Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2009 16:19 - IT'S ALL COMING BACK TO ME NOW-MEATLOAF ВСИЧКО СЕ ВРЪЩА ОТНОВО ПРИ МЕН-МИТЛОФ(с примеси на Селин Дион)
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 2022 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 16.05.2011 00:35


Имаше нощи,в които вятърът беше толкова студен,
че тялото ми замръзваше в леглото,само като го слушах да блъска отвън по прозореца!
Имаше дни,в които слънцето беше толкова жестоко,
че всички сълзи се превръщаха в прах
и аз просто знаех,че очите ми ще пресъхнат завинаги!

Приключих с плакането,в мига в който ти си тръгна!
И дори не помня къде,или кога,или как!
И изтрих всеки спомен,който ти и аз накога сме създавали!

Но ако аз те докосна-хей така...
и ако те прегърна-ето така...
дори не е за вярване...но всичко се връща отново при мен!
Имаше златни моменти и мълнии от светлина!
Имаше неща,които никога не бихме направили отново,
но пък тогава изглеждаха толкова правилни...
Имаше нощи на безкрайно удоволствие...
беше повече отколкото,който и да е закон позволява!...
СКЪПА,СКЪПА,СКЪПА...
Но когато ти ме докоснеш-хей така...
и като ме прегърнеш-ето така...
това усещане беше отнесено от вихъра,но цялото се завръща отново при мен!!!И ако ти можеш да ме видиш,какъвто ме виждаш сега...
и ако аз мога да те видя,каквато те виждам сега...
значи ние виждаме,каквото искаме да видим
и всичко се връща отново при мен...плътта и фантазиите-всичко ме връхлита...
не мога да издам и звук...и всичко се връща отново при мен!!!


Имаше от онези празни заплахи и кухи лъжи...
и когато опитваше да ме нараниш,аз те наранявах много по-лошо и толкова по-дълбоко!
Имаше часове,които се проточваха с дни,
когато най-после сами,ние брояхме всички шансове,изгубени за нас завинаги!
И ти беше история от мига в който тръшна вратата!
И аз отново успях някак,да направя себе си толкова силна...
и от тогава никога не изгубих нито секунда от времето си да мисля за теб...

Но когато ти ме целунеш-хей така...
и ме прегърнеш-ето така...
аз просто трябва да призная
че всичко това се връща отново при мен!
Когато аз те докосна-хей така...
и те прегърна-ето така...
дори не е за вярване,но всичко се връща при мен!
Имаше златни моменти и мълнии от светлина!
Имаше неща,които никога не бихме направили отново,
но пък тогава изглеждаха толкова правилни!
Имаше нощи на безкрайно удоволствие,
беше повече отколкото,който и да е закон позволява...
СКЪПИ...СКЪПИ...СКЪПИ...
Ако аз те целуна-хей така...
и ако ти ми прошепнеш-ето така...
беше изгубено много отдавна,но се връща отново при мен!
И ако ти ме желаеш-ето така.....
и ако имаш нужда от мен-както сега.......
това беше мъртво много отдавна,но се връща отново при мен!
Толкова е трудно да устоя и всичко се връща при мен...
не мога да издам и звук,но всичко се връща отново при мен!
Плътта и фантазиите...всичко ме връхлита...
не мога да помръдна дори...и всичко се връща отново при мен...!

И ако ти можеш да ми дадеш всичко това.......
И ако аз мога да ти простя-както сега.......
то ние ще простим...и ще забравим.....
и всичко това.....ще се върне отново при мен.......!!!
 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
2



1. deepimpact - :)
13.06.2011 06:53
Много обичам тази песен, а текста е невероятен
цитирай
2. goby3 - :)
13.06.2011 08:09
Една от двете ми най - любими! :)
цитирай
3. deepimpact - просто от любопитство
13.06.2011 08:15
...а коя е втората :)
цитирай
4. goby3 - :)
13.06.2011 08:16
Изчакай секунда! :)
цитирай
5. goby3 - Ето тази! :)
13.06.2011 08:19
http://goby3.blog.bg/muzika/2011/06/13/.333375
цитирай
6. deepimpact - еееее да
13.06.2011 14:16
Велика песен към още по-велик филм. Аз ще те поздравя с тази
http://www.youtube.com/watch?v=RFnD3uwKHag

Прекрасен текст, най-вече тази част - "Ако трябваше да живея без теб, какъв живот би било това"
цитирай
7. goby3 - :)
13.06.2011 23:21
Прекрасна песен,благодаря!Бях я позабравила! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388992
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930