Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 16:15 - NELLY FURTADO,JAMES MORRISON "BROKEN STRINGS"-"СКЪСАНИ СТРУНИ" НЕЛИ ФУРТАДО
Автор: goby3 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2319 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2014 09:34


NELLY FURTADO,JAMES MORRISON "BROKEN STRINGS"-превод

СКЪСАНИ СТРУНИ

Нека те прегърна...
за последен път...
Това за мен е последен шанс,някога да мога да чувствам отново!
Но ти ме счупи
и аз не мога да почувствам нищо!
Когато те обичам
е толкова неискрено,
че дори себе си не мога да убедя!
Когато говоря
това е гласът на някой друг!
ТОВА МЕ РАЗКЪСВА!
Опитвам се да се държа,но боли твърде много!
Опитвам се да простя,но това не стига
за да е всичко отново наред!
(защото!)
Не може да се свири на скъсани струни!
Не можеш да чувстваш нещо,
което сърцето ти не иска да почувства!
Не мога да ти кажа нещо,което не е вярно!
О,истината боли!
Но от лъжата боли дори повече!
Как мога да продължавам да ти давам...
щом не мога да продължавам да те обичам...
О,какви ги вършим ние!
Превръщаме се в прах,
играейки си на дом
върху собствените си развалини!
Тичаме назад през пожара,да спасяваме нещо,
от което не е останала и следа...
Това е,като да гониш най-последният влак,
след като,така или иначе,вече си го изтървал...
ТОВА МЕ РАЗКЪСВА!
Опитвам се да се държа,но боли твърде много!
Опитвам се да простя,но това не стига
за да е всичко отново наред!

(защото!)
Не може да се свири на скъсани струни!
Не можеш да чувстваш нещо,което сърцето ти не иска да почувства!
Не мога да ти кажа нещо,което не е вярно!
О,истината боли,
но от лъжата боли дори повече!
Как мога да продължавам да ти давам,
щом не мога да продължавам да те обичам!


Нека те прегърна...за последен път...
Това за мен е последен шанс,
някога да мога да чувствам отново...
 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2391098
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930