Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.03.2013 08:44 - Пази ми го още малко
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 4602 Коментари: 3 Гласове:
44

Последна промяна: 09.05.2013 09:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Въсъщност,не ми е нужно толкова да го имам,
важно ми е,че си го направил!

Shakira Underneath Your Clothes - превод

ТАМ,ПОД ТВОИТЕ ДРЕХИ

Ти си песен,
написана директно от Бог !
Не ме разбирай погрешно - 
знам,че това ти звучи малко шантаво,
но ти притежаваш мястото
където мислите ми тичат да се крият - 
точно под твоите дрехи,
там си ги откривам.

Там,под твоите дрехи
живее една необятна история,
там е мъжът,когото избирам,
там е моята територия
и всички неща които заслужавам,
задето съм такова добро момиче,мили!

Ти си причината
да захвърля всички женски хитрини,
ти си причината
вече да нямам причини да плача!
Когато приятелите се разотидат,
когато партито приключи,
ние двамата с теб
все още ще си принадлежим

Там,под твоите дрехи
живее една необятна история,
там е мъжът,когото избирам,
там е моята територия
и всички неща които заслужавам,
задето съм такова добро момиче,мили!
Там,под твоите дрехи
живее една необятна история,
там е мъжът,когото избирам,
там е моята територия
и всички неща които заслужавам,
задето съм такова добро момиче,
задето съм толкова....

Обичам те повече от всичко на тази планета,
с всяко свое движение,дума,крачка,дихание.
Ти знаеш,че е истина,
но мили,толкова е смешно,
че ти почти не го вярваш.
И както всеки глас е свързан с тишината,
както лампата виси от тавана,
както дама,към своите добри маниери,
така аз съм прикована към това чувство!

Там,под твоите дрехи
живее една необятна история,
там е мъжът,когото избирам,
там е моята територия
и всички неща които заслужавам,
задето съм такова добро момиче,мили.
Там,под твоите дрехи....
там е мъжът,когото избирам,
там е моята територия
и всички неща които заслужавам,
задето съм такова добро момиче,
задето съм такова добро момиче !

***

знаеш
 





Гласувай:
44



1. makont - Невероятно влюбено!
18.03.2013 09:08
Така да си остане, доброто момиче, там дето крие мислите си. Усмивки!
цитирай
2. joysii - Уф, напоследък и аз съм привър...
18.03.2013 14:53

Уф, напоследък и аз съм привързана към тяло,което изглежда прелестно без дрехи.
Гобси,привет!
цитирай
3. hristo27 - Не ми е любима певица, но това не о...
18.03.2013 15:25
Не ми е любима певица, но това не означава, че изборът ти не е хубав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389558
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930