Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2011 06:57 - На този,благодарение на когото СЪМ
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 3263 Коментари: 11 Гласове:
54

Последна промяна: 24.09.2011 07:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не е възможно да погледна звездите,тате,без да си спомня за теб,
заради всички митове и легенди за съзвездията,които някога разказваше на жадното за вълшебства дете. 
Всеки ред,който някога съм или ще напиша,се дължи на теб,който римуваше стихчета с малката пикла на коленете ти.
Не е възможно да хвана да чистя риба,без да си спомня за теб,който ме научи как да го правя и как да я ловя.
Не е възможно да видя морето,без да си спомня за теб,който прекарваше часове с харпуна под повърхността му и който с много търпение ме учеше да плувам.
Не е възможно да съм в гората,без да си спомня за теб,
заради съкровищата(шоколади),които криеше там предварително и после ме водеше да откривам със специална разбойническа карта,която си "намерил".
***
Ще ми се да можех да зная,
че последната ни среща е последна...
***
Беше сряда,
в разговор по телефона ти ми каза:
"Живот и здраве,в неделя ще се видим." 
... в неделя те погребахме.
 ***
Преди пет години спрях да черпя богатства от теб,
но всичко което някога си ми дал
завинаги ще остане в мен.
Обичам те.
Липсваш ми.


Christina Aguilera - Hurt - превод
БОЛИ

Сякаш беше вчера,когато гледах лицето ти.
Ти каза,че се гордееш с мен,но аз отминах.
Само ако знаех
това,което знам днес...

бих те прегърнала силно,
бих отнела всичката ти болка,
щях да ти благодаря за всичко направено,
да простя всички грешки!
Бих направила всичко,
за да чуя гласа ти отново.
Понякога ми се иска да ти звънна,
но знам,че няма да си там :(
О,съжалявам,че
обвинявах теб,
за всяко нещо,
с което не можех да се справя
и че наранявах себе си,
наранявайки теб!

Понякога се чувствам разбита вътрешно,
но не бих признала.
Понякога искам просто да се скрия,
защото ти ми липсваш.
И е трудно да кажеш "сбогом",
когато се наложи...

Би ли ми казал,че греша?
Бли ли ми помогнал да разбера?
Гледаш ли надолу към мен?
Гордееш ли се с това,коя съм?
Бих направила всичко,
за още един шанс,
да мога да погледна в очите ти
и те да гледат в мен!

О,съжалявам,че
обвинявах теб,
за всяко нещо,
с което не можех да се справя
и че наранявяах себе си...

Ако имах само още един ден,
бих ти казала колко ми липсваш
откакто те няма.
О,опасно е...
толкова неестествено,
да се опитваш да върнеш времето!

Съжалявам,че
обвинявах теб,
за всяко нещо,
с което не можех да се справя
и че наранявах себе си,
наранявайки теб!
:*





Гласувай:
54



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ketcakuatl - Каквото и да напиша ще изглежда г...
24.09.2011 07:57
Каквото и да напиша ще изглежда глупаво след тази искрена изповед....
цитирай
2. yotovava - Поклон.
24.09.2011 10:35
Валя
цитирай
3. sparotok - памет
24.09.2011 12:54
Много ми се иска да ти кажа, че времето лекува всичко, но ти сама знаеш, че не е така. Липсата на любимите хора нито може да се излекува, нито да се запълни с нещо друго.

Все пак, единствения начин да благодарим на хората, които сме обичали се изразява в това да се опитаме да бъдем щастливи и да раздаваме същата тази топла любов, която е сгрявала нас в миналото и е карала очите ни да блестят...
цитирай
4. mitkaloto - Времето лекува, но болката остава. ...
24.09.2011 13:05
Времето лекува,но болката остава...
цитирай
5. stela50 - Прочетох моите мисли ... Благодаря ти .
24.09.2011 19:54
Поклон !
цитирай
6. kundalini - Толкова богатство си насъбрала, Вещице:)
24.09.2011 21:22
Раздаваш щедро и вярвай, че то, доброто, някога се връща в по-голямо добро.
Дано не ти звучат неуместно думите........така дойдоха сами.

Ти Си.



цитирай
7. анонимен - из сттарите хроники: Той правеше ...
24.09.2011 21:47
из сттарите хроники:
Той правеше всичко до последно... осигуряваше работни места и знаеше когато бизнес партнъорите го прецакват .... но смисъла бе в бъдещето .... Гоби, винаги ще е с теб .//с вас/...
Малкото и неукротимо диваче...
Името му се помни и знае .... Няма, няма да ви изостави, помни го ..... ти бе малката и най-сладката му, обичаше те колкото и да не го показа ....:(((

цитирай
8. анонимен - бати бъгъвия блог. . . не съм анан...
24.09.2011 21:50
бати бъгъвия блог ... не съм ананимен а кактус бодлив, но поста ме .....
цитирай
9. iliada - Бъди силна и вярвай, че той е винаги ...
25.09.2011 09:57
Бъди силна и вярвай ,че той е винаги близо до теб............................и в сърцето ти...
цитирай
10. hristo27 - Не тъгувай, миналото няма да се в...
25.09.2011 11:02
Не тъгувай, миналото няма да се върне.
цитирай
11. kite333 - Истинско и
25.09.2011 23:18
трогателно.
Спомняй си го все така.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388931
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930