Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2009 10:24 - "Гледам и не вярвам на ушите си!!!"
Автор: goby3 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3432 Коментари: 14 Гласове:
1

Последна промяна: 27.05.2009 10:29


Странна работа!
Сблъсквали ли сте се със следния парадокс : някой не може да те понася,възмущава се от теб,дразниш го,отвращаваш го,погнусяваш го,разстройваш го,изказванията ти са обида срещу всичко в което вярва,ти си гавра с човечеството,чуди се,що за болен мозък имаш,за да раждаш подобни гадости.................................................................обаче в същото време, не спира да се вре в теб!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Някой има ли обяснение за този феномен,"щото аз нямам!!!
Всъщност имам,ама и то е от ОНИЯ-гадните и неприемливите(верните)!!!

За такава ситуация,май е много подходящ следният виц:

"Младо моряче за първи път заминава на рейс.Старият моряк му дава съвети:
-Момче,има неща,които много могат да ти помогнат по време на пътуването!
Например хапче против повръщане може да ти потрябва,презерватив...такива неща,подготви се!
Морячето отишло в аптеката,купило си хапче против повръщане и презерватив и се върнало на кораба.
Стария моряк паднал от смях:
 -Абе момче,шест месеца са това!Едно хапче и един презерватив за къде ще ти стигнат!!!
Върнал се младока в аптеката и поискал СТО ХАПЧЕТА ПРОТИВ ПОВРЪЩАНЕ И СТО ПРЕЗЕРВАТИВА.
Аптекарката го погледнала съжалително и му казала майчински:

 -МОМЧЕ,КАТО ТОЛКОВА ТИ СЕ ПОВРЪЩА ОТ ТАЯ РАБОТА-СПРИ Я,БЕ!!!"



ЧЕ И АЗ ТАКА ЩЕ КАЖА-МОМЧЕ,КАТО ТОЛКОВА ТИ СЕ ПОВРЪЩА ОТ ТОВА КОЕТО ПИША-ЧЕТИ НЕЩО ДРУГО,БЕ!!!





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nikikab - Ако продължава да се вре в тебе, то аз ...
27.05.2009 10:28
Ако продължава да се вре в тебе, то аз съм готов да се обзаложа, че той те харесва страшно много, но не умее да го изрази.
цитирай
2. goby3 - ;)
27.05.2009 10:34
;) Мислиш ли??? ;)

И 'кво да го правя???
цитирай
3. nikikab - :-))) ха ха незнам какво да го п...
27.05.2009 10:44
:-))) ха ха
незнам какво да го правиш
цитирай
4. cefulesteven - И аз си имам един такъв фен. Даже май ...
27.05.2009 12:21
И аз си имам един такъв фен. Даже май не е само един.
цитирай
5. kass - goby3
27.05.2009 13:01
еми, явно обича да повръща човека...може да фанатик на тема прочистване на организма. Не се притеснявай, пиши повече постинги та да повръща повече и да се обезводни, току виж взел че те оставил намира
цитирай
6. анонимен - Всеки си има такива фенове !
27.05.2009 13:07
Често си мисля дали феновете ,на са 1 човек в блога .На тази мисъл ме довеждат произведенията в блога на gradtahent предишно seloveselo и cornflover !!!
Люба Захова е типичен пример за това .Teзи блогери не пишат нищо ,освен да ме обсъждат в блоговете си и да преписват мои коментари и ги разпространяват в блога , като изкуство за оплюване ! Това са "велики" автори и блог .бг не трябва да им се поддава ,ами да ги изтрие от редовете на блогерите ! Поздрави за поста ! НЯКОИ КАРАЧКИ И ПЕРАЧКИ НА ПАРИ СЕ САМОЗАБРАВИХА В БЛОГА !
цитирай
7. анонимен - moje prosto da q obi4a 4oveka. . i az ...
27.05.2009 13:14
moje prosto da q obi4a 4oveka..i az 4esto sam na razli4ni poziici s moqta polovinka, ponqkoga go draznq..nooooo tova sa normalni ne6ta... v realnosta e taka..
цитирай
8. анонимен - хехехехе
27.05.2009 15:02
верно много готин виц мацко, ценя ги аз тънките вицове, златна си да знаеш момиче.. а по темата да си вмъкна и аз моето мнение: хммм аз малко съм от тия дето се врът, но се врът само там където ме кефи, а се заяждам само с тези които си мисля, че познавам и мога да си го позволя, но.. има едно голямо НО хахаха, понякога не се усещам и прекалявам и ето ти на появява се и тя думата НАТРАПВАМ СЕ СЕГА пфуууу, няма оправия в тая олилияяяя :) айде с усмивки от мен
цитирай
9. goby3 - "Гледам и не вярвам на ушите си!!!"
27.05.2009 16:40
Темата се оказа по-дълбока и по-болна,от колкото предполагах!Явно много хора се чувстват обидени(аз не-от скоро съм тук и не съм имала време да се огорча достатъчно.)!
Аз по-скоро се чудех за причината-скука ли го поражда,мазохизъм ли,или хората казват едно,а всъщност мислят друго........?
Или "феновете"лаят най-силно срещу твърдения,за които дълбоко в себе се знаят,че са верни,но не им се ще да е така!
Смятат,че колкото по-силно викат-Уууууууууу!Доллуууу!-толкова по-големи са шансовете им,сами себе си да убедят,че не си прав!
Дали им се получава?
Успяват ли да излъжат себе си?
Едва ли някой от тях,ще дойде да ни отговори!
цитирай
10. pegas08 - Гоби, кой нахалник се вре в тебе?
28.05.2009 09:27
Я го дай този инсинуатор по- насам.А ти си пиши за любовта, една от най- добрите си по темата. Може би това е извечният феномен, който не се вплита в баналните човешки отношения, основани на принципа : Дай , за да ти дам."Успех.
цитирай
11. goby3 - 10. pegas08
28.05.2009 09:34
:) Истински джентълмен!
Благодаря ти за подкрепата!
цитирай
12. анонимен - Гоби, като ти гледам снимката го ...
11.06.2009 16:51
Гоби, като ти гледам снимката го мислех за мазохист .... но явно е по-зле горкия. :-))
цитирай
13. goby3 - :)
11.06.2009 21:49
Въъъй!!!
Толкоз ли съм грозна???
Гобиното!!!

{} :*
цитирай
14. atlantistoni - Малките тирани
15.06.2009 16:47
Да са ни живи и здрави, зарад тях сме по-прекрасни отколкото бихме били без техния съпорт и... обич.
А добре, че сме прекрасни, щото, ако бяхме само ужасни... :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389279
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930