Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2009 12:07 - Надежда с усмивка!
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 1145 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 17.10.2015 16:44


Страшно я обичам тази песен!!!

Phil Collins - You Can`t Hurry Love [HIGH QUALITY]-превод

НЕ МОЖЕШ ДА УСКОРИШ ЛЮБОВТА


Имам нужда от любов,любов..

да успокои съзнанието ми,

имам нужда от приятно прекарване

и от някого,когото да нарека"мой"!

Майка ми казваше:


"Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!"

Тя казваше"Любовта не идва лесно!

Тя е игра на даване и вземане!

Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!

Просто вярвай в по-добрите времена,

без значение,колко ще отнеме!"


Колко болки още,ще трябва да понеса

преди да открия любовта,

която ще ми позволи да живея отново?

Единственото нещо,

което ме поддържа да продължа,

точно сега,когато силитеми са почти свършили,

е това,че мама казваше:


"Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!"

Тя казваше"Любовта не идва лесно!

Тя е игра на даване и вземане!"

Колко дълго трябва да чакам?

Колко още болки трябва да понеса,

преди самотата

да коства на сърцето ми

едно разбито сърце???


Не мога да понеса

да живея живота си в самота!

Ставам нетърпелив за любов,

която да нарека"само моя"!

Но когато почувствам,че аз...

аз просто не мога да продължа,

тези безценни думи,

ми помагат да се държа!

Помня,мама казваше:


"Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!"

Тя казваше"Любовта не идва лесно!

Тя е игра на даване и вземане!

Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!

Просто вярвай в по-добрите времена,

без значение,колко ще отнеме!"


Та значи,любовта,любовта

не идва лесно,

но аз продължавам да чакам

и да предвкусвам

този нежен глас,

който ще ми говори среднощ,

и тези нежни ръце,

които ще ме прегръщат силно!

Продължавам да чакам,

докато дойде денят,

но това не е лесно(любовта не идва лесно)!

Не-знаеш,че не е лесно!

Помня,мама казваше:


"Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!"

Тя казваше"Любовта не идва лесно!

Тя е игра на даване и вземане!

Не можеш да ускориш любовта!

Не-просто ще трябва да чакаш!

Просто вярвай в по-добрите времена,

без значение,колко ще отнеме!"







---
ДивА и ЩастливА...
 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
1



1. анонимен - Хаха,
02.07.2009 12:12
за ускорението трябва и въображение, а ти клишана компютърджийка...за клишани пУети :D
цитирай
2. goby3 - :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
02.07.2009 12:19
Застреляй се,Джеймс!
Поста е за хора,не за........теб!
Ходи се ускорявай в чистилището!(ако те вземат там - ха ха ха)
цитирай
3. анонимен - ХОРА!
02.07.2009 12:23
като народни хора без съпровода и прошарена брада на места с бели петна :D=
Аре, Лолита, оставям те в съпровода &P
цитирай
4. goby3 - :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
02.07.2009 12:26
Ясно!И от там са те изритали(не са прости),та ще трябва да те търпим да се моткаш тук!
Нищо-толкова съм щастлива,че и твоето мизерно присъствие,не може да ме помрачи!

ЖИВЕЙ,ДЖЕЙМС!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2388472
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930