Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2013 09:30 - Как заседнах в асансьора с Антонио Бандерас или Плюсовете на гледката в някои болници
Автор: goby3 Категория: Други   
Прочетен: 6731 Коментари: 12 Гласове:
49

Последна промяна: 23.09.2013 11:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

(леко четиво за скучаещи)
Кълна се - беше му одрал кожата!Не бях срещала подобна шеметна прилика с филмова звезда,при това беше Антонио Бандерас в младите му години.Представете си замайването което ме тресна.Оказа се лекар от друго отделение - той,аз и една сестра,в асансьора.Докато му хвърлих бегъл поглед и не повярвах на очите си с кого се возя,асансьорът направи това,което както разбрах по-късно,прави постоянно - заседна между етажите.Доктор "Бандерас" се зае с технически маневри по привеждането му в изправност,сестрата кокетно чуруликаше,че поне сме в приятна компания,а аз се стараех  да не го поглеждам смаяно,защото от далеч личеше,че е преситен от женско зяпане :) .Случката приключи благополучно и асансьорът ни изплю един по един по етажите ни.Големият смях настана на следващият ден,когато от отделението в което лежах ме изпратиха в друго,за да ми вземат проба за изследване.Вратата отвори,познайте кой - д-р Бандерас,погледна епруветките в ръцете ми и бодро ме  покани:
-Елате да Ви бръкна!-едва не избухнах,не знам,защо ми стана толкова смешно.Нито знам как едва се сдържах,когато на смръщената ми физиономия по време на кратката манипулация,доктора извинително отвърна:
-За да стане правилно,трябва да се бръкне надълбоко! - в кабинета запазих криво-ляво достойнство и самообладание,все пак,не всеки ден Антонио Бандерас те преглежда,но веднъж излязла в коридора и поела по стълбите(асансьора вече го избягвах от съображение за безопасност)смехът ме завладя.Хората които срещнах сметнаха,че са  ме изтървали от психиатричното,но те не знаеха за доктор "Бандерас" и за странният му подбор на професионални термини :) .
С качването и слизането по стълбите през следващите дни можех да се наслаждавам на гледките,които високата болница щедро представяше - а откраднах малко и за вас :)

image
image
 image
image
 image
 image
 image




Гласувай:
49



1. kostas - goby3 , На последната снимка ,това изгрев ли е или залез? И малко смехотерапия ...:))
23.09.2013 10:33
Докторе, добър ден!
- Добър ден, следващия!

- Докторе, тука като се пипна ме боли!
- Не се пипай, няма да те боли ,следващият!

- Докторе, тука като се пипна ме боли, тука като се пипна, пак ме боли, навсякъде, където се пипна, ме боли!
- Счупен ти е пръстът, следващият!

- Докторe, когaто искам да правя секс с жена си, членът ми винаги гледа към обувките.
- Вдигнете обувките на шкафа. Следващият.

- Докторе, лошо ми зараства счупеният крак, постоянно съм с патерици.
- Сестра, вземете патериците, дайте му разхлабително. Следващият.

- Докторе, никой не ме забелязва!!!
- Следващият.

- Докторе, бачкам като кон, ям като прасе и се изморявам като куче, какво да правя?
- Отидете на ветеринар. Следващият.

- Докторе, пожълтяха ми зъбите.
- В такъв случай си купете кафява вратовръзка, ще ви отива. Следващият.

- Докторе, боли ме коляното.
- И мен ме боли. Следващият.

- Докторе, като се качвам нагоре по стълбите ме боли кръстът.
- Тогава се качвай надолу. Следващият.

- Докторе, дай ми нещо за глава.
- На ти шапка. Следващият.

- Докторе, бременна съм.
- Честито. Следващият.

- Докторе, пикая на четири.
- Глътнал си копче. Следващият.

- Докторе, глътнах мишка.
- Глътни и котка. Следващият.

- Докторе, ухапа ме куче!
- Ухапи го и ти, следващият.

- Докторе, имам високо кръвно.
- Отсега нататък ще е така, бабо. Следващият.
цитирай
2. paciencia - Привет, goby3!
23.09.2013 10:42
Вярвам, че твоят Бандерас е тодкова добър професионалист, колкото е актьорът!
Запазила си чувството за хумор и това е чудесно. Красив изглед, хубави снимки! Всички болници би трябвало да гдедат към нещо красиво.
Поздрави и бързо оздравяване!
цитирай
3. goby3 - 1. kostas
23.09.2013 10:50
:) Залез - изгрев не успях да хвана.
цитирай
4. goby3 - 2. paciencia - Привет :)
23.09.2013 10:52
Гледките бяха божествени - телефона ми не успя да ги обхване в цялото им съвършенство!
цитирай
5. lovertosimplicity - Хей, Варнаа...
23.09.2013 11:15
В коя болница се случвате тези неща?
Да взема като идвам да заседна с... Моника Белучи например.

М?

Бързо оздравяване, освен, ако заради Бандерас не ти се ще да поостанеш.
Но пък и тогава ти си оздравявай, а после симулирай!

Рей
цитирай
6. goby3 - 5. lovertosimplicity
23.09.2013 11:37
Поради вродената си дискретност,ще премълча името на болницата,за да не вземат заклетите почитателки на латино- актьорът да сринат отделението :)
цитирай
7. scarlety - :))
23.09.2013 16:06
"бръкна"- много хубав глагол- още повече щом е казан от Антонио Бандерас на млади години :)))
цитирай
8. shveik5 - Ооо, той не е подозирал, че си има работа с рентген.
23.09.2013 23:49
Та ти наистина не пропускаш да заснемеш съществените подробности. Затова си и направила такъв емоционален постинг от случайна случка. Случило се е на тебе защото си забелязала. Защото в асансьора са се возили поне двама забележителни човека! Един забелязан и друг забелязващ!
цитирай
9. metlichina - хубави снимки...
24.09.2013 13:25
пък... и не всеки ден можеш да срещнеш Антонио Бандерас...
с усмивка за теб...
цитирай
10. joysii - Ама бръкна ли ти едно хууубавичко, ...
24.09.2013 16:30
Ама бръкна ли ти едно хууубавичко, Гобси? На такъв лекар всичко се позволява - бъркане, търкане....
..............
Изгледите са прекрасни.
Варнаааа, един път!
Но...в болница скоро да не ходиш!
Поздрави.
цитирай
11. nicodima - А, само от "Св. Марина" има такава гледка! : )))
27.09.2013 21:04
Ех, този прекрасен град...
Пожелавам ти да гледаш залива от терасата на някой скъп хотел : ), не от болница!
Поздрави!
цитирай
12. solinvictus - Поздрав! http://www. youtube. ...
28.09.2013 12:39
Поздрав!
http://www.youtube.com/watch?v=Qqp_H4d9XPk
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2391312
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930