Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2011 19:03 - Искам да те чуя да го казваш!
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 2510 Коментари: 4 Гласове:
31

Последна промяна: 22.10.2019 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Michael Bolton - I Wanna Hear You Say It  - превод

ИСКАМ ДА ТЕ ЧУЯ ДА ГО КАЗВАШ!

Върни обратно дъхът ми!
Върни ми обратно сетивата!
Върни ми обратно живеца-
всичките ми безкрайни шансове!
Ако ще ти се отдам изцяло,
и ако никога няма да бъда без теб,
трябва да знам-ще ме хванеш ли,ако падна,
защото на там съм тръгнал!
Любовта е изписана на лицето ти!
Вярваш ли в това,което си открила?
Ще бъда изгубен сред времето и пространството,
докато не чуя звукът на гласа ти!

Искам да те чуя да го казваш,
как не може да стане по-хубаво от това!
Ако това не е наистина любов,
кажи ми,мила,какво е тогава?
Без теб не мога да дишам!
Какво ще ми обещаеш?
Искам да те чуя да го казваш!
Искам да те чуя да го казваш!

Върни обратно гордостта ми!
Прогони надалеч тишината!
Върни ми обратно вярата!
Покажи ми къде свършва пътят!
Отнеми ми избора,
достави ми вечност в замяна!
Можеш да ме освободиш с гласа си,
дори ако само прошепнеш!
Любовта е изписана на лицето ти!
Вярваш ли в това,което си открила?
Ще бъда изгубен сред времето и пространството,
докато не чуя звукът на гласът ти!

Искам да те чуя да го казваш,
как не може да стане по-хубаво от това!
Ако това не е наистина любов,
кажи ми,мила,какво е тогава?
Без теб не мога да дишам!
Какво ще ми обещаеш?
Искам да те чуя да го казваш!
Искам да те чуя да го казваш!

Не ме карай да чакам,
знаеш,че това ми причинява болка!
Не ме карай да се срина и да си тръгна!
Очите ти ми шепнат "Върви с мен до ръба!"
Ние сме в критична точка,мила-
кажи ми каквото искам да знам!

Искам да те чуя да го казваш,
как не може да стане по-хубаво от това!
Ако това не е наистина любов,
кажи ми,мила,какво е тогава?

Искам да те чуя да го казваш,
как не може да стане по-хубаво от това!
Ако това не е наистина любов,
кажи ми,мила,какво е тогава?
Без теб не мога да дишам!
Какво ще ми обещаеш?
Искам да те чуя да го казваш!
Искам да те чуя да го казваш!

Искам да те чуя да го казваш,
как не може да стане по-хубаво от това!
Ако това не е наистина любов,
кажи ми,мила,какво е тогава?
Без теб не мога да дишам!
Какво ще ми обещаеш?
Искам да те чуя да го казваш!
Искам да те чуя да го казваш!






Гласувай:
31



1. razkazvachka - Абсолютно!
31.05.2011 10:26
И аз искам!
цитирай
2. gita969 - Да знаеш, че понякога ти ползвам постинга
31.05.2011 10:44
за ди джей:)))))))
цитирай
3. virtu - Цяло удоволствие е
31.05.2011 12:02
да посетя твоя блог ! Привет!
цитирай
4. goby3 - :)
31.05.2011 15:11
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2379776
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031