Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2009 08:17 - Може ли...може ли...може ли...???
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 2173 Коментари: 6 Гласове:
9



vbox7.com/play:65aa7e11&start=131&r=emb

Enrique Iglesias Whitney Houston Could I Have This Kiss Forever
 
МОЖЕ ЛИ ДА ИМАМ ТАЗИ ЦЕЛУВКА ЗАВИНАГИ

 

Oтново и отново гледам в очите ти,

ти си всичко което съм желал,

ти си ме пленила.

Искам да те прегръщам...

искам да съм близо до теб...

не искам никога да те пусна!

 

Иска ми се тази нощ никога да не свърши...

Имам нужда да знам:

 

Може ли да те прегръщам през целият си живот?

Може ли да гледам в очите ти?

Може ли да имаме тази нощ...

да споделяме тази нощ заедно?

Може ли да те прегръщам близо до себе си,

може ли да те прегърна за вечни времена?

Може ли...може ли...може ли да имам тази целувка завинаги?

Може ли...може ли...може ли да имам тази целувка завинаги,завинаги!

 

Отново и отново сънувах тази нощ,

сега ти си близо,

ти си точно до мен

и аз искам да те прегърна и докосна и вкуся,

и да те накарам да искаш само мен!

Иска ми се тази целувка никога да не свърши-

о,мили,моля те:

 

 

Може ли да те прегръщам през целият си живот?

Може ли да гледам в очите ти?

Може ли да имаме тази нощ...

да споделяме тази нощ заедно?

Може ли да те прегръщам близо до себе си,

може ли да те прегърна за вечни времена?

Може ли...може ли...може ли да имам тази целувка завинаги?

Може ли...може ли...може ли да имам тази целувка завинаги,завинаги!

 

Не искам да премине нито една нощ

без да си до мен!

Просто искам да прекарам всичките си дни

заедно с теб,

да ги изживея обичайки те

и мили...о,между другото-

 

 

Може ли да те прегръщам през целият си живот?

Може ли да гледам в очите ти?

Може ли да имаме тази нощ...

да споделяме тази нощ заедно?

Може ли да те прегръщам близо до себе си,

може ли да те прегърна за вечни времена?

Може ли...може ли...може ли да имам тази целувка завинаги?

Може ли...може ли...може ли да имам тази целувка завинаги,завинаги!


 





Тагове:   може,


Гласувай:
9



1. lagrima - Може :)Щом толкова силно я желае...
10.11.2009 09:05
Може :)Щом толкова силно я желаеш-може!:)
цитирай
2. goby3 - lagrima :) :) :)
10.11.2009 09:08
Силно се съмнявам!
Въпросът беше "малко" реторичен...май няма вечни неща...
цитирай
3. iliada - Голяма си сладурана ,приятелче!
11.11.2009 08:32
И толкова искренна!Песента е хубава както и чувството възпято в нея !Велика е любовта ,но понякога е и невъзможна за съжаление,понякога нетрайна ,но вярвам че може да бъде , и дълбока ,и вечна.Всъщност като че ли всички в определени моменти мислим
така........
цитирай
4. goby3 - iliada
11.11.2009 11:43
Права си :) - всички"оглупяваме" на моменти!!! ;)
цитирай
5. diso - Чарът на мечтата е да изглежда постижима,
13.11.2009 08:32
но никога да не се постигне. Сбъднатата мечта вече не е мечта.
А песента е страхотна:)
цитирай
6. mmagy - Хубаво е да оглупяваме понякога, ...
13.11.2009 08:50
Хубаво е да оглупяваме понякога,тогава сме толкова щастливи..........и защо да не сме въпреки всичко:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388514
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930