Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2009 09:41 - За силните хора,готови да започнат ново Начало!!!
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 18.09.2013 11:44


Christina Aguilera - Fighter - превод
"След всичко, през което ме накара да премина,
сигурно смяташ,че те презирам,
но,в крайна сметка,АЗ ИСКАМ ДА ТИ БЛАГОДАРЯ,
ЗАЩОТО МЕ НАПРАВИ,ТОЛКОВА ПО-СИЛНА!!!....

    ..........
...Направи ме толкова по-силна!
 Накара ме да работя по-упорито!
Направи ме толкова по-мъдра!
Благодаря,че ме направи боец!!!

Накара ме да уча по-бързо!
Направи кожата ми по-дебела(направи ме по-устойчива)!
Направи ме толкова по-умна!
Благодаря ти,че ме направи боец!!!


..............
...чух,че се оплакваш на всички,
че се правиш на жертва!
Нима за трябва да изпитвам вина,
за дето сам си изкопа гроба!?
След всички караници и лъжи-
след всичко,което стори за да ме нараниш!?
Но номерата ти вече не действат!О не!Това приключи!
Защото,ако не бяха всички изтезания,на които ме подложи,
сега нямаше да бъда,каквато съм-
никога да не се предавам!
Ето за това,искам да ти кажа"БЛАГОДАРЯ"!


...Направи ме толкова по-силна!
 Накара ме да работя по-упорито!
Направи ме толкова по-мъдра!
Благодаря,че ме направи боец!!!

Накара ме да уча по-бързо!
Направи кожата ми по-дебела(направи ме по-устойчива)!
Направи ме толкова по-умна!
Благодаря ти,че ме направи боец!!!


Как този мъж,когото си мислех,че познавам,
се оказа толкова несправедлив и жесток!?
Само да можех да видя нещичко добро у теб,
преструвайки се,че не виждам истината!!!
Ти се опитваш да скриеш лъжите си,
прикриваш се,живееш отричайки,
но на края ще видиш:
ТИ НЕ МОЖЕШ ДА МЕ СПРЕШ!!!

АЗ СЪМ БОРЕЦ!
АЗ НЯМА ДА СЕ ОТКАЖА!
НЯМА ВРЪЩАНЕ ОБРАТНО!
ТЪРПЯХ ДОСТАТЪЧНО!!!

...Направи ме толкова по-силна!
 Накара ме да работя по-упорито!
Направи ме толкова по-мъдра!
Благодаря,че ме направи боец!!!

Накара ме да уча по-бързо!
Направи кожата ми по-дебела(направи ме по-устойчива)!
Направи ме толкова по-умна!
Благодаря ти,че ме направи боец!!!


Мислиш си,че ще забравя,
но аз помня!
Аз помня!
АЗ ПОМНЯ!!!

...Направи ме толкова по-силна!
 Накара ме да работя по-упорито!
Направи ме толкова по-мъдра!
Благодаря,че ме направи боец!!!

Накара ме да уча по-бързо!
Направи кожата ми по-дебела(направи ме по-устойчива)!
Направи ме толкова по-умна!
Благодаря ти,че ме направи боец!!!






Тагове:   начало,   ново,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388968
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930