Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 23:10 - Заровена до кръста в земята и пребита с камъни!
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 10605 Коментари: 25 Гласове:
38

Последна промяна: 22.11.2015 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Това ли ще направиш с мен?
За всичките ми нощи облени в сълзи?
За всичко което уби в мен ... в преносния и буквалния смисъл?
За всички думи от устните ми отлетели в нищото?
За всеки копнеж,който не сподели?
За всеки трепет,който поруга?
За всяка усмивка и сълза,които не видя?
За всичката ми безутешност и блъскане на главата в стената,които ти проспа???
За системните упреци и неразбиране?
За това,че създаде в мен убеденост,че света е студено и гадно място?
За това,че минах през живота си сама?
За пеперудите в корема ми,които ти изряза?
За всяка моя споделена тайна или слабост,които ти използва срещу мен?
За дланите ми,впити в чаршафите,молещи всичко това накой ден да свърши?
За всичките ми чувства,които умъртвих с безкрайно упорство,за да не можеш повече да ме разплакваш?

Камъни ли ще хвърляш по мен,за да разкъсаш болезнено плътта ми?
Ти и твоят Бог и четиримата ви свидетели???
Ами ................................................. добре!
***




Гласувай:
38



1. iwoman - Е това с камъните си е гадничко :(
18.10.2011 08:39
и всичко останало...де...
но мъже ...

Знаеш ли най-добре с камъните по неговата глава ...без страдание(хах, кой ти го казва;)
Най-добрата отбрана е атаката!!!
Абе и ръмженето в блога ...помага понякога...ама до следващия път ;)
цитирай
2. goby3 - 1. iwoman
18.10.2011 08:42
Да те убият с камъни е наказание за изневяра.
цитирай
3. hristo27 - Жестоко!
18.10.2011 09:17
Жестоко!
цитирай
4. goby3 - :)
18.10.2011 09:34
hristo27 написа:
Жестоко!

:) Ами,тя е жестока :)
цитирай
5. iwoman - ооо,
18.10.2011 09:40
зная го това аз
дори и името ми предлазполага ...
като йовковата героиня ;)
Но това трябва да е доказано...и наказанията заслужени...
и последствията да се понестат достойно ...
цитирай
6. goby3 - 5. iwoman
18.10.2011 09:45
И ако е доказано???
Смея се!
Не го намирам за пестъпление! :)
Да видим кой ще посмее да я накаже!
И да посмее - много важно! :) :) :)
цитирай
7. iwoman - ха ха
18.10.2011 10:59
да бе (и аз се смея)
след тези писания си личи, че се самонакзва - яко и мощно :)))
страдания ...ала бала...туй си е страшно ;)

"За всичките ми чувства,които умъртвих с безкрайно упорство,за да не можеш повече да ме разплакваш?"

Да си умъртви зорлен чувствата ...и една жена да не може да си поплаква...
Я ДАЙТЕ КАМЪНИТЕ :)))

цитирай
8. borjanmljakov - Обезпокоен съм за здравето на блогерката гоби3.
18.10.2011 13:24
Защо тя има пеперуди в корема си? Това ми се струва опасно!
цитирай
9. bogolubie - Де да беше смешничко, добре щеше да е...
18.10.2011 13:43
Ами тази българка, която беше насякана в Сирия, ами поетесата Ваня Петкова, която в състезанието, водено от Иван Гарелов на тръгване махна покривалото си и показа пред цяла България косите си, умря, а дъщеря й не се ни видя, ни чу повече. И колко още знайни и незнайни случаи...Жестоко е мека дума, ако човек може да си представи зверството...
цитирай
10. gita969 - Че е хубаво, хубаво е
18.10.2011 14:47
но на мен ми звучи мазохистично или по - скоро като Стокхолски синдром. Да оправдаваш и обичаш мъчителя си.То затова се казва, че любовта е сляпа, но май и останалите сетива са извън строя. А относно древния способ за наказание - убиването с камъни си спомни Мария Магдалена. Иисус е казал : " Който е безгрешен , нека хвърли камък". Е, това е в Новия Завет.
цитирай
11. soueerouseliteratura - "Нека, който е безгрешен, ...
18.10.2011 14:50
"Нека, който е безгрешен, пръв хвърли камък!"
цитирай
12. neutral - Това какво давате на мъжете не го ...
18.10.2011 14:54
Това какво давате на мъжете не го определяте вие, а мъжете. Така както със сигурност какво ви дава един мъж се определя пак от вас. Никой не ти е длъжен да ти споделя копнежи, трепети или да се трогва от сълзите ти. Крайно време е да се даде реална измеримост на стойностите в една връзка. Ако това се направи се вижда ясно, че мнозинството от жените дават много много малко на мъжете. И съответно оправдават подобно студено отношение. Но жените като цяло нямат чувство за справедливост, напълно непонятна им представата за равенство във връзката. Има един мъж, който е длъжен да ги гледа, а от тях се изисква да миришат хубаво и да си разтварят краката периодично. А ако мъжът не отвърне на очакванията, независимо колко инфантилни или несправедливи може да бъдат те, жената влиза в удобната си роля на "вечна жертва". Когато си жертва не може да си виновен, нали? Също минимизира възможността някой да ти търси отговорност за нещо. Крайно време е обществото да спре да гледа на жените като на жертви, защото това първо е невярно (реално жените са поне толкова често колкото и мъжете физически и психически насилници), и второ, е изключително вредно за всички. А в контекста на статията бих цитирал думите на някаква жена, гост в женско предаване:
"По-добре да плача в мерцедес, отколкото да плача в москвич."
цитирай
13. wasteland - зная го това аз дори и името ми п...
18.10.2011 14:58
iwoman написа:
зная го това аз
дори и името ми предлазполага ...
като йовковата героиня ;)
Но това трябва да е доказано...и наказанията заслужени...
и последствията да се понестат достойно ...



