Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2009 21:57 - ПРИ ВСЯКО НАШЕ ДОКОСВАНЕ
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 1683 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 22.12.2014 21:45



Cascada Everytime we touch - превод  

Продължавам да чувам гласът ти,дори като спиш до мен!

Чувствам докосването ти дори в съня си!

Прости слабостта ми,не зная защо,

но без теб е изкуство да оцелея!

 

Защото при всяко наше докосване

получавам това усещане

и при всяка наша целувка-

кълна се-мога да летя!

Чувстваш ли бързият ритъм на сърцето ми-

искам това да продължи-

искам те до мен!

Защото при всяко наше докосване

ме удря тока

и при всяка наша целувка-

политам към небето!

Чувстваш ли ритъма на сърцето ми-

не мога да те оставя да си идеш,

искам те в живота си!

 

Ръцете ти са моят замък!

Сърцето ти ми е небе!

Те избърсват изплаканите ми сълзи!

Добри и лоши времена-преминали сме през всичко!

Заради теб се изправям когато падна!


Защото при всяко наше докосване

получавам това усещане

и при всяка наша целувка-

кълна се-мога да летя!

Чувстваш ли бързият ритъм на сърцето ми-

искам това да продължи-

искам те до мен!

Защото при всяко наше докосване

ме удря тока

и при всяка наша целувка-

политам към небето!

Чувстваш ли ритъма на сърцето ми-

не мога да те оставя да си идеш,

искам те в живота си!

 


Защото при всяко наше докосване

получавам това усещане

и при всяка наша целувка-

кълна се-мога да летя!

Чувстваш ли бързият ритъм на сърцето ми-

искам това да продължи-

искам те до мен!

Защото при всяко наше докосване

ме удря тока

и при всяка наша целувка-

политам към небето!

Чувстваш ли ритъма на сърцето ми-

не мога да те оставя да си идеш,

искам те в живота си!



 



Тагове:   докосване,


Гласувай:
11



1. kundalini - .....
30.10.2009 22:58
pesnite ot poslednite postingi zvuchat kato mn.nejna izpoved, na koqto nikoi sigurno ne bi ustoql.

slushaikii gi, si pomislih kolko mn.ni dava edna laska, nejna duma, edno dokosvane. poveche ot vsichko, moje bi. zabravili vkusa na tova dokosvane, sartzeto stava grubo i.....dumite grubi i.....izobshto stavame protivni dori kato sabesednitzi:))))

izvin. za latinitza - na tazi klaviatura imam slushalki i....taka:)-trqbva da se varna kam fonetichniq bg:)

i ako imah izbor bih pisala kato anonimna :) - zashtoto mn.svobodno se talkuvat dumite.
no pak mogat da provokirat nechii drugi misli :)
цитирай
2. goby3 - . kundalini
31.10.2009 09:07
Благодаря ти!Правилно усещаш нещата!:) :) :)
цитирай
3. galinabg - Пак чудесна песничка!
31.10.2009 12:23
Благодаря! Благодаря!
цитирай
4. goby3 - galinabg
31.10.2009 12:27
;) :) :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2379942
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031