Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 13:07 - ABBA-Take A Chance On Me -превод
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 2232 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 21.08.2015 23:46


"Опитай късмета си с мен"

Ако промениш решението си,
...аз съм първи на опашката!
Скъпа, аз още съм свободен-
опитай късмета си с мен!
Ако се нуждаеш от мен, дай ми знак-
аз ще чакам наоколо,
ако няма къде да отидеш,
когато се чувстваш зле!

Ако си съвсем сама,
когато хубавите "гълъбчета" са отлетели,
сладка, аз още съм свободен -
опитай късмета си с мен!
Ще направя най - доброто,
сериозно - няма лъжа,
ако ме поставиш на изпитание,
ако ме оставиш да опитам!

Опитай късмета си с мен
(само за това те моля, сладка!)
Опитай късмета си с мен!

Можем да отидем да танцуваме,
може да се разходим-
само да сме заедно!
Да послушаме музика
или просто да поговорим,
да те опозная по - добре!
Но знаеш ли,
толкова неща искам да направя,
когато мечтая, съм насаме с теб-
това е магия!
Искаш да оставя всичко,
страх те е от любовна афера,
но мисля, че знаеш,
че не мога да се откажа!

Ако промениш решението си,
аз съм първи на опашката!
Скъпа, аз още съм свободен-
опитай късмета си с мен!
Ако се нуждаеш от мен, дай ми знак-
аз ще чакам наоколо,
ако няма къде да отидеш,
когато се чувстваш зле!
Ако си съвсем сама,
когато хубавите "гълъбчета" са отлетели,
сладка, аз още съм свободен-
опитай късмета си с мен!
Ще направя най-доброто,
сериозно - няма лъжа,
ако ме поставиш на изпитание,
ако ме оставиш да опитам!

Опитай късмета си с мен

(хайде, дай ми шанс, става ли)

Опитай късмета си с мен!

Бави се колкото трябва, сладка,
аз не бързам за никъде,
знай, че ще те имам!
Ти не искаш да ме нараниш,
мила, не се притеснявай-
аз няма да ти го позволя!
Нека ти кажа сега-
любовта ми е достатъчно силна,
за да оцелее когато е напечено-
това е магия!
Казваш, че си губя времето,
но аз не мога да спра да мисля за теб!
Не, не мога да се откажа,
защото те обичам много!

Ако промениш решението си,
аз съм първи на опашката!
Скъпа, аз още съм свободен-
опитай късмета си с мен!
Ако се нуждаеш от мен, дай ми знак -
аз ще чакам наоколо,
ако няма къде да отидеш,
когато се чувстваш зле!


Ако си съвсем сама,
когато хубавите "гълъбчета" са отлетели,
сладка, аз още съм свободен-
опитай късмета си с мен!
Ще направя най - доброто,
мила, не виждаш ли,
трябва да ме поставиш на изпитание,
опитай късмета си с мен!





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2379939
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031