Изневеряваш и после "достойно си понасяш" убиването с камъни ????
Ти нормална ли си или стара мома ?
цитирай
14. urilozev - Отговорите
18.10.2011 17:41
на терзаещите те въпроси и подсказащи желание за справедливост, със сигурност не се крият в камъните, а пак в това чувство любов, което може би ги е предизвиколо.Поздрав.
цитирай
15. goby3 - Ох,драсне нещо човек,а вие четете!
18.10.2011 19:18
Поста ми е многопластов и сложен,аз самата не го разбирам!
В някои страни наказват изневерилите жени с убийство с камъни - това е зверство,какъвто и да е повода!
Опитвах се да кажа,че мъж с който не си щастлива,до голяма степен по негови заслуги,не може да изисква да му бъдеш вярна!Ако пък реши да си предяви правото да разбие черепа ти,прав му път - на тялото ти може и да е господар(в някои страни) , но на чувствата,любовта ти и душата ти - никога!
цитирай
16. gita969 - Поправка, не е многопластов
18.10.2011 19:37
goby3 написа:
Поста ми е многопластов и сложен,аз самата не го разбирам!
В някои страни наказват изневерилите жени с убийство с камъни - това е зверство,какъвто и да е повода!
Опитвах се да кажа,че мъж с който не си щастлива,до голяма степен по негови заслуги,не може да изисква да му бъдеш вярна!Ако пък реши да си предяви правото да разбие черепа ти,прав му път - на тялото ти може и да е господар(в някои страни) , но на чувствата,любовта ти и душата ти - никога!

а сюрреалистичен. Я ми покажи тоя мъж дето ще си признае: "Тя жената не е щастлива, защото аз съм отявлено говедо" Направо ще я убие със снайпер отколкото да признае, че самия той не става.
цитирай
17. goby3 - 16. gita969
18.10.2011 19:42
Дреме ми на...шапката,дали ще си признае!
Или да ми пръсне черепа с камъни или да ме остави да бъда щастлива - мен и двата варианта биха ме устроили :) :) :)
цитирай
18. iwoman - Не!!! ни и не !!!
18.10.2011 19:58
wasteland написа:
iwoman написа:
зная го това аз
дори и името ми предлазполага ...
като йовковата героиня ;)
Но това трябва да е доказано...и наказанията заслужени...
и последствията да се понестат достойно ...



Изневеряваш и после "достойно си понасяш" убиването с камъни ????
Ти нормална ли си или стара мома ?


нито съм стара мома...нито съм изневерявала ...
но не позволявам и да ме съдят незаслужено ...

Да, признавам си - не съм нормална ;)



Гоби - сори но наистина са нужни пояснения към постингите ти...
И все коментиращите - не разбрали...

цитирай
19. goby3 - 18. iwoman
18.10.2011 20:02
:) ама аз постингите ги пиша за себе си и за "който трябва,той разбра" ,не за коментиращите :) :) :)
цитирай
20. lentiay - Много странни коментари!
18.10.2011 22:03
Наистина... Написаното ме докосна. В написаното бях аз. Такава бях преди да кажа добре... прави каквото можеш! А коментарите наистина нямат нищо общо с поста. Иска ми се да кажа "Хора, не коментирайте, когато не разбирате за какво иде реч!" Но дали наистина не разбирате, или просто не си признавате че казаното тук има нещо общо с вас? Някой от вас каза, че нападението е най-добрата защита. Това ли е вашата причина да нападате?
цитирай
21. injir - Кой може да бъде господар на душата ...
18.10.2011 22:56
Кой може да бъде господар на душата ти? Животът си е твой. Ти си свободен човек. Изживей го както намериш за добре.
цитирай
22. goby3 - :)21. injir
18.10.2011 22:59
Ще го направя,веднага щом разбера как намирам за добре .... а междувременно той ще изтече....вероятно :)
цитирай
23. goby3 - 20. lentiay - Много странни коментари!
18.10.2011 23:01
Коментарите са нищо,в сравнение с изперкалите съобщения които получавам!!!

"e....
чак дотам няма да стигна:)
не искам да си цапам ръцете.
с вас.

Изпратено: 21:05 От: ketbaloo"
цитирай
24. atlantistoni - Ква тая, бре?
24.10.2011 15:51
И защо си й позволила да те нарани толкова?!
Дай да й прегризя гръцмуля! 3:)
цитирай
25. goby3 - 26. atlantistoni
24.10.2011 15:52
Тая??? Тони,смяташ ли,че за жена става въпрос???Посветено е на Жена,за всички жени,които са били докарвани до подобни състояния,а виновникът е мъж...няма как да е друго! :(
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2379983
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031