Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2009 15:48 - meatloaf - i would do anything for love-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 1940 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 14.09.2014 21:21


Поздравче за всички приятели...и за ...останалите също!

БИХ НАПРАВИЛ ВСИЧКО ЗА ЛЮБОВ...

Аз бих направил всичко за любов-

бих тичал директно към Ада и обратно!

Аз бих направил всичко за любов,

никога нама да те лъжа и това е факт!

Но никога няма да забравя

как се чувстваш сега- о не,няма начин!

И аз бих направил ВСИЧКО за любов...

о, аз бих направил ВСИЧКО за любов...

аз бих направил ВСИЧКО за любов...

но не бих направил това(да забравя)!

Не,не бих направил това!


И в някои дни не не се получава лесно,

в някои дни не се получава трудно,

а в някой дни не се получава изобщо

и такива дни сякаш нямат край!

И в някои нощи дишаш огън,

в други нощи си обвита в лед

а в някои нощи си като нещо което не съм виждал преди,

нито някога ще видя отново!


И може би съм луд...

О това е лудо и е вярно!

Знам,ти можеш да ме спасиш,

никой не може да ме спаси сега,освен теб!

Докато планетите все още се въртят...

Докато звездите все още горят...

Докато мечтитети все още се сбъдват-

по-добре да ми повярваш:

че аз бих направил всичко за любов-

ще бъда с теб до последната сцена!

И бих направил всичко за любов-

и ще дам обед и ще го подпечатам!

Но никога няма да си простя,

ако с теб не стигнем до краят...тази нощ!

И аз бих направил всичко за любов,

но не бих направил това(да си простя),

не,не бих направил това!


Аз бих направил ВСИЧКО за любов,

ВСИЧКО за което някога си мечтала,

но просто не бих ти причинил това(не бих те наранил)!


Аз бих направил ВСИЧКО за любов,

ВСИЧКО за което някога си мечтала,

но просто не бих ти причинил това(не бих те наранил)!


В някои дни се моля за тишина,


в някои дни се моля да имам душа,

В някои дни просто се моля на боговете

на секса,пистолетите и рокендроула!

И може и да съм самотен,

и може такъв да ми е писано да бъда,

но има едно единствено...

едно единствено обещание,което мога да спазя-


Докато колелата все още се въртят...

Докато огньовете все още горят...

Докато молитвите ти все ощебиват чути-

по-добре да ми повярваш:

че аз бих направил всичко за любов-

знаеш,че е истина и такива са фактите!

И бих направил всичко за любов-

и никога не би имало връщане назад!

Но никога не бих го направил по-добре

от начина по който го правя с теб-

това беше...до тук!

Аз бих направил всичко за любов...

о,аз бих направил всичко за любов...

Аз бих направил всичко за любов,

но не бих направил това(да го направя с друг)...

не не бих направил това!




Аз бих направил ВСИЧКО за любов,

ВСИЧКО за което някога си мечтала,

но просто не бих ти причинил това(не бих те наранил)!

Аз бих направил ВСИЧКО за любов,

ВСИЧКО за което някога си мечтала,

но просто не бих ти причинил това(не бих те наранил)!


Аз бих направил ВСИЧКО за любов,

ВСИЧКО за което някога си мечтала,

но просто не бих ти причинил това(не бих те наранил)!


И никога няма да спра да мечтая за теб,

през всяка нощ от живота си...

не е възможно!

И аз бих направил всичко за любов,

но не бих направил това(не бих спрял да мечтая),

не,не бих направил това!


Ще ме издигнеш ли нагоре...

ще ми помогнеш ли да сляза...

ще ме измъкнеш ли от този

забравен от Бога град?

Ще направиш ли нещата малко по-малко студени?


Мога да направя това!

О аз мога да направя това!


Ще подхранваш ли всяка моя фантазия?

Ще ме напръскаш ли със светена вода,

ако се разгорещя прекалено?

Ще ме отведеш ли до места,

за които не съм подозирала?


Мога да направя това!

Да,аз мога да го направя още сега!


Ще мине време и ще забравиш всичко!

След кратка интерлюдия,

в някоя красива лятна нощ,

ще решиш,че е време да продължиш напред!


Не бих направил това!

Аз не бих направил това!

Знам ги тези неща,

виждала съм ги преди!

Всичко ще се превърне в прах и ние ще се сгромолясаме!

Рано или късно ще прецакаш всичко!


Не бих направил това!

НЕ!Не бих направил това!!!

Всичко за любов...

о,аз бих направил всичко за любов!

Аз бих направил всичко за любов!

Но не бих направил това(не бих те наранил)!

Не-не бих направил това!




не намирам свестен клип в ютуб...


 



Тагове:   музика,   превод,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krasss - Благодаря...
30.08.2009 08:54
Прекрасен поздрав е това.И аз бих направил всичко за чувството наречено любов.По някога е красива и добра,а много пъти тъжна и самотна -ТЯ ЛЮБОВТА
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2391156
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930