Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 22:14 - Когато произнасяш името ми...
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 3267 Коментари: 3 Гласове:
27

Последна промяна: 11.10.2011 06:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...е като малка молитва! :)

 Madonna - Like A Prayer -превод

Живота е една мистерия
и всеки трябва да се справя сам.
Аз те чувам да казваш името ми
и чувството е,сякаш съм си у дома!

Когато произнасяш името ми
е като малка молитва,
аз съм долу,на колене
и искам да те отведа с мен!
В среднощен час
мога да почувствам мощта ти,
точно като в молитва,
знаеш,мога да те отведа там!
Аз чувам гласът ти,
сякаш ангели ми пеят!
Аз нямам избор-чувам гласът ти,
сякаш летя!
Затварям очите си,
о Боже,мисля че падам
направо от небето!
Аз затварям очите си-
Небеса,помогнете ми!
Когато произнасяш името ми
е като малка молитва,
аз съм долу,на колене
и искам да те отведа с мен!
В среднощен час
мога да почувствам мощта ти,
точно като в молитва,
знаеш,мога да те отведа там!
Като дете съм,
а ти ми шепнеш нежно!
Ти ме контролираш,
точно като дете съм,
сега танцувам.
Това е като сън-
без край и без начало,
ти си тук с мен-
това е като сън...
Нека сега хорът запее...

Когато произнасяш името ми
е като малка молитва,
аз съм долу,на колене
и искам да те отведа с мен!
В среднощен час
мога да почувствам мощта ти,
точно като в молитва,
знаеш,мога да те отведа там!
Когато произнасяш името ми
е като малка молитва,
аз съм долу,на колене
и искам да те отведа с мен!
В среднощен час
мога да почувствам мощта ти,
точно като в молитва,
знаеш,мога да те отведа там!

Живота е една мистерия
и всеки трябва да се справя сам.
Аз те чувам да казваш името ми
и чувството е,сякаш съм си у дома!
Точно като в молитва,
гласът ти може да ме отведе там,
точно като мое вдъхновение,
ти си една мистерия!
Точно като сън,
ти не си това което изглеждаш!
Точно като в молитва -
нямам избор,гласът ти ме отвежда там!

Точно като молитва - мога да те отведа там!
Това е като сън за мен!
Точно като молитва - мога да те отведа там!
Това е като сън за мен!
Точно като молитва - мога да те отведа там!
Това е като сън за мен!
Точно като молитва - мога да те отведа там!
Това е като сън за мен!

Точно като в молитва,
гласът ти може да ме отведе там,
точно като мое вдъхновение,
ти си една мистерия!
Точно като сън,
ти не си това което изглеждаш!
Точно като в молитва -
нямам избор,гласът ти ме отвежда там!
Точно като в молитва,
гласът ти може да ме отведе там,
точно като мое вдъхновение,
ти си една мистерия!
Точно като сън,
ти не си това което изглеждаш!
Точно като в молитва -
нямам избор,гласът ти ме отвежда там!
Гласът ти може да ме отведе там,
точно като в молитва!

(относно невидимите неща)





Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Животът
10.10.2011 22:53
може и да е мистерия...
Важното е да не е... мизерия... :)
цитирай
2. tit - бяха добри времена!:)
10.10.2011 23:11
Тая вечер за текстописците на мис Чиконе ли ще си говорим?
цитирай
3. alexs - Един от великите хитове от онова ...
11.10.2011 11:30
Един от великите хитове от онова време , които изведоха Мадона към звездни висоти!
Много ми бе приятно да чуя отново!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2380136
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031