Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2012 12:09 - "Плътта и фантазиите...всичко ме връхлита..."
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 12544 Коментари: 26 Гласове:
54

Последна промяна: 09.01.2016 13:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За тези, които някога са опитвали да убият Любовта си, да я задушат, да и източат кръвта, да я умъртвят и да я видят забравена, студена и погребана и  които са се опитвали да си повярват, че са успели!

 ♫ Celine Dion ► It"s all coming back to me now ♫ - ПРЕВОД

ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА ОТНОВО ПРИ МЕН

Имаше нощи, в които вятърът беше толкова студен,
че тялото ми замръзваше в леглото
само като го слушах да блъска отвън по прозореца!
Имаше дни, в които слънцето беше толкова жестоко,
че всички сълзи се превръщаха в прах
и аз просто знаех,
че очите ми ще пресъхнат завинаги!

Приключих с плакането в мига в който ти си тръгна!
И дори не помня къде или кога или как!
И изтрих всеки спомен, който ти и аз накога сме създавали! 

Но когато ме докосваш така,
когато ме прегръщаш така,
аз просто трябва да призная,
че всичко се връща отново при мен!
Когато те докосвам така,
когато те прегръщам така,
трудно е да се повярва,
но всичко се връща отново при мен!
Всичко се връща, всичко се връща отново при мен сега - 
имаше златни моменти,имаше мълнии от светлина,
Имаше неща, които никога не бихме направили отново,
но пък тогава изглеждаха толкова правилни...
Имаше нощи на безкрайно удоволствие...
беше повече отколкото, който и да е закон позволява!...
СКЪПИ...СКЪПИ...
Ако аз те целуна-хей така...
и ако ти ми прошепнеш-ето така...
беше изгубено много отдавна, но се връща отново при мен!
И ако ти ме желаеш - ето така.....
и ако имаш нужда от мен - както сега.......
това беше мъртво много отдавна, но се връща отново при мен!
Толкова е трудно да устоя и всичко се връща при мен...
не мога да издам и звук, но всичко се връща отново при мен!
Но всичко се връща отново!

Имаше от онези празни заплахи и кухи лъжи...
и когато опитваше да ме нараниш, аз те наранявах много по-лошо и толкова по-дълбоко!
Имаше часове,които се проточваха с дни,
когато най-после сами,ние брояхме всички шансове,изгубени за нас завинаги!
И ти беше история от мига в който тръшна вратата!
И аз отново успях някак, да направя себе си толкова силна...
и от тогава никога не изгубих нито секунда от времето си да мисля за теб...

Но, ако аз те докосна, ето така
и ако ти ме целунеш, ето така -
беше толкова отдавна,
но всичко се връща отново при мен!
Ако ти ме докоснеш ето така
и ако аз те целуна ето така - 
беше отнесено от вихъра,
но всичко се връща отново при мен!
Всичко се връща, всичко се връща отново при мен сега - 
имаше златни моменти,
имаше мълнии от светлина
Имаше неща, които никога не бихме направили отново,
но пък тогава изглеждаха толкова правилни...
Имаше нощи на безкрайно удоволствие...
беше повече отколкото, който и да е закон позволява!...
СКЪПИ...СКЪПИ...СКЪПИ...

Когато ме докосваш така
и когато ме прегръщаш така,
всичко беше отнесено от вихъра на времето,
но се връща отново при мен сега!
И ако ти можеш да ме видиш, каквато ме виждаш сега...
и ако аз мога да те видя, какъвто те виждам сега...
значи ние виждаме, каквото искаме да видим
и всичко се връща отново при мен...
плътта и фантазиите - всичко ме връхлита...
не мога да издам и звук ... и всичко се връща отново при мен!!!

Ако ми простиш всичко това...
И ако аз мога да ти простя - както сега.......
то ние ще простим ... и ще забравим.....
и всичко това ..... ще се върне отново при мен.......!!!
Щом ти ме виждаш такава
и щом аз те виждам такъв,
то ние виждаме точно каквото искаме да видим -
всичко се връща отново!
Плътта и фантазиите -
всичко се връща отново!
Едва си поемам дъх
и всичко се връща отново при мен сега!
Всичко се връща отново при мен сега...
И когато ме целуваш така...
Всичко се връща отново при мен сега...
И когато те докосвам така ...
Всичко се връща отново при мен сега...
И когато го правиш така ...
Всичко се връща отново при мен сега...
И ако ние ....
***
Е как това да не е най - великата песен!










