Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2012 10:19 - Because You Loved Me - превод
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 4918 Коментари: 6 Гласове:
28

Последна промяна: 06.06.2012 17:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЗАЩОТО ТИ МЕ ОБИЧАШЕ

За всички тези пъти,в които се застъпваше за мен,
за всички истини,които ми помогна да видя,
за всичката радост,която внесе в живота ми,
за всичко грешно,което поправи в правилно,
за всяка мечта,която превърна в реалност,
за всичката любов,която открих в теб
ще бъда вечно благодарна,мили,
ти си,който ме поддържаше изправена,
никога не ме остави да падна,
ти си този който ме преведе през всичко,
през всичко това!

Ти беше силата ми,когато бях слаба!
Ти беше гласът ми,когато не можех да говоря!
Ти беше очите ми,когато бях сляпа!
Видя най-доброто,скрито в мен!
Повдигаше ме за да достигна нещо!
Даде ми вяра,защото ти вярваше!
Аз съм всичко което съм,
заради любовта ти!

Ти ми даде криле и ме накара да летя!
Докоснеш ли ръката ми,аз мога да докосна небето!
Изгубвах вярата си,ти ми я връщаше обратно!
Научи ме,че никоя звезда не е недостижима!
Ти стоеше до мен и аз стоях изправена!
Аз имах любовта ти - имах я цялата!
Благодарна съм за всеки ден,който ми подари!
Мили аз не зная много,
но това което знам е истина-
аз бях благословена,понеже бях
обичана от теб!

Ти беше силата ми,когато бях слаба!
Ти беше гласът ми,когато не можех да говоря!
Ти беше очите ми,когато бях сляпа!
Видя най-доброто,скрито в мен!
Повдигаше ме за да достигна нещо!
Даде ми вяра,защото ти вярваше!
Аз съм всичко което съм,
заради любовта ти!

Винаги беше насреща за мен,
нежният вятър,който ме носи!
Светлина в мрака,
огряваща с любов живота ми!
Ти беше моето вдъхновение!
Сред лъжите,ти беше истината!
Моят свят е едно по-добро място
благодарение на теб!!!

Ти беше силата ми,когато бях слаба!
Ти беше гласът ми,когато не можех да говоря!
Ти беше очите ми,когато бях сляпа!
Видя най-доброто,скрито в мен!
Повдигаше ме за да достигна нещо!
Даде ми вяра,защото ти вярваше!
Аз съм всичко което съм,
заради любовта ти!

Ти беше силата ми,когато бях слаба!
Ти беше гласът ми,когато не можех да говоря!
Ти беше очите ми,когато бях сляпа!
Видя най-доброто,скрито в мен!
Повдигаше ме за да достигна нещо!
Даде ми вяра,защото ти вярваше!
Аз съм всичко което съм,
заради любовта ти!
Аз съм всичко което съм,
заради любовта ти!
 ***







Гласувай:
28



1. idealist - ...
05.06.2012 10:53
Много е хубаво...
цитирай
2. tsanynka - Зад всичко,
05.06.2012 14:32
което съм,стоиш ти...
Чудесно е!Поздравления:)
цитирай
3. stela50 - Хубаво е ... истинско .
05.06.2012 14:41
Поздравления !
цитирай
4. jabalka - Поздрави от мен!
06.06.2012 12:13
Обратното е това което сме...огледало , реалност- прекрасен начин да направиш правилното !
цитирай
5. solinvictus - http://www. youtube. com/watc...
07.06.2012 00:55
http://www.youtube.com/watch?v=M52U6T-PaW4&feature=related
цитирай
6. deepimpact - :)
04.10.2012 22:30
Ах, колко е важно, човекът когото обичаме да вярва в нас. Иначе се налага два пъти повече да вярваме в себе си, а това е изтощително понякога.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388138
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930