Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.02.2010 09:10 - Britney Spears "Break The Ice"-превод
Автор: goby3 Категория: Музика   
Прочетен: 3767 Коментари: 11 Гласове:
16

Последна промяна: 22.08.2015 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


НЕКА РАЗБИЯ ЛЕДА 


Знам, че мина доста време,
знам, че не трябваше да те карам да чакаш, 
но сега съм тук! 

Знам, мина време, но се радвам, че дойде 
Мислех за това как произнасяш името ми! 
Караш тялото ми да се върти като ураган! 
Чувстам сякаш ме караш да полудявам! 
И не мога да се наситя, така че, нека го повдигна! 
Ооо, изглежда сега сме сами! 
Не бива да се страхуваш, все пак сме възрастни! 
Ще те загрея до размразяване, нека го направим пламтящ! 


Можем да включим отоплението, ако искаш!
Намали осветлението, ако искаш! 
Просто искам да те раздвижа, но ти си замразен, 
Ето защо казвам: 


Нека разбия леда!
Позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 


Нека разбия леда!
Позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 

Е, загряваш ли вече ??? 

По теб съм хипнотизирана, не съм се чувствала така. 
Караш пулса ми да скача до небето. 
Можеш ли да се издигнеш за събитието? 
Аз търпеливо чакам, защото става късно, 
и не мога да се наситя, така че, нека го повдигна!;) 
Ооо, изглежда сега сме сами! 
Не бива да се страхуваш, все пак сме възрастни! 
Ще те загрея до размразяване, нека го направим пламтящ! 

Можем да включим отоплението, ако искаш! 
Намали осветлението, ако искаш! 
Просто искам да те раздвижа, но ти си замразен, 
Ето защо казвам: 

Нека разбия леда! 
позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 

Нека разбия леда! 
позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш
горещ, горещ, горещ! 

Харесвам тази част... 
усещането е доста приятно, дааа... 

Нека разбия леда! 
позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 

Нека разбия леда! 
позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 


Нека разбия леда! 
позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 

Нека разбия леда! 
позволи ми да те поправя! 
Да можеш да се затоплиш към мен, 
Мили, мога да те накарам да се чувстваш 
горещ, горещ, горещ! 


 





Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Благодаря ,
19.02.2010 10:25
за превода!
Ритъмът е чудесен!
цитирай
2. goby3 - panazea
19.02.2010 10:31
За нищо!Текста ми дойде леко пошъл...ритъма и на мен ми хареса.
По-сериозни теми и събития се случват,чета из блога и нямам думи да изразя,колко съм потресена!
Има много по-важни неща,а аз с песнички се занимавам.....
цитирай
3. forestlove - е, трябва и с веселата страна на ж...
19.02.2010 11:36
е, трябва и с веселата страна на живота някой да се занимава. то не може само кръв да се лее ;-)
поздрави!
цитирай
4. goby3 - forestlove
19.02.2010 11:41
Така е!Не че свалките на Бритни са самата веселост...
Все пак,понякога на човек не му е до веселие...
цитирай
5. iliada1 - Привет , Гоби!:)
19.02.2010 12:56
Просто няма по-подходящ посетител от теб днес с този интересен текст .Изкушавам се да те поканя на гости в блога с този постинг!:)
Чудесна си!
цитирай
6. goby3 - iliada1
19.02.2010 13:03
Привет и на теб и много поводи за усмивки ти желая!
цитирай
7. goby3 - kaktuscho
19.02.2010 18:21
:o)Този текст за цензура ли е според теб???
Не разбрах,защо я намесваш. :о)
цитирай
8. bizcocho - Няма лошо в това един лед да бъде р...
20.02.2010 14:54
Няма лошо в това един лед да бъде разбит, но времето на очакване не е фактор за пренебрегване... :)
цитирай
9. monna - БРАВО!
20.02.2010 23:24
ВРЪХТА!!! :)))
цитирай
10. анонимен - ot kaktuscho
21.02.2010 18:17
nikoga ne sam uchil "eng"......cheta i slqpo vqrvam na prevoda. -.. Sori za latinicata /kam vsichki/, no ne e vapros na izbor
цитирай
11. pegas08 - Гоби, мила моя...
21.02.2010 20:31
Бритни ми хвърля сърцето в тревога!
Защо?
Какво иска Бритни да вдигне:
А. Бруклинския мост?
Б. Тревога някаква?
В. Да ми вдигне рейтинга?

Все ми се струва, че е нещо невидимо за окото ми

Ти как мислиш?

Гоби... не се сърди. Просто питам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: goby3
Категория: Други
Прочетен: 2389306
Постинги: 440
Коментари: 5351
Гласове: 33343
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930