Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2011 08:40 - Лейди от лед ...
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 11425 Коментари: 28 Гласове:
54

Последна промяна: 06.10.2011 08:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
... ис денсинг уит ми
     чик то чик ..."
- вероятно знаете песента,
но това е една съвсем друга песен.
Не е за дамата в червено,
а е за дамата от лед.
Тя е празна и студена.
С очи от стъкло.
Егоист е.
Мисли единствено за себе си
и да получава каквото поиска. 
Може да поиска теб,
да поиска да те има.
Очите и хищнически ще светнат
и няма да се спре преди да те получи!
Ще си поиграе на лов с теб,
ти ще си неподозиращата мишена.
Ако пък сърцето ти бие за друга,
мизата се покачва-
тя обича предизвикателствата!
Ще се разпали от състезателна страст
и дори ще заприлича на гореща,
но това е само за примамка.
Ще ти разиграе невиждан спектакъл
с въздишки,влажни погледи и свенливи усмивки.
Ще ти реди чудни приказки,
в които ти си главният герой.
Ще ти рисува вълшебни светове,
създадени само за вас двамата.
Без да се усетиш ще си я уловил за ръцете
и ще я водиш омагьосан към звездите.
Ще разтупка сърцето ти,
ще те измами,че и нейното тупка...
но тя всъщност няма сърце.
На мястото му е зейнала бездна,
която все иска и иска.
Сега иска теб,
но скоро ще ти се насити.
Ще изсмуче живота от теб
и ще те стъпче като празен чувал,
в какъвто,без да усетиш,те е превърнала!
Такава е тя-
лейди от лед....
Дали все някой,някога ще я разтопи?





Гласувай:
55



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Всъщност много скоро
06.10.2011 08:43
лейди от лед остава самотна.
Човек рядко е много мазохист, за да си позволи да трепери от студ.

Поздрав :))
Валя
цитирай
2. dushka - ...
06.10.2011 09:00
кристали от лед са моите чувства...
:)
цитирай
3. goby3 - кристали от лед са моите чувства. . . ...
06.10.2011 09:00
dushka написа:
кристали от лед са моите чувства...
:)

Кристалите от лед са всъщност много красиви! :)))
цитирай
4. pcelata - Лейди от лед...
06.10.2011 09:20
Няма начин, да не остане самотна и студена.Може би,някой ден и нейното
сърце ще се разтопи и тя ще види човешката топлина.Поздрав мила.
цитирай
5. goby3 - 4. pcelata
06.10.2011 09:21
pcelata написа:
Няма начин, да не остане самотна и студена.Може би,някой ден и нейното
сърце ще се разтопи и тя ще види човешката топлина.Поздрав мила.

:) Кой знае ... :)
цитирай
6. ivanna4ev - Заблудата, че си орисан да консу...
06.10.2011 09:47
Заблудата,че си орисан да консумираш единствено,си е заблуда.Няма как в такава игра да не бъдеш консумиран и ти.Е,на някои им светва по-късно от колкото трябва,че е така,ама за сметка на това има други,на които пък въобще не им светва :)
цитирай
7. stela50 - За съжаление е тази Лейди от лед ... самотна
06.10.2011 09:50
и може би по-нещастна от всички други ...
От друга страна всеки среща поне веднъж в живота си ,
дори и да е от лед някой , който напълно да го разтопи ...
Поздрави и хубав ден !
цитирай
8. cinderellathespy - Ей, Вещичке.....
06.10.2011 11:11
....все някога и ледените сърца се стапят....ще ми се да вярвам....
След дъжда пеквало слънце Винаги!!!
След леда потичали реки Винаги....
Просто да не спираме да сме със Слънце -
в очите, косите и душите.....
И Да Обичаме /който както може и както си избере...../
Поздрави, мила! Хубаво стихо! Харесах! :-)
цитирай
9. анонимен - митове и легенди. . . абсолютна и...
06.10.2011 11:57
митове и легенди... абсолютна измишльотина
няма такива жени
цитирай
10. tit - Ооо, аз я познавам!:)
06.10.2011 13:04
Впрочем, обледяването се среща често напоследък!:(
Щели сме да влизаме в нова ледена епоха, така твърдят!
Което е добре, защото после идва нове епоха и този преквасен свят може да получи шанс да го населяват по-добри същества!:))
цитирай
11. dushevno - ако ще да е лед
06.10.2011 14:27
нека да съм бучица в нечие питие...
байгън от музика ми стана ;)

рано е за наздраве ...ама като му дойде времето го приемете всички
размекнати и не само :)
цитирай
12. holi - Хубаво стихотворение :)
06.10.2011 14:31
Хубаво стихотворение :)
Аз се вярвам, че колелото се върти и всичко ледено може отново да се превърне във вода, стига слънцето да е от онова жаркото, което може да сгрява. Не като онова, дето само свети, но си остава студено навън.
Хубав ден!
цитирай
13. анонимен - Повтарям. Няма такива жени. Има ...
06.10.2011 14:59
Повтарям.

Няма такива жени.
Има такива, които се правят. Друг е въпросът дали на някой му е удобно да вярва или в едното или в другото. Всяка “ледена“ жена, знае, че изобщо не е ледена.
Всеки непорастнал, неуверен, страхлив и егоистичен мъж вярва, че 90 процента от жените, които среща са от ледената епоха. Останалите 10 процента му се виждат недостижими. Това е положението.
цитирай
14. goby3 - 14. yourprincess
06.10.2011 15:07
yourprincess написа:
Повтарям.

Няма такива жени.
Има такива, които се правят. Друг е въпросът дали на някой му е удобно да вярва или в едното или в другото. Всяка “ледена“ жена, знае, че изобщо не е ледена.
Всеки непорастнал, неуверен, страхлив и егоистичен мъж вярва, че 90 процента от жените, които среща са от ледената епоха. Останалите 10 процента му се виждат недостижими. Това е положението.

