Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2011 23:53 - Усещам го!
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 5407 Коментари: 15 Гласове:
59

Последна промяна: 15.11.2011 08:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Усещам го
по тътена в душата ми .
По милионите войничета в бойна готовност,
препускащи с кръвта ми.
Усещам го
по напрегнатото присвиване в сърцето.
По-тиха съм станала
и повече се вслушвам.
И чувам страха в себе си
и нищото наоколо.
И чувам металическото щтракане
на наместващи се зъбчати колела...
Иде ми да падна по очи,
да заровя пръсти в земята
и да плача за "нероденият Петко"...
Смешно...да,но не е!!!
"Нероденият Петко" е нероден,
но скоро ще се роди
и ужасни неща ще се случат!
Целият ми живот е бил път към това,
за това съм родена и го знаех,
но ме е страх!
Ще крача стъпки,
предначертани от мига на сътворението
и те ме чакат,
а аз не ги зная...
още...
но ги усещам!
Тъмно е,
неизвестно е,
боли
и чака мен!
НЕ ГО ИСКАМ!...
но го усещам...
идва



Гласувай:
59



1. tit - Хлъц!!!
15.11.2011 00:32
Вярваш ли в съдбата?
Т.е. - героинята /вероятно/ изглежда вярва...
Не ми прилича на песен, на жалба по.скоро мяза...какво е това, Гоби?:)
цитирай
2. goby3 - 1. tit - Хлъц!!!
15.11.2011 08:20
Как се надявах никой да не ме попита "какво е това, Гоби?" ! :(
цитирай
3. tit - Съжалявам...
15.11.2011 11:10
:)
цитирай
4. iliada - Смири се мила !Дано това помогне!
15.11.2011 13:28

Вие сте тук: Молитвата >> Молитва на смирение

Молитва на смирение: Какви са думите?
Молитвата на смирение е нещо такова –
Боже, благослови ме да приемам със смирение нещата, които не мога да променя,
кураж да променя нещата, които мога и мъдрост да правя разлика.
Живеейки ден след ден,
наслаждавайки се момент след момент,
приемайки изпитанията като път към мира,
взимайки, както Той направи, този грешен свят какъвто е, а не какъвто аз бих искал,
вярвам, че Той ще направи всичко правилно, ако се оставя на Неговата Воля,
така че да мога да бъда умерено щастлив в този живот и безкрайно щастлив с Него в следващия. Амин

Молитва на смирение: Какво означава?
Тази красива молитва е написана от един човек на име Райнхолд Нибур през 1943 година. Думите имат специално значение за тези, които често "търсят мир" в момент на криза, отчаяние и несигурност в живота си. Тази молитва стана тясно свързана с програмите 12 Стъпки, като предлагат сила и спокойствие в преследването на по-стабилен живот.

Първо, чрез изричането на тези думи, ние признаваме съществуването на Бог и признаваме, че Той наистина е Единственият, Който може да ни донесе вътрешен мир, независимо от хаотичните обстоятелства. Неговото прекрасно присъствие в живота ни носи "спокойствие", което не може да бъде намерено никъде другаде. Има един стих Библията, който казва, че Божият мир е отвъд всички човешки разбирания. "Неговият мир ще пази сърцата ви и мислите ви в Христа Исуса" (Филипяни 4:7 ). Докато не пуснем "Божият мир" да влезе в нашия ум, сърце и душа, ние никога няма да изпитаме този истински мир, който противоречи на най-тежките обстоятелства в живота.

Молитвата продължава да говори за приемане, смелост и мъдрост. Всичко се свежда до искането и позволяването Бог да ни даде тези неща. С други думи, тя е предаване на Него. Втората част ни напомня, че нашето доверие трябва да бъде в Бога – Той да върши нещата и признаването, че ние обикновено нямаме истински контрол върху трудностите в този грешен свят или действията на другите. Доверете Му се и живейте ден за ден, наслаждавайки се на всеки момент.

Молитва на смирение: Как да започна да я практикувам?
Постоянството и успехите не са родени от добри времена. Те са родени в изпитанията. 1 Петрово 4:12 казва: ". . . Не се чудете на огнената изпитня, която дохожда върху вас, за да ви опита, като че ви се случва нещо чудно." Библията ни казва, че ще преминем през изпитания и, преминавайки през тях, ще ставаме по-силни. В нашето време на слабост, ние се учим да разчитаме на силата на Бог и Той се наслаждава, когато вярваме в Него. Ние всички желаем да бъдем нужни и искани и Бог иска това за нас. Той иска да се обърнем към Него и да Му се доверим.

Бъдете насърчени - Исус Христос е верен, ние можем да почиваме в Него, доверявайки Му се винаги за резултата. Ние не винаги разбираме "защо" нещата се случват и не винаги е необходимо. Еремия 29:11 казва: „Защото аз зная мислите, които мисля за вас, казва Господ, мисля за мир, а не за зло, за да ви дам бъдеще и надежда." И в Евреи 13:5 Бог казва, че никога няма да ни остави или да ни забрави. Никога е дълго време. . . Той е винаги с нас, ако ние дойдем при Него.

Исус им каза: "Вземете Моето иго върху си, и научете се от Мене; защото съм кротък и смирен на сърце; и ще намерите покой на душите си. Защото Моето иго е благо, и Моето бреме е леко."( Матей 11:29-30 ).
цитирай
5. melina26 - Всеки знае себе си, както има една ...
15.11.2011 16:26
Всеки знае себе си, както има една приказка. Трябва по-често да се вслушваме в собствения си глас.
цитирай
6. pcelata - В тази ти светлина,
15.11.2011 16:30
много ме изненада.Чуствам в думите ти,не само смирение-но и още нещо...Нещото,
което кара ни да се замислим;спрем;разтълкуваме и да продължим.Но вече,по уверени,че
пътят ни е божие творение.Всеки носи своя кръст! И всеки има право,да го носи със
своята си съвест.Благодаря за размислите,които ме налегнаха.Сърдечен поздрав
цитирай
7. whitebarde - ?
15.11.2011 19:33
а защо задължително трябва "Нероден Петко" да се роди? Няма съдба.
цитирай
8. babaelenica - Блатна,
15.11.2011 23:03
Що плашиш блогонаселението с демони, обитаващи грешната ти душа?
:)))
цитирай
9. injir - Пародия ли е?. . . Ако не е, е смуща...
15.11.2011 23:24
Пародия ли е?... Ако не е, е смущаващо и страшно...
цитирай
10. kite333 - Аз разбирам страха ти :))
18.11.2011 08:21
Другото не...
цитирай
11. atlantistoni - С теб съм!
24.11.2011 08:34
Квото и да значи да тва! Много те прегръщам!
цитирай
12. junk - EI!
24.11.2011 22:26
GOBY! :)
цитирай
13. goby3 - 11. atlantistoni - С теб съм!
26.11.2011 22:34
Май това беше дефиницията за "приятел" - човек който ти казва:" С теб съм! Квото и да значи тва!"
Ти си приятел! :*
цитирай
14. solinvictus - Целият ми живот е бил път към това, за ...
06.12.2011 09:50
Целият ми живот е бил път към това,
за това съм родена и го знаех,
но ме е страх!

Не се страхувай това е друг Миг от Живота ...хубав!
цитирай
15. mrgreen - Всички много питат: ). Човек е това, ...
07.12.2011 15:29
Всички много питат: ). Човек е това, което мисли и мислите са самият човек. Хората тук пишат за мислите си. За това - не казвайте какви хора сте. Тук се четът мисли: ). Поздрав!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388580
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930