Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2010 21:18 - СБОГОМ,МОЯ ЛЮБОВНИЦЕ
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 3600 Коментари: 10 Гласове:
29

Последна промяна: 21.02.2010 22:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Good - Bye My Lover-превод

СБОГОМ,МОЯ ЛЮБОВНИЦЕ


Дали те разочаровах

или те подведох?

Да се чувствам ли виновен

или да оставя съдиите да се мръщят?

Защото аз видях краят

преди дори да започнем.

Да,аз видях,че си заслепена

и знаех,че съм спечелил.

Така че,взех каквото ми се полага

по право от вечността.

Извадих душата ти наяве

насред нощта.

Може да е приключило,

но няма да спре до тук,

аз съм насреща за теб,

ако само го поискаш!

Ти си докосвала сърцето ми,

ти си докосвала душата ми,

ти промени живота ми и всичките ми цели.

И любовта е сляпа и бях наясно с това,

когато ти заслепи сърцето ми.

Целувах устните ти

и държах ръката ти,

споделях мечтите ти,

споделях леглото ти,

познавам те добре,

познавам мирисът ти,

бях пристрастен към теб!

 

Сбогом,моя любовнице...

Сбогом,моя приятелко.

Ти беше Истинската...

Ти беше Истинската за мен!

 

Сбогом,моя любовнице...

Сбогом,моя приятелко.

Ти беше Истинската...

Ти беше Истинската за мен!

 

Аз съм мечтател,

но когато се събудя

ти можеш да пречупиш духа ми,

това са мечтите ми,които отнемаш.

И когато продължаваш напред

спомняй си за мен,

спомняй си за нас

и това което бяхме!

Виждал съм те да плачеш,

виждал съм да се усмихваш,

гледал съм как спиш,за известно време.

Бих бил баща за твоето дете,

бих прекарал цял живот с теб!

Зная страховете ти

и ти знаеш моите,

имахме разни съмнения,

но сега всичко е наред!

И аз те обичам,

кълна се-истина е!

Аз не мога да живея без теб!

 

Сбогом,моя любовнице...

Сбогом,моя приятелко.

Ти беше Истинската...

Ти беше Истинската за мен!

 

Сбогом,моя любовнице...

Сбогом,моя приятелко.

Ти беше Истинската...

Ти беше Истинската за мен!

 

Аз още държа ръката ти в своята...

в своята докато спя.

И ще озаптя душата си навреме,

докато коленича в нозете ти.

 

Сбогом,моя любовнице...

Сбогом,моя приятелко.

Ти беше Истинската...

Ти беше Истинската за мен!

 

Сбогом,моя любовнице...

Сбогом,моя приятелко.

Ти беше Истинската...

Ти беше Истинската за мен!

 

Аз съм толкова празен,мила,

Аз съм толкова празен.

Аз съм толкова...

Аз съм толкова...

Аз съм толкова празен.

Аз съм толкова празен,мила,

Аз съм толкова празен.

Аз съм толкова...

Аз съм толкова...

Аз съм толкова празен.

 

Дали те разочаровах

или те подведох?

Да се чувствам ли виновен

или да оставя съдиите да се мръщят?

Защото аз видях краят

преди дори да започнем.

Да,аз видях,че си заслепена

и знаех,че съм спечелил.

Така че,взех каквото ми се полага

по право от вечността.

Извадих душата ти наяве

насред нощта.

Може да е приключило,

но няма да спре до тук,

аз съм насреща за теб,

ако само го поискаш!

 

 

 

 


Тагове:   моя,


Гласувай:
29



1. pegas08 - Гоб, чакам смирено да ми
21.02.2010 21:25
отговориш за Бритни.
Какво вдига Б.Спиърс?
От Предния пост!
цитирай
2. bizcocho - Тъжно....
21.02.2010 21:36
Тъжно....
цитирай
3. анонимен - хахахахах
21.02.2010 22:00
оф..
цитирай
4. goby3 - bizcocho
21.02.2010 22:23
Така е-покъртително...за който може да го усети...за другите е смешно...
цитирай
5. veninski - И на мен ми стана тъжно. . . Поздрави ...
22.02.2010 09:18
И на мен ми стана тъжно...

Поздрави от Родопите!
цитирай
6. goby3 - veninski
22.02.2010 09:34
Благодаря ти за поздрава,дано не си се натъжил за дълго!
А аз обожавам Родопите през лятото,като дете всяка година бях там по екскурзионни....ех,беше преди цяла вечност!
цитирай
7. loran - :(
22.02.2010 09:58
Trogatelno i tajno
цитирай
8. iliada - :)
22.02.2010 14:02
Усмихни се Гоби и света ,ще бъде по-добър....
Нека разсеем тъгата ,приятелче!:)
цитирай
9. goby3 - iliada
22.02.2010 15:39
Днес тъгата ми е съпреживяване,всъщност ми е доста усмихнато!
цитирай
10. iliada - :)
23.02.2010 15:07
Да не те мисля тогава и все така да ти е весело!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388643
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930