Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2011 23:43 - Вярваш ли в живот след любовта(смъртта)???
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 4932 Коментари: 15 Гласове:
29

Последна промяна: 29.07.2011 01:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Cher - Believe - превод

След любов... 
След любов... 
След любов... 
След любов... 
След любов... 
След любов... 
След любов...
След любов... 

Без значение,колко упорито опитвам,
ти продължаваш да ме игнорираш
и аз не мога да пробия-
сякаш не говоря на теб!
Толкова е тъжно,че ме оставяш,
нужно е време да го повярвам,
но накрая,тъжен и подтиснат,
ти ще си този,който е самотен!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!

Какво се очаква да направя,
да седя наоколо и да те чакам?
Е,аз не мога да направя това
и няма връщане назад!
Имам нужда от време,за да се отърся,
имам нужда от любов,за да се чувствам силна,
защото имах време да го премисля
и може би ти не ме заслужаваш!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!

Е,аз знам,че ще премина през това,
защото знам,че съм силна
и вече не се нуждая от теб.
О,аз вече не се нуждая от теб!
О,аз вече не се нуждая от теб!
Не,вече не се нуждая от теб!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!

Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!
Вярваш ли в живот след любовта???
Мога да почувствам разни неща вътре в мен - 
наистина не мисля,че това е достатъчно силно!










Гласувай:
30



1. topsyturvy - Хм!
29.07.2011 01:21
Не вярвам на живот, преклещил любовта във въпрос.
Не мислиш ли, че е краткотрайно "О, аз вече не се нуждая от теб!"...когато става дума за любов, а не за задоволяване на потребности
цитирай
2. goby3 - Не вярвам на живот, преклещил лю...
29.07.2011 01:22
topsyturvy написа:
Не вярвам на живот, преклещил любовта във въпрос.
Не мислиш ли, че е краткотрайно "О, аз вече не се нуждая от теб!"...когато става дума за любов, а не за задоволяване на потребности

Нищо не мисля - това е превод на песента.
цитирай
3. ckarlet - Хубава песен за началото на деня, ...
29.07.2011 08:38
Хубава песен за началото на деня, Goby3!
Поздрави!
цитирай
4. tota - Любовта не си отива ...
29.07.2011 09:23
Или я е имало или това, което си отива не е било любов...

Хубав ден!
цитирай
5. goby3 - 4. tota
29.07.2011 09:27
Отива си!Той живота си отива - ти за любовта!Всичко си отива! :)
цитирай
6. goby3 - 5. nikstan
29.07.2011 09:28
:) Няма да си ти ,без някоя шега!!! :)
цитирай
7. goby3 - 8. nikstan
29.07.2011 09:58
"Да, да забелязъл съм , че "шутовете" са просто "шутове"... единственната им способност е да повдигат края на устните за да е хубав денят..:)
09:43"
НЕ СЪМ ИМАЛА ПРЕДВИД,ЧЕ СИ ШУТ - НИЩО ПОДОБНО!
Визирах приятното ти и изненадващо чувство за хумор.
цитирай
8. goby3 - 10. nikstan -
29.07.2011 10:23
"--Характерно за "шута" .... :))))))) "

Характерно за интелигентният човек с жив ум!
цитирай
9. goby3 - 12. nikstan -
29.07.2011 11:00
:) Ето - пак се шегуваш! :)
А играта на федербал,нямям представа как звучи :)
цитирай
10. gita969 - Който, в каквото
29.07.2011 11:52
ще да вярва. Супер са клипчетата. С кеф съм при твоите постинги.Поздрав!
цитирай
11. анонимен - Любовта никога не си отива, човек не ...
29.07.2011 12:41
Любовта никога не си отива, човек не може да живее без любов, физически е невъзможно, отива си понякога обектът на любов, но какво да се прави!
цитирай
12. zaw12929 - Те не си тръгват хванати за ръце, както , когато сключват брак
29.07.2011 13:32
или се вричат да живеят "на семейни начала"...
единият отива в другия свят, остават спомените, любовта..., но няма секс, милувки, а това вече е друг въпрос
цитирай
13. babaelenica - Ай стига, бе :)))
29.07.2011 16:31
Колкото и пъти вещиците да повтарят, че всичко си отива, все ще се намери някой да вярва в любовта.
:))))
цитирай
14. goby3 - 18. babaelenica
29.07.2011 16:52
babaelenica написа:
Колкото и пъти вещиците да повтарят, че всичко си отива, все ще се намери някой да вярва в любовта.
:))))

ТАКА Е-КОЛКОТО И ВЕЩИЦИТЕ ДА ПОВТАРЯТ,ЧЕ НЕ ВЯРВАТ В ЛюБОВТА...........
НА ЛюБОВТА НЕ И ПУКА,В КАКВО ВЯРВАТ ВЕЩИЦИТЕ!!!!
цитирай
15. duhla - не.
29.07.2011 23:06
не.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388141
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930