази любов да се случи

така че,нека го кажа наяве:

РАЙ Е ТОВА,КОЕТО ЧУВСТВАМ,КОГАТО СЪМ С ТЕБ!!!

Това чувство е за винаги(за винаги!)

Караш ме да се чувствам,като в рая(чувствам се в рая!)

Любовта ми е истина,когато съм с теб!!!


РАЙ!РАЙ!

РАЙ Е ТОВА,КОЕТО ЧУВСТВАМ,КОГАТО СМЕ ЗАЕДНО!

РАЙ!РАЙ!

САМО ПОГЛЕДНИ В ОЧИТЕ МИ

И ЩЕ ВИДИШ,ЧЕ Е ИСТИНА!!!



Не беше предвидено да се влюбвам в теб!!!

Аз си имах някой друг...

някой друг обича теб!

Не беше предвидено,

да позволя на тази любов да се случи

така че,нека го кажа наяве:

РАЙ Е ТОВА,КОЕТО ЧУВСТВАМ,КОГАТО СЪМ С ТЕБ!!!














 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



1. henzelski - За сетен път
24.06.2009 11:52
се уверявам, че в текстовете на песни едно и също нещо се повтаря няколко пъти, защото няма какво друго да кажат текстописците, пък и сигурно на повторение им плащат повече, отколкото на дума...;)))
цитирай
2. goby3 - :) selinasun
24.06.2009 11:58
Благодаря ти-много си мила!!!Хареса ми!
А като станат компотите....така де - обади се! ;)
цитирай
3. goby3 - henzelski
24.06.2009 12:01
:)Стига де - не бъди лош!!!
Така за преводачите е по-лесно! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389724
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930