Гласувай:
55



1. silvia0505 - Прекасна инпресия, докосваща по не ...
04.09.2012 13:44
Прекасна инпресия,докосваща по не повторим начин всеки човек, карайки го да си припоми най- селите си мечти!Възхитена съм от таланта ти!
цитирай
2. goby3 - 1. silvia0505
04.09.2012 14:08
Една секунда!Какъв талант?Аз само преведох песента,все пак не съм я измислила аз,може би не си разбрала - това е превод :)
иначе много се радвам,че ти е харесала - и аз я обожавам :)))
цитирай
3. tit - Привет, Блатиста!:))
04.09.2012 17:04
Романтика зареждаш за празниците!:)))
/тая канадка каквото и да изпее.../
цитирай
4. goby3 - 3. tit
04.09.2012 17:36
Е,аз не съм и голям фен .... а и песента не е съвсем нейна.... :)
цитирай
5. tit - може, но ако взема да я пея аз -
04.09.2012 17:57
goby3 написа:
Е,аз не съм и голям фен .... а и песента не е съвсем нейна.... :)


ще вдигнеш цялото блатно войнство да ме изгониш!:))

/беше искала част от ав. права върху оная, от титаник, щото друг не можел да я изпее като нея. Което си е право - не може!:))/
цитирай
6. goby3 - 5. tit
04.09.2012 18:02
Ъм,можем да си я изпеем двете,пък да ни гони който ще(който може)!
А я чуй това - http://www.youtube.com/watch?v=MtsWW5NdrVI&feature=share
цитирай
7. monaliza121 - Много инпресионистично ми стана. . ...
04.09.2012 18:32
Много инпресионистично ми стана...:)))
цитирай
8. tili - Daaa!
04.09.2012 19:09
Вещерска му работа:) Щом вие не можете да се справите, какво остава за простосмъртните?

Прекрасен пост и превод:)
цитирай
9. goby3 - 7. monaliza121
04.09.2012 19:16
:)))))))))) Това прозвуча като ....... ъъъъммм ..... проблем със стомаха :)))))
цитирай
10. goby3 - 8. tili
04.09.2012 19:18
С кое? С убийството над любовта ли ??? Съжалявам за всички нас, просто- и сложно-смъртни,но любовта е непобедима,особено като се заинати!!! :)))
цитирай
11. erato7 - Любима певица ми е Селин Дион. Много ...
04.09.2012 20:08
Любима певица ми е Селин Дион. Много от моите постинги са озвучени от нейни песни.
Браво за превода, goby3!
цитирай
12. valmont - много е забавно
04.09.2012 20:45
това "СКЪПИ...СКЪПИ...СКЪПИ..." :)))
и аз не съм и фен...
цитирай
13. tit - Meat Loaf, мммм:))))
04.09.2012 21:01
goby3 написа:
Ъм,можем да си я изпеем двете,пък да ни гони който ще(който може)!
А я чуй това - http://www.youtube.com/watch?v=MtsWW5NdrVI&feature=share

трудно ще го докарам на тембър, но на драматизъм - става!:):))
цитирай
14. goby3 - 12. valmont
04.09.2012 21:18
Е,явно никоя жена не те е наричала така!Нищо,забавлявай се,щом ти е забавно!
цитирай
15. rego - Поздрав за превода /предпочитам да ...
04.09.2012 23:10
Поздрав за превода /... /, но щом песента ти харесва в момента не виждам по подходяща за поздрав. :)


цитирай
16. goby3 - 15. rego
04.09.2012 23:46
Какво искаш?
цитирай
17. rego - А на теб песента харесва ли ти в мо...
05.09.2012 00:36
goby3 написа:
А на теб песента харесва ли ти в момента?

Научих се да те чета:
goby3 написа:

За тези,които някога са опитвали да убият Любовта си,да я задушат,да и източат кръвта,да я умъртвят и да я видят забравена, студена и погребана и  които са се опитвали да си повярват,че са успели!

цитирай
18. rego - Това ли е другата песен? :) ”7. ...
05.09.2012 01:53
Това ли е другата песен? :)

”7. goby3 - 4. анонимен - 09:18. Песента е страхооооотна - обичам я! ... ”

:) ... Песента е мелодична но .... чуваме музиката различно - освен рока.
цитирай
19. goby3 - 20. rego
05.09.2012 08:08
Искаш ли нещо?
цитирай
20. vahisht - Хм...
05.09.2012 10:34
да се опиташ да убиеш Любовта е по скоро не да отрежеш клона на който седиш, а да отрежеш цялото дърво.
Поздрави!
цитирай
21. goby3 - 22. vahisht
05.09.2012 10:40
Ама все пак,понякога се налага :) поне да опитаме - не че е възможно! :)
а дървета не е хубаво да се режат :)
цитирай
22. gocho52 - "...и чувствам Студа да влиза през прозореца"
05.09.2012 12:57
Здравей!
цитирай
23. joysii - Велика е, Гобси.
06.09.2012 10:16
Велика е, Гобси.
цитирай
24. solinvictus - ". . . И изтрих всеки спомен, ...
06.09.2012 13:29
"...И изтрих всеки спомен ,който ти и аз бяхме създали..."- мисля ,че това е невъзможно:)
цитирай
25. mariniki - наистина...
07.09.2012 09:43
прекрасна песен...
силен и красив текст... благодаря ти
за чудесния превод... поздравявам те...
цитирай
26. goby3 - "И ако ти можеш да ме видиш, ...
25.01.2013 00:25
"И ако ти можеш да ме видиш,каквато ме виждаш сега...
и ако аз мога да те видя,какъвто те виждам сега...
......
Щом ти ме виждаш такава
и щом аз те виждам такъв,
то ние виждаме точно каквото искаме да видим..." - аз си мислех,че точно това е любов :) ама не било
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2380228
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031