Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2009 10:48 - Queen | The Show Must Go On | Music Video-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 2675 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 01.09.2013 01:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ШОУТО ТРЯБВА ДА ПРОДЪЛЖАВА!!!



Празни пространства.......за какво живеем???

Изоставени места - предполагам,че резултата(от мача) е ясен!

Отново ...и отново....

Някой знае ли,какво търсим изобщо,

дали поредният герой,

или поредното безмозъчно престъпление,

там зад завесите,в пантомимата?

Да се придържаме към пътя...

Някой иска ли да понася още това???



Шоуто трябва да продължава...

Шоуто трябва да продължава...

Отвътре сърцето ми се къса... 

Гримът ми може да е размазан,

но усмивката ми още си стои!!!



Каквото и да се случи,

ще оставя всичко на късмета...

поредната сърдечна мъка-

поредната пропаднала връзка...

отново...и отново...

някой знае ли,за какво живеем,изобщо???

Предполагам,че се уча,

Сигурно съм взел да схващам вече!

Скоро ще завивам,

там...зад ъгъла...

Отвън изгрева пробива, 

но вътре в тъмното,

болезнено копнея за свобода!



Шоуто трябва да продължава...

Шоуто трябва да продължава...

Отвътре сърцето ми се къса... 

Гримът ми може да е размазан,

но усмивката ми още си стои!!!




Душата ми е пъстра,

като крилца на пеперуда!

Приказките от миналото

ще растат,но никога няма да умрат!

Аз мога да летя,приятели мои!!!




Шоуто трябва да продължава...

Шоуто трябва да продължава...

Изпрявям се срещу него ухилен

и никога няма да се откажа...

ОТ ТОВА ,ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ШОУТО!!!




Аз ще навъртя най-високата сметка...

Аз ще надхвърля убийственото...

Аз трябва да намеря в себе си воля

ДА ПРОДЪЛЖА с шоуто!!!


Шоуто трябва да продължава...




 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



1. julia13 - Велико послание! Лека му пръст на Фреди...и на Джако!
28.06.2009 12:48
Шоуто трябва да продължава...

Изпрявям се срещу него ухилен

и никога няма да се откажа...

ОТ ТОВА ,ДА ПРОДЪЛЖАВАМ ШОУТО!!!
цитирай
2. goby3 - :)
28.06.2009 13:20
И аз мисля като теб!Големите,са си големи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2380141
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031