Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 16:04 - TINA TURNER PRIVATE DANCER-ПРЕВОД
Автор: goby3 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2170 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.02.2010 23:36


ТАКА СЕ ЧУВСТВАМ ПОНЯКОГА-КАТО ТАНЦЬОР СРЕЩУ ЗАПЛАЩАНЕ,НА СЦЕНАТА НА ЖИВОТА-ПРАВЯ,КАКВОТО МИ КАЖАТ ДА НАПРАВЯ,ВОЛЯТА МИ Е СКОВАНА!

НА НЯКОГО ПОЗНАТО ЛИ МУ Е?

НАЕМЕН ТАНЦЬОР

Хората(мъжете) идват на такива места...
и всички такива хора си приличат!
(за да оцелееш)Не поглеждаш лицата им
и никога не питаш за имената им!
Не мислиш за тях,като за хора-
а най-добре,изобщо да не мислиш за тях!
Мисли само за парите,които ще получиш
и гледай само в стената!

Аз съм твоят личен танцьор-
танцьор срещу заплащане!
Ще направя,каквото ми кажеш да направя!
Аз съм твоят наемен танцьор-
танцьор срещу заплащане-
всяка музика би свършила работа!

Искам да спечеля милион долара...
Искам да живея някъде край морето!
Да имам съпруг и няколко деца...
Да-предполагам,че искам семейство!
Всички мъже идват на такива места
и всички мъже са еднакви!
(за да не полудееш)Не поглеждаш лицата им
и никога не питаш за имената им!

>Аз съм твоят личен танцьор-
танцьор срещу заплащане!
Ще направя,каквото ми кажеш да направя!
Аз съм твоят наемен танцьор-
танцьор срещу заплащане-
всяка музика би свършила работа!

Холандски марки или долари-
"Американ експрес"? Става!Учтиво ти благодаря!
Нека поразхлабя вратовръзката ти!
Кажи-искаш ли да ме видиш,да правя онова движение отново?

Аз съм твоят личен танцьор-
танцьор срещу заплащане!
Ще направя,каквото ми кажеш да направя!
Просто наемен танцьор-
танцувам за пари-
без значение каква е музиката!


 goby3 Блатната Вещица

 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389281
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930