Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2009 00:48 - Що не спите?...(спите,май)
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 2274 Коментари: 6 Гласове:
2

Последна промяна: 01.03.2016 21:22


 The best kiss (kisses) of TV and Movies

Darren Hayes - Insatiable-превод


Неутолимо 


Докато лунната светлина се промъква по улицата, 
прогонвайки летният зной, 
стъпки отекват ... някъде там, 
светът се завърта и се отдалечава. 

Изграждаме нашият храм направо на улицата 
упражняваме любов между чаршафите, 
усещането за твоята шоколадова сладост 
хапе кожата ми, покрит съм с белези от теб... 
и всичко което е нужно е да те прегърна, 
за да започне сърцето ми да препуска ... 
а едва съм те докоснал ... 

Приглуши светлината, 
свали всичко - нека ти покажа 
моята любов към теб - неутолима! 
Настрой ме, никога не спирай 
искам да вкуся всяка капка 
любовта ми към теб е неутолима! 

Лунни сенки си играят по кожата ти. 
Продължителна целувка ме увлича. 
Унасям се в сън вътре в теб... 
Няма думи ... 
има само истина ... 
Вдишваме, издишваме ... 
не издаваме звук, 
заедно се движим нагоре и надолу ... 
понасяме се, телата се издигат ... 
краката ни дори не докосват пода! 
И никой не те познава както те познавам аз ... 
света просто не разбира, 
но аз набирам сила когато съм в ръцете ти!!! 

Приглуши светлината, 
свали всичко - нека ти покажа 
моята любов към теб - неутолима! 
Настрой ме, никога не спирай 
искам да вкуся всяка капка 
любовта ми към теб е неутолима! 

Никога не спим, все се държим за ръце!!! 
Целуваме се с часове, говорим и кроим планове! 
Чувствам се по - добър човек (мъж), 
само от това, че съм в една стая с теб! 
Никога не спим - има толкова много за правене, 
толкова много за казване... 
Не мога да затворя очи когато съм с теб! 
Неутолимо (ненаситно) - това е начина по който те обичам!!! 

Приглуши светлината, 
свали всичко-нека ти покажа 
моята любов към теб-неутолима! 
Настрой ме, никога не спирай 
искам да вкуся всяка капка 
любовта ми към теб е неутолима! 

Приглуши светлината, 
свали всичко - нека ти покажа 
моята любов към теб - неутолима! 
Настрой ме правилно, никога не спирай 
искам да вкуся всяка капка 
любовта ми към теб е неутолима! 









Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
2



1. goby3 - :))))))
12.07.2009 01:12
Привет!Ама готина приказка ни се заформя-а!
Следя я и я чакам с нетърпение! ;)
цитирай
2. goby3 - :)
12.07.2009 01:17
Поздрави ги от мен!А за края,ще трябва да почакат...както и ние! ;)
цитирай
3. inamay - ...
12.07.2009 01:20
Не бях на работа в събота. И утре няма да съм. И наваксвам... с четене, с писане, с гледането на небе, докато се опитвам да си спомня... какво ли беше, има ли любов?!
Среднощен поздрав... може би е за приспиване и лека нащ!
:)
цитирай
4. mitternacht - ...
12.07.2009 01:21
не спим... повечето сме нощни птици...
Че то, ако и лятото си проспиваш нощта... язък за лятната ваканция :)
цитирай
5. goby3 - :)7. inamay - ...
12.07.2009 01:21
Привет и на теб-почти се събрахме дружинката!!!
цитирай
6. goby3 - :)
12.07.2009 01:31
И аз я харесвам-благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388945
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930