Мислех да не коментирам повече,но с теб не се сдържам :)
А ти с колко жени си била??? :)))
цитирай
15. анонимен - Повтарям. Няма такива жени. Има ...
06.10.2011 15:25
goby3 написа:
yourprincess написа:
Повтарям.

Няма такива жени.
Има такива, които се правят. Друг е въпросът дали на някой му е удобно да вярва или в едното или в другото. Всяка “ледена“ жена, знае, че изобщо не е ледена.
Всеки непорастнал, неуверен, страхлив и егоистичен мъж вярва, че 90 процента от жените, които среща са от ледената епоха. Останалите 10 процента му се виждат недостижими. Това е положението.

Мислех да не коментирам повече,но с теб не се сдържам :)
А ти с колко жени си била??? :)))


Къде с колко жени съм била? В леглото? В приятелски отношения? В брак? В сериозна връзка? За една вечер? В гинекологичен кабинет? В класна стая? На купон? В тоалетната?

Къде?
цитирай
16. goby3 - Къде с колко жени съм била? В ...
06.10.2011 15:29
yourprincess написа:


Къде с колко жени съм била? В леглото? В приятелски отношения? В брак? В сериозна връзка? За една вечер? В гинекологичен кабинет? В класна стая? На купон? В тоалетната?

Къде?

Прекалено си глупава,за да се спори с теб,отказвам се :) завинаги :))) (дано не забравя) :)))))
цитирай
17. анонимен - Къде с колко жени съм била? В ...
06.10.2011 15:54
goby3 написа:
yourprincess написа:


Къде с колко жени съм била? В леглото? В приятелски отношения? В брак? В сериозна връзка? За една вечер? В гинекологичен кабинет? В класна стая? На купон? В тоалетната?

Къде?

Прекалено си глупава,за да се спори с теб,отказвам се :) завинаги :))) (дано не забравя) :)))))


О! Не очаквах такъв отговор, но признавам си предвидим е. На глупав въпрос отговарям неглупаво, получавам абсурден коментар.

“А ти с колко жени си била??? :)))“

И понеже си много отворена, дай сега, покажи ми какво значи да си умна, като сама отговориш на гениалния си въпрос. Чакам.


цитирай
18. goby3 - О! Не очаквах такъв отговор, но п...
06.10.2011 16:39
yourprincess написа:
О! Не очаквах такъв отговор, но признавам си предвидим е. На глупав въпрос отговарям неглупаво, получавам абсурден коментар.

“А ти с колко жени си била??? :)))“

И понеже си много отворена, дай сега, покажи ми какво значи да си умна, като сама отговориш на гениалния си въпрос. Чакам.

Никога не съм била с нито една жена :)
За това не изказвам становище,че ги познавам всичките в интимните отношения,
нито пък съм категорична,какви жени съществуват и какви не съществуват :)
Сбогом :)))
цитирай
19. анонимен - Казвам и твърдя, че няма ледени ж...
06.10.2011 16:48
Казвам и твърдя, че няма ледени жени, просто защото знам, че няма ледени мъже.

Изводите - ако можеш прави си. Ако не можеш, колкото можеш.

Сбогом. Друг път не задавай тъпи въпроси, че докато пишеш, че някой бил тъп цъфваш жестоко...с цялата си тъпота.
цитирай
20. goby3 - 20. yourprincess
06.10.2011 16:49
yourprincess написа:
Казвам и твърдя, че няма ледени жени, просто защото знам, че няма ледени мъже.

Изводите - ако можеш прави си. Ако не можеш, колкото можеш.

:) Всеизвестно е,че си всезнайка :)
Сбогом :)))
цитирай
21. goby3 - yourprincess
06.10.2011 20:00
До ничията принцеса: :) Малката,писна ми от неконтролируемите ти изблици на нарцисизъм :) писна ми да ме наричаш "тъпа путка" и "тъпанарка" :) в смисъл-взе да ставаш банална с ограничената си злоба :) по този повод,вече не можеш да коментираш тук :) а какви ще ги повръщаш в твоя си блог,си е твоя работа :)
желая ти успех :)
цитирай
22. анонимен - Изтриха ме
06.10.2011 20:04
Чух че някой ме е търсил. Плашел Гарги с IP та.
Казаха ми че някой клепоушко искал да ме бие.
Съюзил се с Гина лудата от Ловеч.
Къде да ги търся? Ти знаеш ли къде са?

цитирай
23. анонимен - goby3
06.10.2011 20:12
ти си една проста махленка и създаваш конфликти и интриги в блога
чупката коджакафалийке
цитирай
24. goby3 - yourprincess
06.10.2011 22:18
Бързо забравяш,но аз помня!
Не си ме обиждала,когато съм била с друг ник,защото аз други никове нямам.
Много добре знаеше,че обиждаш мен - нарече ме Гоби.
Беше в деактивирания пост на баба еленица.
Баста!
цитирай
25. monaliza121 - Страхотна песен на Крис де Бърг!:))
06.10.2011 23:20
Страхотна песен на Крис де Бърг!:))
цитирай
26. sunn - Харесах! Поздрави!
07.10.2011 10:14
Харесах!
Поздрави!
цитирай
27. idealist - Постът ти
07.10.2011 11:26
ми напомни за лирическата героиня на една любима песен, ето я:

http://www.youtube.com/watch?v=lKg4g9zMeHI
цитирай
28. moliv67 - ха
10.10.2011 21:24
моментът, в който самата реши да изгори. но тогава- ТЯ ще бъде в ситуацията на тези с които си е играла
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388036
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930