Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2013 23:18 - Бих те нарязала на парченца!
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 2509 Коментари: 0 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Pink - Please Don"t Leave Me - превод

МОЛЯ ТЕ,НЕ МЕ ОСТАВЯЙ !

Не знам дали мога да крещя по-силно
и колко пъти съм те изритвала
или колко пъти съм те обиждала!
Мога да съм адски гадна когато поискам
и съм способна наистина на всичко,
бих могла да те нарежа на парченца....
но сърцето ми е
разбито... 

Моля те,не ме оставяй!
Моля те,не ме оставяй!
Аз винаги казвам,че не си ми нужен,
но всъщност винаги всичко се свежда до това-
моля те,моля те,не ме оставяй!

Как точно станах толкова противна?
Кое във теб ме карада се държа така?
Преди не съм била толкова гадна!
Не е ли ясно,че това е просто състезание
и победител е този,който удря по-силно,
но,мили,аз не го мисля наистина!
Това,което наистина мисля,
кълна се,е -
моля те,не ме оставяй!
Моля те,не ме оставяй!
Аз винаги казвам,че не си ми нужен,
но всъщност винаги всичко се свежда до това-
моля те,моля те,не ме оставяй!

Трябва да ти го кажа,
колко наистина важен си за мен,
не мога да живея без теб!
Ти си моята перфектна
здрава боксова круша
и се нуждая от теб,
и съжалявам!

Моля те,моля те не ме оставяй!
Моля те,не ме оставяй!
Моля те,не ме оставяй!
Аз винаги казвам,че не си ми нужен,
но всъщност винаги всичко се свежда до това-
моля те,моля те,не ме оставяй!
Моля те,моля те,не ме оставяй! 






Гласувай:
22



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2380158
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031